The Jungle of Horrors

Ez történt eddig…

Te vagy Magányos Farkas, az utolsó sommerlendi Kai mester, aki túlélte a kegyetlen mészárlást, mely a Kai kolostornál zajlott le. Ősi ellenségeitek, a helgedadi Sötét Urak seregei ütöttek rajtatok, és a borzalmas harc után esküvel fogadtad meg, hogy mindent megteszel, hogy keresztbe tégy gonosz hódító terveiknek.

Sok évszázaddal ezelőtt Nap Sas, az első mester megalapította a Kai rendet. A dessi mágusok segítségével végrehajtott egy veszélyes küldetést, megszerezte a hét hatalomkristályt, melyeket megalkotójuk Nyxator a Tudás Köveinek nevezett el. Felfedezésük idején megtalálójuk felszabadította a bennük rejlő bölcsességet, valamint az erőt, és tapasztalatait megörökítette a vaskos Maganakai Könyvben. Miután sikerült megszerezned ez a ritka és értékes írásművet, ünnepélyes ígéretet tettél, hogy helyreállítod rended korábbi dicsőségét, így szavatolva országod biztonságát az elkövetkezendő évekre. Bár szorgalmasan tanulmányoztad az ősi tanokat, mindössze hármat sikerült tökéletesen elsajátítanod közülük. Ahhoz, hogy Kai nagymesterré válhass, neked is teljesítened kell Nap Sas korábbi küldetését, meg kell szerezned a Tudás Köveit.

A küldetésed messzire elvitt téged az északi otthonodtól. Első utad Slovia Nagyhercegségének földjére vezetett, az ostrom alatt álló Tekaro városának katedrálisában leltél rá az elsőre a Tudás Kövei közül. Majd követve az első Kai Nagymester útját, elérkeztél Dessibe, ahol is segítséget kaptál az Idősebb Mágusoktól, akik hajdanán segítették Nap Sast a küldetésében. Itt értesültél róla, hogy a hatalomkristályok egyike ezen a vidéken rejtőzik, egy szigeten álló erődben, melyet Kazan-Oudnak, sommerlendi nyelven a Halál Kastélyának neveznek. Évekkel később Nap Sas Dessiben történt látogatása után, egy Zahda nevű, kimagasló erejű, de gonosz varázsló lakhelyévé vált. Az Idősebb mágusok felismerték a veszélyt, amely a baljóslatú varázstudó egyre növekvő hatalma jelentett, és megkísérelték elpusztítani Kazan-Oudot, de próbálkozásuk kudarcot vallott! Kétségbeesettségükben egy energiamezőt hoztak létre az erőd körül, amely megakadályozza, hogy onnét bárki is távozzon, legyen az élő vagy élőhalott. Ahogyan Zahda nagyúr hatalma fokozatosan erősödött, úgy a Dessiben élő népek félelme is napról napra nőtt, mert attól tartottak, hogy eljön az a nap, amikor a bebörtönzött mágus kiszabadul, és rájuk zúdítja haragját. Amikor elhatároztad, hogy behatolsz a Halál Kastélyába, és megszerzed a Tudás Kövét, az Idősebb Mágusok nagy reményeket fűztek küldetésed sikeréhez, mert mindez Zahda pusztulását idézné elő, valamint az itt élők felszabadulhatnának attól a sötét árnytól, melyet Kazan-Oud jelent számukra.

Sikerrel jártál; túlélted a Halál Kastélyának a veszedelmeit és diadalmasan visszatértél. Az Idősebb Mágusok azt gondolták, ezt a hőstettet lehetetlen lesz bárki számára végrehajtani! Az ünnepség alatt, amelyet a tiszteltedre tartottak, megtudtad, hogy vendéglátóid már évszázadok óta várják az eljöveteledet. Egy ősi Dessi monda beszél két legendás alak születéséről és felemelkedéséről a „koura-tas-kai”-ról – „a Nap fiairól”.

Az egyiküknek a neve „Ikar”, ami sast jelent; a másiknak pedig „Skarn”, ami farkast jelent. Az ősi prófécia megjósolta, hogy a koura-tas-kaik északról érkeznek, hogy megkeressék az Idősebb Mágusok tanácsát, és hogy beteljesíthessék küldetésüket. Noha látogatásukat évszázadok választják el egymástól, szellemüket egy közös cél vezérli: legyőzni és diadalmaskodni a sötétség bajnokai felett a nagy veszedelem idején.

Dessi káprázatos fővárosában, Elzianban, az Igazság templomában az Idősebb Mágusok felkészítettek a Magnakai küldetésed következő állomására. Lord Rimoah a Legfelsőbb Tanács szóvivője mesél neked Magnamund ősi történelméről, és átadja mindazt a tudást, melyet a Kai mesterektől sajátítottál volna el, ha nem estek volna el valamennyien a gyilkos helgedadi Sötét Urak támadásakor.

A Tudás Köve, melyet meg kell szerezned, egy templomban fekszik elrejtve Dangar dzsungel-mocsarának közepén. Az ősi időkben ez a jókora terület egy masszív vulkáni kráter volt, amelyet a hatalmas gonosz nagyúr az Elkárhozott Agarash irányított. Az Idősebb Mágusok ezer esztendővel ezelőtt legyőzték őt, és a pusztítás után átváltoztatták Dangar kráterét egy gazdag és termékeny paradicsommá, amely tökéletes helyül szolgált, hogy létrehozzák Ohrido templomát. Ez a paradicsomi állapot egészen a nagy pestisjárványig tartott, amely megtizedelte az Idősebb Mágusokat. Végül arra kényszerültek, hogy elhagyják ezt a helyet, és Dessi földjén telepedjenek le. Az elhagyott vidékét elemésztette a kúszó mocsár, amely elnyelt vagy megmérgezett minden egészséges élőlényt. A kráter sok gonosz mocsárlakó élőlény gyűjtőhelyévé vált, akik szüntelenül küzdöttek egymással a lápvidék birtoklásáért. Sokan a terméketlen és kopár Ogia dombjairól érkeztek ide, de még többen már korábban itt voltak. Felébredtek kráter alatt húzódó odvaikból, ahol azóta szunnyadtak, amióta legyőzték a mesterüket, Elkárhozott Agarasht nyolcszáz évvel ezelőtt.

A tanulás ideje véget ért, és eljött a gyors cselekvésé. A nyugat felől érkező vészjósló komor hírek arra késztetik az Idősebb Mágusokat, hogy hagyják abba a tanításodat, és gondoskodjanak azonnali utazásról Danargba. A Sötét Urak városában, Helgedadban öt éven át polgárháború dúlt, miután legyőzted Haakont, a fekete város vezetőjét. Végül egy új Sötét Úr került ki győztesen a csatározásokból: Mozgori Gnaag.

- Ellenfeleink egyesültek, és az új vezetjük mögé álltak! – jelenti be ünnepélyesen Lord Rimoah a Legfelsőbb Tanács elöljáróinak. Bosszúra éheznek, és hódítani akarnak. Erejük minden egyes nappal növekszik, nem várhatunk tovább!

A Főtanács tagjai lassan felállnak székükből, és feléd fordulnak. Bár semmiféle hang nem hallatszik, ám áldásuk szavai betöltik elmédet.

- Az isteneink Kai és Ishir védjenek meg a sötétségbe vezető utadon Kor-Skarn!

Ha szeretnéd elkezdeni a kalandot lapozz az 1-re.

(A Table of contents megnyomásával visszatérhetsz a főmenübe!)

Project AonThe Jungle of Horrors