Kai Tanok
Az évszázadok során a Kai szerzetesek mesteri szintre fejlesztették a harci tudományukat. Ezek a tudományok Kai tanok néven ismeretesek, és a Kai Uraknak ezeket kell megtanulni. Te csupán a felsorolt tanok közül ötöt sajátítottál el. Hogy melyik ez az öt, azt magad döntöd el. Minthogy veszélyes küldetésed során az összes tan nagy hasznodra lehet, óvatosan válassz. A megfelelő tan alkalmazása a megfelelő pillanatban megmentheti az életed.
Amikor kiválasztottad az öt tant, írd be őket az Akciótáblázatod megfelelő rubrikájába.
Álcázás
Ez a tan lehetővé teszi, hogy a Kai Úr valósággal beleolvadjon a környezetébe. A szabadban észrevétlenül el tud rejtőzni a fák vagy a sziklák között, s úgy haladhat el az ellenség közelében, hogy az nem látja. Városban vagy falun a Kai Úr lakosnak látszik, a helyi nyelvet beszéli, és ez a képessége segíti biztos búvóhelyhez.
Ha ezt a tant választod, írd be az Akciótáblázatba az Álcázást .
Vadászat
Ez a képesség teszi lehetővé, hogy a Kai Úr soha ne éhezzen a vadonban. Mindig tud élelmet vadászni magának kivéve, amikor pusztaságban vagy sivatagban van. A tan segítségével a Kai Úr lopakodva tudja megközelíteni a zsákmányát.
Ha ezt a tant választod, a következőket írd az Akciótáblázatba: Vadászat, nincs szükség élelemre, amikor az utasítás értelmében enni kell.
Hatodik érzék
Ez a képesség figyelmezteti a Kai Urat a leselkedő veszélyre. Egyben leleplezheti a kalandok során előbukkanó idegen személy vagy tárgy valós célját.
Ha ezt választod, az Akciótáblázatba ezt írd Hatodik érzék.
Nyomkövetés
Eme tan segítségével találja meg a Kai Úr a helyes ösvényt a vadonban, az adott személyt vagy tárgyat a városban, ennek a segítségével fejti meg a nyomok titkait. Ha ezt a tant válaszod, írd az Akciótáblázatba: Nyomkövetés.
Gyógyítás
Ennek a tannak a segítségével lehet visszaszerezni a harcban elvesztett Szívóssági pontokat. Ha ezt a képességet választod, hozzáadhatsz egy-egy Szívóssági pontot az eredményedhez a könyv minden egyes olyan számozott szakasza után, amelyiknél nem keveredtél harcba. (Csak akkor használható, ha Szívóssági pontjaid értéke már az eredeti összegük alá esett vissza.) Ne feledd, hogy a Szívóssági pontjaid összege nem emelkedhet a kiindulási összeg felé.
Ha ezt a képességet választod, írd ezt: Gyógyítás +1 Szívóssági pont minden egyes harc nélküli szakaszért.
Fegyverforgatás
A kai kolostorba belépő minden egyes növendéket kiképeztek egy-egy fegyver kiváló kezelésére. Ha a kai tanok közül a fegyverforgatást választod, úgy dobnod kell egy tízoldalú kockával, hogy kiderüljön, hogy az itt látható fegyverek közül, mely fegyvernek a forgatását tanultad meg. Ha ezzel a fegyverrel lépsz harcba, Harci Ügyességed pontszámához adj hozzá 2-őt.
- 0 = Tőr
- 1 = Lándzsa
- 2 = Buzogány
- 3 = Rövid kard
- 4 = Harci kalapács
- 5 = Kard
- 6 = Balta
- 7 = Kard
- 8 = Harci bot
- 9 = Pallos
A tény, hogy mestere vagy egy bizonyos fegyver forgatásának, nem jelenti azt, hogy ezzel fegyverrel indulsz kalandos utadra. Ám kalandjaid során lehetőséged lesz fegyvert szerezni. Ha a balta forgatásában leszel jártas, nagy szerencséd van, hiszen Magányos Farkas ezt a fegyvert viszi magával kezdetektől fogva. (Részletesebben magyarázatot erről a felszerelésekről szóló részben olvashatsz.) Nem vihetsz magaddal 2 fegyvernél többet!
Ha ezt a tant választod, ezt írd: Fegyverforgatás …………………….. fegyvernemben + 2 Harci Ügyességi pont, ha ez a fegyver van kézben.
Elmepajzs
A Sötét Urak és számos más gonosz lény támadhat rád Elmecsapással. Az Elmepajzs Kai tudományának segítségével nem veszítesz Szívóssági pontot, ha ilyen támadás ér.
Ha ezt a képességet választod, írd be az Akciótáblázatodba: Elmepajzs, nincs pontveszteség Elmecsapásos támadás esetén.
Elmecsapás
A Kai Úr ennek a tannak a segítségével, elméjének erejével képes megtámadni az ellenségét. A közönséges harci fegyverekkel együtt használható, és amikor ezt a képességedet használod, kettőt hozzáadhatsz a Harci Ügyesség pontjaidhoz. A kalandok során felbukkanó lények közül azonban nem mindegyikben lehet kárt tenni Elmecsapás segítségével. Erre a kalandban mindig kapsz megfelelő utasítást.
Ha ezt a képességet választod, írd be az Akciótáblázatba: Elmecsapás +2 Harci Ügyességi pont .
Állat-testvériség
Ez a tan képessé teszi a Kai Urat arra, hogy kommunikáljon bizonyos állatokkal, másokat pedig kiismerjen.
Ha ezt a képességet választod, írd be az Akciótáblázatba: Állat-testvériség.
Telekinézis
Ennek a képességnek a segítségével a Kai Úr pusztán a koncentrációja segítségével képes kisebb tárgyakat mozgatni.
Ha ezt a képességet választod, írd be az Akciótáblázatba: Telekinézis..
Ha sikeresen befejezted ezt a küldetést, tarts velünk Magányos Farkas következő kalandos útján, melynek címe: A Rettegés birodalma
(A Table of contents megnyomásával visszatérhetsz a főmenübe!)