Zagor.hu
Zagor.hu fórum
Online kaland - A Pusztulás Tornya
BejelentkezésElfelejtett jelszó
Első oldalElőző oldal1234
© Baldr
2011. május 9. 14:00 | Válasz erre | #33
Mindent elviszek szuvenírnek, a pergament pedig elolvasom.
© Anry
2011. május 9. 13:16 | Válasz erre | #32
Nézzük meg azt a pergament! Hátha nem a Story magazin egyik példányából kiollózott lapról van szó.. :D
2011. május 8. 18:41 | Válasz erre | #31
Akkor részemről elpakolom a jogart és a nyílvesszőket és elolvasom a pergament.
© killmaster (Savanyúhas)
2011. május 8. 16:26 | Válasz erre | #30
A jogart és a nyílvesszőket elpakolhatjátok mint felszerelést, ezeken nincs túl sok vizsgálnivaló! A maszkot felvehetitek, valamint a pecsétes pergament lehet szétnyitni! Bármit megtarthattok amiről úgy érzitek szükségetek lesz! Azt gondoltam ez egyértelmű lesz számotokra! De többség dönt, mit pakolnátok el, feltörhetitek a pergamen pecsétjét, és/vagy felveszitek a maszkot! Vagy itt hagytok mindent és irány a következő emelet![smiley]fantasy-witch-39[/smiley]
2011. május 8. 16:20 | Válasz erre | #29
© Baldr
2011. május 8. 15:33 | Válasz erre | #28
A tekercseket nyitnám, és utána a nyílvesszőket.
2011. május 8. 15:13 | Válasz erre | #27
Szerintem először a nyílvesszőket, addig hátha rájövünk, hogy mi lehet a madár jelentése.
A jogarhoz nem nyúlhatunk?
2011. május 8. 10:16 | Válasz erre | #26
nézzük meg a tekercset, hátha egy élelmiszer teremtő varázslat van benne. [smiley]fantasy-28[/smiley]
© killmaster (Savanyúhas)
2011. május 8. 08:25 | Válasz erre | #25
58

A tűzmanók lángjai hamar elenyésznek, a szoba ismét olyan csendes, mint amikor bejöttél. Leemeled a koporsó fedelét, és egy sakálmaszkos férfit pillantasz meg benne, aki úgy tűnik csak nemrég halt meg. Számos tárgy fekszik mellette, melyek közül az alábbiakat veheted magadhoz: egy rubinkövekkel ékesített jogar, négy nyílvessző és egy pergamentekercs, melyet sárga pecséttel láttak el, mintha egy madár képe lenne rajta. Mit teszel?

Feltöröd a pecsétet, és elolvasod mi áll a pergamenen, lapozz a 29-re.

Felteheted magadnak a férfi sakálfejes maszkját, lapozz a 84-re.

Elrakod a hátizsákodba a szerzeményeid, és felballagsz a csigalépcsőn, lapozz a 95-re

Egyébként abban az esetben ha elhalálozna a kalandor, természetesen restart történik, azaz minden előröl kezdődik! Bár akkor már némi tudással vagytok felfegyverezve. Ráadásul mivel 110 fejezetpontos a kaland, nem is oly hosszú a helyes út.
© killmaster (Savanyúhas)
2011. május 8. 08:19 | Válasz erre | #24
77

Könnyedén elmozdítod a koporsó fedelét, de erre a négy gyertya is felszikrázik. Négy tűzmanó pattan ki a lángokból, akik minden valószínűség szerint a sír őrzői. Küzdj meg velük egyenként:

Első tűzmanó ügyesség 6 életerő 7
Második tűzmanó ügyesség 7 életerő 6
Harmadik tűzmanó ügyesség 6 életerő 6
Negyedik tűzmanó ügyesség 6 életerő 5

Ha győzöl, lapozz az 58-ra.

No és hogyan is kell lejátszani egy csatát? Mivel ez az első alkalom, most bemutatom, utána ti jöttök! Mivel egyenként kell megküzdenetek velük, nincs macera.

