Zagor.hu
Zagor.hu fórum
Online kaland - A Pusztulás Tornya
BejelentkezésElfelejtett jelszó
1234Következő oldalUtolsó oldal
© killmaster (Savanyúhas)
2013. szeptember 14. 22:00 | Válasz erre | #183
Ne tessék félreérteni a dolgokat, abban az időpontban én Killmaster néven kommentelek az üzenőfalukra! Jópofa a műsor és a társaság, a zenéjük na az ízlés dolga. Tényleg 2 szemrevaló csajsziról van szó, ezt csak a férfitársaim számára mondanám, bár a csajok eddig csak fehérneműig jutottak a vetkőzés terén. Ha másért nem is, már ezért érdemes belepillantani a műsorukba, illetve akár ott is cseveghetünk a Titán világáról.
Bár a Magányos Farkas téma másik topicot érint, örömmel közlöm, hogy ha lassan is, de azért fordítgatom a Kalte barlangjait. De erről majd kicsit később...
2013. szeptember 14. 19:22 | Válasz erre | #182
\"Webkamerás élő műsor van. Engem is ott találtok meg hétköznaponként ebben az időben!\"
Te is táncolsz és vetkőzől? [smiley]buck[/smiley][smiley]eplus2[/smiley]
© killmaster (Savanyúhas)
2013. szeptember 14. 19:08 | Válasz erre | #181
Mivel nem találtam megfelelő topicot, és ezt kicsit a magaménak érzem, engedjétek meg, hogy a figyelmetekbe ajánljak egy rádiót. Nem teljesen hagyományos rádió, ugyanis itt hétköznaponként 18 órától 22 óráig két fiatal csaj vezeti a műsort, akik táncolnak, vetkőznek és egészen jópofa társaság szokott összejönni ott! Webkamerás élő műsor van. Engem is ott találtok meg hétköznaponként ebben az időben! Akit érdekel a dolog az a www.meztelenfm.hu címet keresse. Maga a zene szerintem elég bénácska (csak mai tam-tam zenék, de az üzenőfalukon meg az élet. (Többek között nekem is köszönhetően!) Szóval ha valakinek felkeltettem az érdeklődését, az olvasson utána, és csatlakozzon. Kifejezetten kellemes a napi robot után egy ilyen rádió![smiley]taps[/smiley]
© Kawer
2011. augusztus 21. 11:46 | Válasz erre | #180
Kedves Killmaster Mester!
Ha megkérlek nekem is elküldöd a Pusztulás tornyát? Szeretném végigijátszani én is. Előre is köszönöm! kawer@freemail.hu címre várom.
"Mióta felfogtam halandóságomat, azóta sokkal vidámabban telnek napjaim!"
© killmaster (Savanyúhas)
2011. augusztus 14. 08:47 | Válasz erre | #179
Nem értem mi a furcsa benne... A különbség annyi az eredeti játéktól hogy itt nem 6 csak négy kategória van, és teljesen a Titánra épül. Amint láttátok a példán is szerencsés esetben egy információ is elég ahhoz, hogy kitaláld a megfejtést. Na persze ehhez jól kell ismerni a Titánt, de ide annyi fan jár, hogy ez nem lehet gond...[smiley]eplus2[/smiley]
© Anry
2011. augusztus 14. 01:40 | Válasz erre | #178
Valami kártyajátékot ki lehetne találni... :)

