1
D’Val kapitány és az őrei elkísérnek a fellegvár kapujához, ahol egy kis, ponyvával lefedett szekér vár rád. Amint bemászol oda, az őrség kitárja a kapuszárnyakat, majd végigsietnek veled Holmgard zsúfolt utcáin. A rövid, ám igen kényelmetlen utazás végén a szekér megáll, a kocsis pedig félrehajtja a ponyvát.
– A rakpartnál vagyunk, uram. A hajója, a Zöld Jogar már vár magára. – A szekér hajtója közben egy fényesen csillogó kereskedőhajóra mutat, ami a kikötő falától nem messze horgonyozik.
– Az első tiszt neve Ronan. A tér túloldalán, a Jó Hangulat nevű kocsmában vár majd magára. – Ezután a férfi búcsút int neked, és gyorsan eltűnik az emberforgatagban.
Ahogy a fogadó ajtajához lépsz, azt bezárva találod, az ablakokon lévő spalettákat pedig elreteszelték. Épp próbálod eldönteni, hogy mihez kezdj, amikor megragad egy kar, és beránt a sötétbe.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Ha előrántod fegyveredet, hogy az ismeretlen alakra támadj, lapozz a 273-ra.
Ha megpróbálsz kiszabadulni a szorításából, lapozz a 160-ra.