Fire on the Water

276

Egy marcona képű tengerész kihívást intéz minden jelentkezőhöz, aki részt kíván venni a szkander versenyen. Annyira magabiztos a győzelmében, hogy 5 Aranykoronát fizet annak, aki le tudja győzni őt. Ahogy a kiszolgáló lány az asztalhoz közeledik, ezt suttogja a füledbe:

- Légy óvatos idegen, ő egy gonosz ember! Eltöri azok karját, akik vesztenek ellene, és megöli azokat, akik legyőzik őt.

[illustration]

Ahogy elhelyezkedsz ellenfeleddel szemben az asztalnál, a kocsma vendégei fogadásokat kötnek a verseny kimenetelére.

Ha elsajátítottad az Elmecsapás Kai tanát, lapozz a 14-re.

Ha még nem, úgy kemény viadalnak nézel elébe. Küzdj meg a tengerésszel úgy, mintha szabályos csatát vívnál! Ha valamelyikőtök SZÍVÓSSÁG pontja eléri a nullát, az a fél vesztett.

Tengerész HARCI ÜGYESSÉG 18   SZÍVÓSSÁG 25

A küzdelem végeztével állítsd vissza a SZÍVÓSSÁG pontokat a mérkőzés előtti értékekre.

Ha veszítettél, lapozz a 192-re.

Ha nyertél, lapozz a 305-re.

Project AonFire on the Water