Régebben én is néztem Egry János műsorát, de meglehetősen furcsának tartom ezt a KJK-val összepárosítani. Bár puding próbája az evés - szokták mondani. :)
© killmaster (Savanyúhas)
2011. augusztus 13. 07:47 | Válasz erre | #177
Hát te vagy az első Kamo kolléga, akit érdekel is a dolog, a többiek nem mutatnak nagy érdeklődést eme játék iránt. Valahogy mindenki el van magával... Vagy nem tudom, de tényleg. Ha komoly érdeklődés lenne rá, talán be lehetne Runner kollégát fűzni, na de így... Ami a Pusztulás tornyát illeti néhány embernek már elküldtem emailban, neked is elküldhetem, ha adsz egy címet! [smiley]email[/smiley]
© Kamo
2011. augusztus 13. 01:45 | Válasz erre | #176
Ez nagyon jó, de tényleg a legkeményebb Titán-fanok tudnának igazán jól játszani vele. Amúgy még engem is érdekelne az itt be nem fejezett Pusztulás tornya (meg minden egyéb amatőr lapozgatós, én is írtam anno ilyeneket), de nem biztos hogy mostanában el tudnám olvasni, mert még a Zagor-os könyvek között is van, amit nem fejeztem be. Én egy gyűjtögetős kártyajátékon gondolkoztam, persze a Titán világából. Lehet, hogy érdemes lenne valami hasonlót összedobni?
© killmaster (Savanyúhas)
2011. július 14. 18:23 | Válasz erre | #175
Írtam korábban (egy másik topicban) a kérdezz-felelek nevű játékról, de hogyan is kell ezt elképzelni Titános verzióban? Mivel ez a topic behalt, akinek kellett elküldtem emailban a sztorit, hát itt megmutatom. Szóval adva van egy kártya, amelyen ez szerepel: Élőlény. (Természetesen itt a Titánon előforduló élőlényre kell gondolni!) Az egyik játékos kezében (nevezzük műsorvezetőnek) ott a kártya, partnere a játékos pedig tűkön ülve várja, hogy kitalálhassa miféle élőlényről lehet szó. Minden kártyán 12 meghatározás szerepel, (ezek lehetnek konkrét, de álltalános információk is!) A játékos bemond egy számot 1-től 12-ig (bármelyiket választhatja) és a műsorvezető felolvassa a szám mellett található meghatározást. Ha a játékos szerencsés, olyan információt kaphat elsőre, amiből rögtön rájön a megfejtésre, így 11 mezőt léphet előre a táblán, vagy kaphat 11 pontot, ha nincs kedvünk táblán játszani. Ha ez nem áll fenn, úgy bemond egy újabb számot, újabb információt kap. De ekkor már annyival kevesebb pontot kap amennyivel több információt kért. Tehát, ha 3 információból kitalálta úgy 9 pont a jutalma. De eleget szövegeltem, nézzük a játékot. Tehát a kártyán az élőlény szó szerepel:

1, A csatornában is megélek
2, Gyakran hármasban töltjük a napjainkat.
3, Nem tartozom a szépségek közé.
4, Kedvencem a patkányhús.
5, Szobát "béreltem" a Halállabirintusban.
6, Főzési mániában szenvedek.
7, Némi varázserővel rendelkezem.
8, Konyhám is van.
9, A hajtincsemet szeretnéd?
10, Elfogtam a törpe nemest.
11, Rád szabadítom a vámpír denevéreket.
12, "Járművemet" az ajtóra szegeztem.

Látható, hogy a meghatározások között szerepelnek álltalános és konkrét információk is. Szerencse függvénye, hogy a játékos épp milyen információt kap. (A megfejtést nem írom le, biztosan kitaláltátok!) Én négy témakörben gyártottam annak idején ezeket a kártyákat, úgy mint: Személy, Hely, Tárgy, Élőlény. Ha valakit esetleg érdekelne ez a játék, írjon itt a Zagor.hu-n! [smiley]vigyor2[/smiley]
2011. június 4. 22:50 | Válasz erre | #174
[smiley]fantasy-18[/smiley]
© killmaster (Savanyúhas)
2011. május 26. 21:21 | Válasz erre | #173
Sajnos csak 2 részt írtam meg, illetve valamiért a 3.-ra még nem volt időm! A 2. része a sötétség hercege, talán még nehezebb is lett, bár a vége kísértetiesen hasonlít Sardath ostromához, amit korábban nem olvastam még, úgy hogy ne tekintsétek plágiumnak... Ha jól emlékszem a háttere valami olyasmi, hogy megérkezel Calderon városába, melyet ellenséges erők fenyegetnek, és neked kellene az erdei elfek vezetőjét megkeresned, hogy csatlakozzanak a hamarosan bekövetkező háborúhoz. Na persze nincs egyszerű dolgod, mert sietned is kell, és hát az út is veszélyes. Ha lesz időm, majd legépelem, és közkinccsé teszem...[smiley]wink[/smiley]
2011. május 26. 16:34 | Válasz erre | #172
A Calderon sorozat hány részből áll?[smiley]integet2[/smiley]
2011. május 26. 14:58 | Válasz erre | #171
Köszi Killmaster, végigjátszva!

