Shadow on the Sand

458

A zöldes fény halvány csillogása látható az alagút homályában. Ez a fény folyamatosan erősödik, amint közeledsz egy félelmetes íves kamra bejárathoz. Hét, egyenként zöld folyadékkal teli kör alakú medence van a földalatti csarnok szürke gránit járólapjaiban. Spektrális fényt sugároznak a falra és mennyezetre.

Óvatosan belépsz a terembe, és nézed ezeket a furcsa metszeteket. Felismered ezeket a fényes hieroglifákat, amely először jelent meg a világotokban, Magmamundban, több mint hatezer évvel ezelőtt. A metszetek mintha egy történetet mesélnének el, de nem tudod elképzelni a jelentésüket. Most azt kívánod, bárcsak jobban odafigyelnél Borostyán Bagoly mester oktatódra. Ha ismernéd a hieroglifák jelentését, megértenéd a jelentésüket, és elbűvölné ez a felfedezés. Az egyetlen emléked a Shiantiról szóló tanításairól az az, hogy egykor hatalmas és jó lények voltak, akik közül néhányat tragikusan megrontottak Naar, a sötétség istene. Ishir királynő száműzetésbe küldte őket egy távoli szigetre, ahol megtiltották nekik, hogy valaha is kapcsolatba kerüljenek az emberiséggel.

illustration

Fehér gázbuborékok furcsa hangjára leszel figyelmes, mely olyan, mint a felforrt melasz. Az izzó medencék mélyén, átszellemülten nézed, ahogy lassan elkezdenek emelkedni. De ezek a buborékok nem azok, aminek látszanak. Amikor megtörik a felszínt, nem oszlanak szét, mint a gáz, úgy lebegnek, mint a gyöngyházszínű tojások. A héjuk gyorsan feloldódnak, és egy sor nagy, darázsszerű rovar látható, mindegyiknek három szárnya van. Kiszabadulnak a medencékben lévő ragacsos folyadékból, és vadul zümmögve emelkednek a levegőbe. Először a mennyezet közelében csoportosulnak a kamra közepén, majd a raj lassan feléd halad. Potrohuk tövében szöges fullánkok láthatóak. Ahogy közelednek, elkeserítő pontossággal lökdösik feléd ezeket az apró, mérges nyilakat. Az egyik fullánk beágyazódik a nyakadba, és sikoltásra késztet a fájdalomtól; olyan érzés, mintha egy forró köröm szúrt volna meg (1 Szívósság pontot veszít)! Ha túl akarod élni ezeket a halálos rovarokat, meg kell támadnod a rajt, és a lehető leggyorsabban meg kell ölnöd őket.

Antah darazsak Harci ügyesség 16 Szívósság 16

Harc előtt jegyezze fel az aktuális Szívósság pontjait.

Ha a küzdelem során bármikor a Szívósság pontok összege a kezdő teljes kör fele alá csökken, lapozz a 184-re..

Ha a Szívósság pontod a kezdő összpontszám fele vagy a felett marad, és megnyered ezt a harcot, fordulj 293-ra.

Project AonShadow on the Sand