Első Tűzmanó Ügyesség 6 Életerő 7 vs Kalandor Ügyesség 11 Életerő 14

1. Harci kör: Tűzmanó 1+3+6=10
Kalandor 3+2+11=16

Tűzmanó nem tud kitérni a csapásod elöl, veszít 2 életerő pontot. Életereje: 5

2. Harci kör: Tűzmanó 6+3+6=15
Kalandor 4+1+11=16

Tűzmanó nem tud kitérni a csapásod elöl, veszít 2 életerő pontot. Életereje: 3

3. Harci kör: Tűzmanó 1+1+6=8
Kalandor 5+4+11=20

Tűzmanó nem tud kitérni a csapásod elöl, veszít 2 életerő pontot. Életereje: 1

4. Harci kör: Tűzmanó 4+2+6=12
Kalandor 3+2+11=16

Az első Tűzmanó elhamvad csapásod alatt!

Második Tűzmanó ügyesség 7 életerő 6 vs Kalandor Ügyesség 11 Életerő 14

5. Harci kör: Tűzmanó 1+3+7=11
Kalandor 5+2+11=18

Tűzmanó nem tud kitérni a csapásod elöl, veszít 2 életerő pontot. Életereje: 4

6. Harci kör: Tűzmanó 1+2+7=10
Kalandor 6+6+11=23

Ragyogó ütés! Tűzmanó nem tud kitérni a csapásod elöl, veszít 2 életerő pontot. Életereje: 2

7. Harci kör: Tűzmanó 2+3+7=12
Kalandor 5+3+11=19

A második Tűzmanó itt rádöbben, hogy kalandja itt véget ért

Harmadik Tűzmanó Ügyesség 6 Életerő 6 vs Kalandor Ügyesség 11 Életerő 14

8. Harci kör Tűzmanó 6+4+6=16
Kalandor 3+4+11=18

Tűzmanó nem tud kitérni a csapásod elöl, veszít 2 életerő pontot. Életereje: 4

9. Harci kör Tűzmanó 3+1+6=10
Kalandor 5+5+11=21

Tűzmanó nem tud kitérni a csapásod elöl, veszít 2 életerő pontot. Életereje: 2

10. Harci kör Tűzmanó 6+5+6=17
Kalandor 6+4+11=21

A harmadik Tűzmanó mindent elsöprő támadásba lendült, de elhibázta, így könnyedén végeztél vele.

Negyedik Tűzmanó Ügyesség 6 Életerő 5 vs Kalandor Ügyesség 11 Életerő 14

Ki érdekel hanyadik harci kör? Tűzmanó 3+2+6=11
Kalandor 5+4+11=20

Tűzmanó nem tud kitérni a csapásod elöl, veszít 2 életerő pontot. Életereje: 3

Utolsó előtti harci kör! Tűzmanó 4+1+6=11
Kalandor 1+4+11=16

Tűzmanó nem tud kitérni a csapásod elöl, veszít 2 életerő pontot. Életereje: 1

Végre az utolsó harci kör, mert unom a gépelést... Tűzmanó 2+2+6=10
Kalandor 3+1+11=15

A negyedik Tűzmanó szikraesőt hányva tűnik el a szemed elöl. Papírforma bejött, a négy ellenfél legyőzetett. Lássuk mit rejt a koporsó. Lapozunk az 58-ra.


© Baldr
2011. május 7. 23:10 | Válasz erre | #23
A koporsóban majd lesz valami űbertápos emberke, aki majd jól elnáspángol minket.
Tényleg, ha meghalunk, akkor mi van? [smiley]hung[/smiley]
© killmaster (Savanyúhas)
2011. május 7. 22:37 | Válasz erre | #22
Ha hiszed, ha nem amikor SzG kolléga könyvét olvastam, nekem is ez jutott eszembe. Ott is nyílvesszőket kellett faragni. (Na persze neked kellett rájönni, hogy ezt hol és mikor kivitelezheted...) Mivel nem vagy Robin Hood, és ez nem a Sherwood-i erdő, sajnálattal közlöm, hogy nem... Egyébként egészen jól haladtok, na persze mondanom sem kell hogy a java ezután jön. A Killmasteres művekben jellemzően vannak furmányos dolgok, néha még magam is meglepődök magamon... (A koporsó nyitása holnap reggel lesz, addig is legyen egy kis izgalom...) Addig lehet találgatni, ki vagy mi lesz benne...
2011. május 7. 22:28 | Válasz erre | #21
a faajtóból nem lehet nyílvesszőt csinálni?[smiley]knight-horse[/smiley][smiley]fantasy-archer-12[/smiley]
2011. május 7. 22:23 | Válasz erre | #20
Nézzük a koporsót, hátha legyőzünk valakit, akinek lesz valami fontosa...
© killmaster (Savanyúhas)
2011. május 7. 22:18 | Válasz erre | #19
Nézzük, ki vagy mi lapul a faajtó mögött. Én is kíváncsi vagyok...