Nem volt rossz, várjuk a következőt. Persze nagy segítségemre voltak az eddigi tapasztalatok, de elsőre megvolt a helyes út. Sajnos a kocka miatt meghaltam benne, megölt a "szent állat".
© Jani76
2011. május 26. 11:36 | Válasz erre | #170
Én is szeretném végigjátszani,+1 példány rendel! köszönöm.

ragalyi@hotmail.com [smiley]taps[/smiley]
© killmaster (Savanyúhas)
2011. május 26. 11:36 | Válasz erre | #169
Hát legyen! Oda is elküldöm! Picit ismerkedtek a "killmasteres" történetekkel, ahol semmi nem az, aminek látszik...[smiley]nyes[/smiley]
© Baldr
2011. május 26. 09:38 | Válasz erre | #168
tényleg ez az email címem, nem viccelek!
© Baldr
2011. május 26. 08:54 | Válasz erre | #167
Én is szeretném, nagyon bejön! kibemaki@citromailhu [smiley]smile[/smiley]
© killmaster (Savanyúhas)
2011. május 25. 22:26 | Válasz erre | #166
Persze, miért ne... Elküldhetem email-ba! Ha megadsz egy címet, elküldöm. Nem egy egetverő kaland, de azért megjárja...
2011. május 25. 21:18 | Válasz erre | #165
Úgy látom ennek a kalandnak annyi :(

Én szeretném végig játszani, Killmaster hozzá lehet jutni valahogy?
© Anry
2011. május 25. 15:11 | Válasz erre | #164
© Baldr
2011. május 25. 13:11 | Válasz erre | #163
Inkább igyunk egy sört.
2011. május 24. 16:10 | Válasz erre | #162
A szerencsét csak akkor veszítjük, ha elolvassuk a könyvet[smiley]genie[/smiley]
2011. május 24. 12:47 | Válasz erre | #161
Én a 69-et javaslom.
© killmaster (Savanyúhas)
2011. május 24. 08:23 | Válasz erre | #160
Kedves kalandorok! Értékelem a filozófiai dolgaitokat, de szeretnénk picit tovább haladni a kalanddal, az pedig csak akkor lehetséges, ha egyértelmű válaszokat is adtok néha! Megkérnék mindenkit, hogy jelezze merre is szeretne tovább haladni, így gyorsabban eljuttok a még ismeretlen részekhez... Maga a torony nem túl nagy, de sok veszélyt rejteget még... [smiley]ravasz1[/smiley]
© spd
2011. május 23. 23:26 | Válasz erre | #159
Kérdés az, hogy használhatjuk-e a lándzsát anélkül, hogy elvesztenénk a kardunkat? Mert ha igen, akkor nem megyünk be az ajtón (hátha kell még az a kard, valamint az 1 szerencse pont), ha pedig nem (ez az esélyesebb, legalábbis a szöveg szerint), akkor érdemes lehet megkockáztatni...
2011. május 23. 18:58 | Válasz erre | #158
hány emeletes a torony?
2011. május 23. 18:48 | Válasz erre | #157
55[smiley]fantasy-libra-21[/smiley]
© killmaster (Savanyúhas)
2011. május 23. 07:41 | Válasz erre | #156
58

A tűzmanók lángjai hamar elenyésznek, a szoba ismét olyan csendes, mint amikor bejöttél. Leemeled a koporsó fedelét, és egy sakálmaszkos férfit pillantasz meg benne, aki úgy tűnik csak nemrég halt meg. Számos tárgy fekszik mellette, melyek közül az alábbiakat veheted magadhoz: egy rubinkövekkel ékesített jogar, négy nyílvessző és egy pergamentekercs, melyet sárga pecséttel láttak el, mintha egy madár képe lenne rajta. Mit teszel?

Feltöröd a pecsétet, és elolvasod mi áll a pergamenen, lapozz a 29-re.

Felteheted magadnak a férfi sakálfejes maszkját, lapozz a 84-re.

Elrakod a hátizsákodba a szerzeményeid, és felballagsz a csigalépcsőn, lapozz a 95-re

III. Kalandor:
Ügyesség: 12
Életerő: 13
Szerencse: 10

Felszerelés: 2 adag élelem és egy remek kard, Varázserejű lándzsa (+1 támadóerő használatakor); Nyílpuska (melyet a hátadon viselsz egyenlőre!)+ 4 db. nyílvessző, Rubinkövekkel ékesített jogar, sakálfejes maszk, pergamen, mely pecséttel ellátva.

