Fire on the Water

4

A kocsma tele van útonállókkal, részeges alakokkal, munkakerülőkkel, és a mólónál lehorgonyzott kereskedelmi hajók matrózaival, akik mindannyian énekelnek és isznak, de akad közöttük néhány olyan is, aki kipróbálja karja erejét egy szkander mérkőzésen. Mindannyian annyira elmerültek saját tevékenységükben; észre sem vették, hogy beléptél. A terem távolabbi sarkában megpillantod a halászokat, akik kiraboltak téged. Ők valamennyien egy kerek asztal körül ülnek, melyet üres söröskorsók borítanak. Tudod, ahhoz hogy időben megérkezz Durenorba, vissza kell szerezned az aranykoronáidat és szükséged lesz Hammerdal Pecsétjére is.

[illustration]

Ha szeretnél szembeszállni a halászokkal, lapozz a 104-re.

Ha a kocsmárossal szeretnél beszélni, lapozz a 342-re..

Ha szeretnél néhány arany koronára szert tenni, részt vehetsz a szkanderezésben is, lapozz a 276-ra.

Project AonFire on the Water