Fire on the Water

100

Fátyolszerű tengeri köd képződik az óceán vize felett, a távolban a zátonyairól elhíresült Kirlundin-szigetek partvonala tűnik fel. Különös, sötét körvonalakra figyelsz fel szemből, melyeket a fehér lepelként elterülő köd takar el előletek. Az alakok egyre nagyobbak lesznek, és lassanként bárkák körvonalai bontakoznak ki szemeitek előtt.

- Harcra felkészülni! - Az admirális parancsát visszhangszerűen továbbítják a flotta valamennyi hajóján.

- Mindenki a fedélzetre!

Ahogy a fekete hajók közelednek felétek a ködben elborzadsz szörnyű látványuktól. Ezek kísértet-bárkák, olyan hajók, melyek itt süllyedtek el, és melyeknek legénységét megfulladt matrózok alkotják. Felbukkanásuk egy hatalmas idéző varázslatnak köszönhető, és úgy tűnik a harc elkerülhetetlen lesz.

A köd hirtelen eloszlik, és csak most veszed észre, hogy a hajók elzárták a Holm-öböl felé vezető utat. A bárkaraj közepén egy vészjósló kinézetű zászlóshajó bukkan fel, mely gyorsan közeledik felétek. Egy hatalmas előreálló öklelő rúd áll ki a fekete színű hajóorrból. Nem tudjátok elkerülni, hogy a Durenort, teljes hosszában fel ne hasítsa. Még hallod az admirális kétségbeesett kiáltását:

illustration

- Mindenki hagyja el a hajót!

Most látod csak igazán, mekkora az ellenséges flotta, de sok időd nincs ezen elmélkedni, mert a hajótok gyorsan süllyed. Mit teszel?

Átugrasz az ellenséges kísértet-bárkára, hogy megtorold hajótok elsüllyesztését, lapozz a 30-ra.

Beleveted magad a tengerbe, és egy másik durenori hajóra próbálsz feljutni, lapozz a 267-re.

Project AonFire on the Water