Fire on the Water

Kai Tanok

Az évszázadok során a Kai szerzetesek mesteri szintre fejlesztették a harci tudományukat. Ezek a tudományok Kai tanok néven ismeretesek, és a Kai Uraknak ezeket kell megtanulni. Te csupán a felsorolt tanok közül ötöt sajátítottál el. Hogy melyik ez az öt, azt magad döntöd el. (Ha átverekedted magad az első két kalandon, akkor már hatot!) Minthogy veszélyes küldetésed során az összes tan nagy hasznodra lehet, óvatosan válassz. A megfelelő tan alkalmazása a megfelelő pillanatban megmentheti az életed.

Amikor kiválasztottad az öt (vagy hat) tant, írd be őket az Akciótáblázatod megfelelő rubrikájába.

Álcázás

Ez a tan lehetővé teszi, hogy a Kai Úr valósággal beleolvadjon a környezetébe. A szabadban észrevétlenül el tud rejtőzni a fák vagy a sziklák között, s úgy haladhat el az ellenség közelében, hogy az nem látja. Városban vagy falun a Kai Úr lakosnak látszik, a helyi nyelvet beszéli, és ez a képessége segíti biztos búvóhelyhez.
Ha ezt a tant választod, írd be az Akciótáblázatba az Álcázást .

Vadászat

Ez a képesség teszi lehetővé, hogy a Kai Úr soha ne éhezzen a vadonban. Mindig tud élelmet vadászni magának kivéve, amikor pusztaságban vagy sivatagban van. A tan segítségével a Kai Úr lopakodva tudja megközelíteni a zsákmányát.
Ha ezt a tant választod, a következőket írd az Akciótáblázatba: Vadászat, nincs szükség élelemre, amikor az utasítás értelmében enni kell.

Hatodik érzék

Ez a képesség figyelmezteti a Kai Urat a leselkedő veszélyre. Egyben leleplezheti a kalandok során előbukkanó idegen személy vagy tárgy valós célját.
Ha ezt választod, az Akciótáblázatba ezt írd Hatodik érzék.

Nyomkövetés

Eme tan segítségével találja meg a Kai Úr a helyes ösvényt a vadonban, az adott személyt vagy tárgyat a városban, ennek a segítségével fejti meg a nyomok titkait. Ha ezt a tant válaszod, írd az Akciótáblázatba: Nyomkövetés.

Gyógyítás

Ennek a tannak a segítségével lehet visszaszerezni a harcban elvesztett Szívóssági pontokat. Ha ezt a képességet választod, hozzáadhatsz egy-egy Szívóssági pontot az eredményedhez a könyv minden egyes olyan számozott szakasza után, amelyiknél nem keveredtél harcba. (Csak akkor használható, ha Szívóssági pontjaid értéke már az eredeti összegük alá esett vissza.) Ne feledd, hogy a Szívóssági pontjaid összege nem emelkedhet a kiindulási összeg felé.
Ha ezt a képességet választod, írd ezt: Gyógyítás +1 Szívóssági pont minden egyes harc nélküli szakaszért.

Fegyverforgatás

A kai kolostorba belépő minden egyes növendéket kiképeztek egy-egy fegyver kiváló kezelésére. Ha a kai tanok közül a fegyverforgatást választod, úgy dobnod kell egy tízoldalú kockával, hogy kiderüljön, hogy az itt látható fegyverek közül, mely fegyvernek a forgatását tanultad meg. Ha ezzel a fegyverrel lépsz harcba, Harci Ügyességed pontszámához adj hozzá 2-őt.

  • 0 = Tőr
  • 1 = Lándzsa
  • 2 = Buzogány
  • 3 = Rövid kard
  • 4 = Harci kalapács
  • 5 = Kard
  • 6 = Balta
  • 7 = Kard
  • 8 = Harci bot
  • 9 = Pallos

A tény, hogy mestere vagy egy bizonyos fegyver forgatásának, nem jelenti azt, hogy ezzel fegyverrel indulsz kalandos utadra. Ám kalandjaid során lehetőséged lesz fegyvert szerezni. Nem vihetsz magaddal 2 fegyvernél többet!
Ha ezt a tant választod, ezt írd: Fegyverforgatás …………………….. fegyvernemben + 2 Harci Ügyességi pont, ha ez a fegyver van kézben.

[illustration]

Elmepajzs

A Sötét Urak és számos más gonosz lény támadhat rád Elmecsapással. Az Elmepajzs Kai tudományának segítségével nem veszítesz Szívóssági pontot, ha ilyen támadás ér.

Ha ezt a képességet választod, írd be az Akciótáblázatodba: Elmepajzs, nincs pontveszteség Elmecsapásos támadás esetén.

Elmecsapás

A Kai Úr ennek a tannak a segítségével, elméjének erejével képes megtámadni az ellenségét. A közönséges harci fegyverekkel együtt használható, és amikor ezt a képességedet használod, kettőt hozzáadhatsz a Harci Ügyesség pontjaidhoz. A kalandok során felbukkanó lények közül azonban nem mindegyikben lehet kárt tenni Elmecsapás segítségével. Erre a kalandban mindig kapsz megfelelő utasítást.

Ha ezt a képességet választod, írd be az Akciótáblázatba: Elmecsapás +2 Harci Ügyességi pont .

Állat-testvériség

Ez a tan képessé teszi a Kai Urat arra, hogy kommunikáljon bizonyos állatokkal, másokat pedig kiismerjen.

Ha ezt a képességet választod, írd be az Akciótáblázatba: Állat-testvériség.

Telekinézis

Ennek a képességnek a segítségével a Kai Úr pusztán a koncentrációja segítségével képes kisebb tárgyakat mozgatni.

Ha ezt a képességet választod, írd be az Akciótáblázatba: Telekinézis.

Ha sikeresen befejezted ezt a küldetést, tarts velünk Magányos Farkas következő kalandos útján, melynek címe: A végzet szakadéka.

(A Table of contents megnyomásával visszatérhetsz a főmenübe!)

Project AonFire on the Water