Irány az első emelet!
(Közben énekelhetitek, hogy "Csak azért is szerelem!" [smiley]crazya[/smiley]

95

A csigalépcső egyenesen az első emeletre vezet. Veled szemben két faajtót fedezel fel. Jobb oldali mögül hangos hortyogást hallasz, míg a bal oldali ajtón egy felirat szerepel, sajnos az általad nem ismert nyelvek valamelyikén. Mit teszel?

Benyitsz a jobb oldali ajtón? – lapozz az 55-re.

A bal oldali ajtóval próbálkozol? – lapozz a 16-ra

Elindulsz jobbra a folyosón? – lapozz a 69-re

Elindulsz balra a folyosón? – lapozz a 37-re

Ismét dönteni kell, tiétek a pálya...
© killmaster (Savanyúhas)
2011. május 23. 07:34 | Válasz erre | #155
Akkor fegyverek megszerzése, és be a faajtón.

III. Kalandor:
Ügyesség: 12
Életerő: 15
Szerencse: 10

Felszerelés: 2 adag élelem, egy remek kard, Varázserejű lándzsa (+1 támadóerő használatakor); Nyílpuska (melyet a hátadon viselsz egyenlőre!)

77

Könnyedén elmozdítod a koporsó fedelét, de erre a négy gyertya is felszikrázik. Négy tűzmanó pattan ki a lángokból, akik minden valószínűség szerint a sír őrzői. Küzdj meg velük egyenként:

Első tűzmanó ügyesség 6 életerő 7
Második tűzmanó ügyesség 7 életerő 6
Harmadik tűzmanó ügyesség 6 életerő 6
Negyedik tűzmanó ügyesség 6 életerő 5

Ha győzöl, lapozz az 58-ra.

Első Tűzmanó Ügyesség 6 Életerő 7 vs Kalandor Ügyesség 12 Életerő 15

1. Harci kör: Tűzmanó 4+5+6=15
Kalandor 3+4+12=19

Tűzmanó nem tud kitérni a csapásod elöl, veszít 2 életerő pontot. Életereje: 5

2. Harci kör: Tűzmanó 6+5+6=17
Kalandor 5+4+12=21

Tűzmanó nem tud kitérni a csapásod elöl, veszít 2 életerő pontot. Életereje: 3

3. Harci kör: Tűzmanó 3+6+6=15
Kalandor 2+4+12=18

Tűzmanó nem tud kitérni a csapásod elöl, veszít 2 életerő pontot. Életereje: 1

4. Harci kör: Tűzmanó 5+1=6=12
Kalandor 5+2+12=19

Az első Tűzmanó elhamvad csapásod alatt!

Második Tűzmanó ügyesség 7 életerő 6 vs Kalandor Ügyesség 12 Életerő 15

5. Harci kör: Tűzmanó 1+1+7=9
Kalandor 5+1+12=18

Tűzmanó nem tud kitérni a csapásod elöl, veszít 2 életerő pontot. Életereje: 4

6. Harci kör: Tűzmanó 6+6+7=19
Kalandor 3+3+12=18

A tűzmanó csúnyán megégeti a karodat, veszesz 2 életerő pontot! Kalandor életereje: 13

7. Harci kör: Tűzmanó 3+2+7=12
Kalandor 2+3+12=17

Tűzmanó nem tud kitérni a csapásod elöl, veszít 2 életerő pontot. Életereje: 2

8. Harci kör: Tűzmanó 3+6+7=16
Kalandor 1+4+12=17

A második Tűzmanó itt rádöbben, hogy kalandja itt véget ért

Harmadik Tűzmanó Ügyesség 6 Életerő 6 vs Kalandor Ügyesség 12 Életerő 13

9. Harci kör Tűzmanó 3+2+6=11
Kalandor 2+5+12=19

Tűzmanó nem tud kitérni a csapásod elöl, veszít 2 életerő pontot. Életereje: 4

10. Harci kör Tűzmanó 3+6+6=15
Kalandor 5+2+12=19

Tűzmanó nem tud kitérni a csapásod elöl, veszít 2 életerő pontot. Életereje: 2

11. Harci kör Tűzmanó 6+4+6=16
Kalandor 4+5+12=21

A harmadik Tűzmanó mindent elsöprő támadásba lendült, de elhibázta, így könnyedén végeztél vele.

