The Caverns of Kalte

160

Csomagjaitokat két szán szállítja majd, melyek mindegyikét fél tucat Kalte földjén őshonos Kanu-kutya húzza majd. Ezek az állatok ideális szánhúzók, vastag vörösesbarna bundájuk van, erős felépítésűek valamint jól bírják a leghidegebb időjárást is. Mindkét szánra elegendő élelmet pakoltatok fel, valamint a küldetésedhez nélkülözhetetlen felszerelést. Három kísérőd, név szerint: Irian, Fenor és Dyce tapasztalt vadászok. Valamennyien többször tettek már túlélő túrát ebben a „jeges sivatagban”, ismerik annak láthatatlan veszélyeit.

Miután valamennyi kutyát befogtátok, Dyce és te felszálltok az egyik szánra, majd megadod a jelet az indulásra. Ahogy a nagy kiterjedésű Ljuk jégmezőt bámulod, egy fehér tükröződés jelenik meg a távoli horizonton. Ez a Viad gleccser fala, a pont, ahol a jégzajlás találkozik a befagyott tengerrel. Az éles tiszta levegő miatt úgy tűnik, nem több mint hat mérföldre vagytok tőle, a valóságban azonban több mint hatvan mérföldet kell még addig megtennetek.

Az első napon jókora távolságot sikerül magatok mögött tudni, és ahogy az éjszaka közeledik, elhatározzátok, hogy tábort vertek. Együtt lepakoljátok a felszerelést a szánokról, majd felállítjátok a sátrat. Miután ezzel elkészültetek, és a Kanu kutyákat is elrendeztétek, nekifogtok vacsorát készíteni. Váratlanul szörnyű üvöltés hangzik fel a sátoron kívülről.

- Az istenekre! Egy Baknar! – kiált fel Irian.

A Baknar egy nagy húsevő lény, leginkább Kalte partvidékén tartózkodik. Rendszerint gallingokra (havasi nyulakra) vagy kisebb ostrelekre (fókákra) vadászik, de ezt a fenevadat a kutyáid illata csalta ide. Nyilvánvalóan közülük néhányat zsákmányul akar ejteni.

Ha elsajátítottad a Vadászat Kai tanát, lapozz a 204-re.

Ha az Állat-testvériség Kai tanát sajátítottad el, lapozz a 318-ra.

Egyébként el kell hagynod a sátrat, és meg kell küzdened a fenevaddal, lapozz a 78-ra.

Project AonThe Caverns of Kalte