Vissza a főoldalra
Vissza a lexikon főoldalára
Bestiák

Élő Hulla (Living Corpse)

Élő Hulla
Ügyesség: 6
Életerő: 6
Támadások száma: 1
Lakóhely: Kazamaták, Romok
Felbukkanók száma: 1–3
Típus: Élőholt
Reakció: Ellenséges
Intelligencia: Átlagos
Az erőszak földjén, Kakhabadban és Allansiában érdemes odafigyelni mindenre. Ha egy holtest mellett haladunk el, nem biztos, hogy az tényleg halott ugyanis előfordul, hogy egyszer csak megmozdul. Az éber kalandozó résen van, és felkészül még ilyen helyzetben is a csatára, hogy ne ő legyen a következő áldozata az Élő Hulla nevű teremtménynek. Hasonlatosak a Zombikhoz, csak annyiban különböznek tőlük, hogy testrészei leszakadhatnak, és azok külön-külön életre kelnek. Kilátszanak a csontjai, az inak és a belső szervei is. Meglepően gyorsan mozog halott lévén. A kezek mindig az ellenfél torkának esnek, és megpróbálják megfojtani.
DobásTestrészÜGYESSÉGÉLETERŐ
1Fej31
2Test21
3Bal kéz31
4Jobb kéz31
5Bal láb21
6Jobb láb21
Az Élő Hullát hat részre oszthatjuk fel, mindegyik részének külön ÉLETERŐ és ÜGYESSÉG pontjai vannak. Mindegyik a maga módján támad, üt, rúg, harap stb. A szokásos harci fordulókat kell a testrészekkel lejátszani.

Miután szétesett, akkor is csak egyszer támadhat. Meg kell határozni, melyik lesz az a testrész, amelyik harcba száll. Ha akarja, akkor csak a kezét szakítja le, vagy csak a lábát. Miután legyőzte ellenfelét ismét összeépül, és megint csak úgy fog kinézni, mint egy Zombi. Véglegesen, csak az összes testrész elpusztításával lehet megölni. Ha egy is „életben” marad, akkor képes újra felépíteni magát.

Kharé városában gyakran látni Élő Hullát, a helyiek el is kerülik őket messziről. Mindazonáltal egy gyakorlott harcosnak nem jelenhet gondot egy efféle borzadály elintézése.

Kapcsolódó cikkek

Bestiák: Zombi
Helyszínek: Allansia (tájegység)
Helyszínek: Kakhabad
Helyszínek: Kharé

Ez a cikk több mint valószínű, hogy a Titannica megfelelő szócikkének (talán éppen ennek) információi alapján készült el, avagy fog majd egyszer elkészülni.
hr