Negyedik Tűzmanó Ügyesség 6 Életerő 5 vs Kalandor Ügyesség 12 Életerő 13

Ki érdekel hanyadik harci kör? Tűzmanó 6+6+6=18
Kalandor 5+2+12=19

Tűzmanó nem tud kitérni a csapásod elöl, veszít 2 életerő pontot.Életereje:3

Utolsó előtti harci kör:
Tűzmanó: 5+2+6=13
Kalandor 6+5+12=23

Tűzmanó nem tud kitérni a csapásod elöl, veszít 2 életerő pontot. Életereje: 1

Végre az utolsó harci kör, mert unom a gépelést... Tűzmanó 4+4+6=14
Kalandor 3+3+12=18

A negyedik Tűzmanó szikraesőt hányva tűnik el a szemed elöl. Papírforma bejött, a négy ellenfél legyőzetett. Lássuk mit rejt a koporsó. Lapozunk az 58-ra.
2011. május 23. 00:02 | Válasz erre | #154
Ha jól rémlik, ha bemegyünk az ajtón, akkor már nincs lehetőség megnézni a fegyvereket.
2011. május 22. 22:23 | Válasz erre | #153
Szerintem mindegy,hogy 63 vagy 44,ha megnézzük a fegyvereket a falon akkor is be tudunk menni az ajtón és ugyanez fordítva [smiley]wink[/smiley]
2011. május 22. 22:13 | Válasz erre | #152
Sziasztok!
Én ezt az útvonalat javaslom:
1-63-33-8-44-77-53(tegyük el a jogart, a nyílvesszőket és felnyitás nélkül a pergamen tekercset)-84-95
© killmaster (Savanyúhas)
2011. május 22. 22:08 | Válasz erre | #151
Egy kalandor 44, másik kalandor 63... Többiek? Ne hagyjatok kétségek között! Írjatok bátran, itt megmutathatjátok mennyi rutint szereztetek eddigi KJK könyves pályafutásotok során! Csak ügyesen!
2011. május 22. 21:54 | Válasz erre | #150
44[smiley]vigyor4[/smiley]
© killmaster (Savanyúhas)
2011. május 22. 21:32 | Válasz erre | #149
No, ki lesz az, aki megmondja a tutit? Ne adjátok fel ilyen könnyen!
[smiley]cyclops[/smiley]
© spd
2011. május 21. 23:40 | Válasz erre | #148
Ha engem kérdeztek, akkor 63 > 8 az első két lépés.

Hogy megéri-e a lándzsa, ezt meg kell vitatni. Ha megéri, akkor 33.

Ezek után leütni a tűzmanókat, bezsákmányolni a nyilakat, a tekercset és a jogart, valamint felölteni a maszkot: 44 > 77 > 84

(Régen szerettem ezeket a könyveket, de kihagytam vagy 12-13 évet... mostanság megint elhatalmasodott rajtam a láz :D)
© killmaster (Savanyúhas)
2011. május 21. 22:49 | Válasz erre | #147
Spd kolléga jól összefoglalta az eddig történteket, egy apró szépséghibája, hogy nem a küklopsz csörgeti láncait, hanem egy fogoly leányzó, akit kalandorunk próbált megmenteni. Egyébként kár, hogy nem hamarabb kapcsolódtál be a játékba, meglepően jól következtetsz... (Illetve rutinos KJK könyv olvasó vagy!)
Ami a halálpontok számát illeti 21 db van a történetben, mely megközelítőleg 20%. A történet vége felé könnyebb elhalálozni, de azért az első pár fejezet nem erre utal. Ha eléggé ügyesek lesztek néhány csapdát azért ti magatok is kikerülhettek! Illetve, bár igyekeztem megnehezíteni a kalandorok dolgát, előbb-utóbb kirajzolódik merre is kell mennetek...
Szóval eddig van 1 szavazat a 95. fejezetre...
2011. május 21. 20:52 | Válasz erre | #146
Amint nem szólok hozzá, elhalálozik a kalandor?! Pedig ez a szentélyes dolog tűnik a helyes útnak, hogy a papokkal találkozunk. Max később visszafordulunk lenyomni a küklopszig mindenkit és társalgunk a rabbal. Azért érdekes volna tudni, hogy hány halálpontot tett a történetbe killmaster. 20%nál több? [smiley]knife3[/smiley]
© spd
2011. május 21. 19:34 | Válasz erre | #145
(eddig csendben figyeltem az eseményeket, és eddig jól szórakoztam a történeten -- a fizikális könyvek némelyike tényleg sokkal szívatósabb, egyetlen különbség, hogy itt nincsenek a jól ismert savepointok (bal kisujj és hasonló elnevezésekkel) -- úgyhogy összefoglaltam, hogy eddig mi történt velünk, hogy egyszerűbb legyen egy eddigieknél ideálisabb pályát leírnunk)

Az előző részek tartalmából:
-- nyílpuskát mindenféle bünti nélkül felvehetjük -> (63) -> (8)
-- lándzsa 3ÉP mínusz, de később még lehet szükséges lesz (33)
-- a faajtó mögött négy gyér enema lapul, meg egy maszk, ami érdemesnek mutatkozik, valamint egy jogar és néhány nyílvessző -> (44) -> (77) -> (84)
-- a tekercs elolvasása látszólag semmi hatással nem bír -- persze ez nem jelenti azt, hogy *valóban* nincs hatása. Eltenni sokkal ésszerűbb, hátha valami kilátástalan harcban szükség lesz rá.

Ezek után csigalépcső. Onnan:

-- jobb oldali ajtó: mínusz egy nyíl, az ork automatikusan megdöglend. Viszont bukunk még egy szerencsepontot valamint egy fegyvert, mert az beletörik az ajtóba. Viszont innentől kezdve +1 támadóerő, lévén a pótfegyverünk, a lándzsa varázserejű -- már amennyiben felvettük a -3 ÉP-ért cserébe.
-- bal oldali ajtó: vagy megfulladunk, vagy elázik a tekercsünk (ha eltettük) és a két adag élelmiszerünk.
-- jobb oldali folyosó: itt ólálkodik a halott nő :P jönnek a goblinok, akik nem tudni, hogy mit reagálnak a maszkunkra, viszont ha halottnak tettetjük magunkat és szerencsénk van, akkor elhúzzák a nőt, egyébként (valszeg) minket. Errefele van az újabb csigalépcső mellette egy kötéllel.
---- a kötelet meghúzva egy dögletes alagút válik járhatóvá tele patkányokkal. Fasípunk nincs, annak hiányában csak nagy szerencsével és a fegyverünk elhagyásával találunk ki innen, szal elsőre nem erre kell jönni :P
---- a csigalépcső tetején három dombi troll szeretne minket lapátra tenni. Egyiküknél egy rézkulcsot találunk. Innen lehetne menni jobbra (ha nem jönne onnan valaki), így nincs más hátra, mint balra. Ezen a folyosón van egy ajtó, ami mögül lánccsörgés hallik.
------ az ajtó mögött egy barátságtalan küklopsz csörgedez (a láncával, ugye), aki egyszer már leamortizált bennünket... hét kör alatt lehetne legyőzni, illetve a nyolcadik körben lenne valami, de mi az első menetben már a negyedik suhantás következményeképp elpusztultunk.
------ *** tovább még nem mentünk

-- bal oldali folyosó: sakálfejes maszkot viselő pap. Ha nekünk is ilyen van, akkor int, hogy kövessük, ha nem, akkor nyilván nekiáll lehentelni minket. Mehetnénk tovább is, akkor nemtom mi lenne.
---- Amennyiben követjük:
------ meghajolhatunk a szentélyben: ekkor leesik a maszkunk, minek következtében a papoknak gyanússá válik a dolog, hogy mi tulajdonképpen nem is vagyunk annyira kollégák, és nekiállnak levarázsolni bennünket. Ennek ellenállhatunk, amikoris egy papot homlokon tőrölünk (egy tőrrel, amit ott hagyott előttünk a balga), és a többi elszalad, illetve nem állhatunk ellen, ami valszeg fájdalmasabb eredményekkel jár.
------ levadászhatjuk a papokat, ami -- lévén többen vannak, mint mi és amíg egyet ütünk a többi varázsol -- gyanús, hogy kényelmetlen helyzetbe hozza a kalandort... bárhogyis, innen mehetünk vissza, vagy oda, ahova elmenekülnek a papok, illetve kirabolhatnánk a szentélyt, ha nem okozna azonnali halált.
© killmaster (Savanyúhas)
2011. május 21. 18:46 | Válasz erre | #144
Az ajtó bezáródott mögötted, ráadásul nincs a közelben emberek lakta vidék! Vándorlás a pusztában kilőve! (Ráadásul azt csak a zsidók meg Jézus csinálta egy másik könyvben...) A tiszta szivatásról annyit, hogy a Pusztító, A varázsló kriptája, a Vérescsontok sokkal, de sokkal nehezebb kalandot takarnak. De ide sorolhatnék még jó pár másik kötetet. Senkit nem akarok megbántani, de ez nem egy HK könyv ahol ha jobbra mész, nincs semmi, ha meg balra, összefutsz egy dzsudzsu zombival, akinek már a neve hallatán elfog a röhögés! Persze az író nem könnyítette meg a dolgotokat, és ti lépre mentetek, mert ez volt a szándéka, de ez ne tántorítson el senkit! Van kiút, bár tény, hogy kissé rögös, és itt semmi nem az aminek látszik! Talán most ügyesebbek lesztek! [smiley]crazya[/smiley]
2011. május 21. 17:33 | Válasz erre | #143
95[smiley]alien2[/smiley]
© Anry
2011. május 21. 16:08 | Válasz erre | #142
Szerintem menjünk innen a fenébe. A Káosz pusztában anno egy teremtett lélek sem zavart minket.. :P
2011. május 21. 15:02 | Válasz erre | #141
Én már a 85-ös hozzászólásomban kifejtettem, hogy tiszta szivatás az egész...[smiley]axe[/smiley]
© killmaster (Savanyúhas)
2011. május 21. 14:39 | Válasz erre | #140
Hát a mohóságnak ára van! (Emlékezzetek erre a jövőben is!) De lássuk az új kalandort!

III. Kalandor:
Ügyesség: 12
Életerő: 18
Szerencse: 10

Felszerelés: 2 adag élelem és egy remek kard.

Nem is olyan rossz adottságok! Lapozzunk ismét az 1-re!

1

A torony belseje arra utal, hogy ez a hely lakott, hiszen a falak feketére vannak festve, fáklyák világítják meg az utad, és a távolból lépteket is hallasz. Az ajtó hangos dörrenéssel vágódik be mögötted. Nem tudod, hogy a szél játéka csupán ez, vagy valamiféle mágia van a dologban. Mindegy, először a torony gazdáját kell megtalálnod. Csigalépcsők vezetnek fel az emeletre, melynek tövében egy ajtót látsz, valamint fegyvereket veszel észre a falon. Mit teszel?

Benyitsz a veled szembenlévő faajtón – lapozz a 44-re.

Megvizsgálod a falon lévő fegyvereket – lapozz a 63-ra.

Felmész a csigalépcsőn az emeletre – lapozz a 95-re.

Ismét a többség dönt! Talán ezúttal sikerrel jártok! (És a mesélő gonoszul felkacag!)[smiley]eplus2[/smiley]
2011. május 21. 13:23 | Válasz erre | #139
Hát ez eléggé érdekes...legalább valami szerencse próba vagy ügyességpróba [smiley]csodalk[/smiley]
2011. május 21. 04:59 | Válasz erre | #138
Úristen ez de gáz volt.
© killmaster (Savanyúhas)
2011. május 20. 23:09 | Válasz erre | #137
Bocsika fiúk! Itt vagyok, csak akad néha más dolgom is! Szóval mindenki körülnézne a szentélyben. Hát tegyük azt, lapozzunk a 43-ra!

43

Ebben a kis helyiségben számos értékes dolog található. Különböző amulettek, varázsszerek, egy-két gyűrű, de vannak itt aranyszobrocskák is. Miközben a kincsek között turkálsz, nem veszed észre, hogy a bronzszoborból mérgező füst kezd el szivárogni. A torkodhoz kapsz, de már késő. Így állt bosszút a sakálfejű istenség elesett szolgájáért.

Na most néhányan a pokolra kívánnak, de ez egy ilyen játék! Holnap új karakter, új esélyek![smiley]skull[/smiley]
2011. május 20. 20:21 | Válasz erre | #136
43 [smiley]eljen[/smiley]
© Baldr
2011. május 20. 20:11 | Válasz erre | #135
körülnézhetnénk...
2011. május 20. 06:52 | Válasz erre | #134
nézzünk körül
1234Következő oldalUtolsó oldal