44

Egy kis szobába nyitsz be, melyet négy gyertya fénye világít meg. Egy koporsó fekszik a szoba közepén, egy díszes emelvényen. A négy gyertya a koporsó egy-egy sarkán áll. Más semmi érdekes nincs itt.

Ha leemeled a koporsó fedelét, lapozz a 77-re

Kimész a szobából és felmész a csigalépcsőn, lapozz a 95-re.

Hát sehol egy őr, és a fegyvereket is átvizsgáltátok, így ez a két választás maradt...[smiley]taps[/smiley]
2011. május 7. 20:05 | Válasz erre | #18
Nyissunk be a faajtós helyiségbe. Talán lapul ott egy őr, akit legyőzhetünk és van az összes szobához kulcs nála és esetleg a főgonoszéhoz is. Persze elég fos őr, ha az van az ajtó mögött, mi meg már itt lófrálunk a toronyban. (Remélem, ez nem az a faajtó, amin bejöttünk, mert akkor csak kijutunk a toronyból és csodálkozhatunk, hogy milyen tágas ez a földszinti előtér.) [smiley]fantasy-paladin-05[/smiley] [smiley]vigyor5[/smiley]
© killmaster (Savanyúhas)
2011. május 7. 19:51 | Válasz erre | #17
Nézzük mire jó egy nyílpuska!

8

Az nyílpuskát minden gond nélkül sikerül leakasztanod a falról és megcsodálod a faragásokat rajta. Nyilván egy nagyszerű harcos tulajdona volt egykoron. Most már csak nyílvesszőket kellene hozzá szerezned. Mit teszel?

Benyitsz a faajtón – lapozz a 44-re.

Felmész a csigalépcsőn az emeletre – lapozz a 95-re.

A karakter.

Ügyesség: 11
Életerő: 14
Szerencse: 10

Felszerelés: 2 adag élelem. (1 étkezés +4 életerő), Varázserejű lándzsa (+1 támadóerő használatakor); Nyílpuska (melyet a hátadon viselsz egyenlőre!)

Megjegyzéds: A kard még jó szolgálatot tehet, ne dobáljátok el a felszerelést csak úgy![smiley]ejnye1[/smiley]
© Baldr
2011. május 7. 19:04 | Válasz erre | #16
Szerintem is nézzük meg a puskát!
2011. május 7. 15:10 | Válasz erre | #15
Szerintem is tekintsük meg, maximum itt hagyjuk a kardot, 3 fegyver már túl sok!
Csak nehogy az is mágiával védve legyen...
2011. május 7. 10:50 | Válasz erre | #14
Ha nyílpuskázni is lehet, és el is bírjuk, akkor tekintsük meg azt is.
© killmaster (Savanyúhas)
2011. május 7. 09:34 | Válasz erre | #13
Nézzük mire is jó a varázserejűnek tűnő lándzsa...

33

A torony lakója (akárki is legyen az) varázscsapdákkal védi az értékeit. Amikor hozzáérsz a lándzsához, égető fájdalom hasít a tudatodba. Vesztesz 3 életerő pontot! A fájdalom lassan megszűnik, és a lándzsát a kezedbe veheted. (Ha alkalom adódik rá, hogy ezt a lándzsát használd kardod helyett +1-et hozzáadhatsz a támadóerődhöz!)

Ha akarod, most magadhoz veheted a nyílpuskát, lapozz a 8-ra.

Benyitsz a faajtón, lapozz a 44-re.

Felmész a csigalépcsőn az első emeletre, lapozz a 95-re.

A karakter.

Ügyesség: 11
Életerő: 14
Szerencse: 10

Felszerelés: 2 adag élelem. (1 étkezés +4 életerő), Varázserejű lándzsa (+1 támadóerő használatakor).


2011. május 7. 09:02 | Válasz erre | #12
Remélhetőleg a lándzsa varázsereje, nem a használója kezének lerohasztásában nyilvánul meg. Legyen a lándzsa, nem nagyon ír arról a fáma, hogy az íjpuskához íjak is lennének, anélkül pedig használhatatlan, csak jól néz ki.
© Anry
2011. május 7. 08:57 | Válasz erre | #11
Én a lándzsa mellett török lándzsát (hogy a hülye, középiskolás harmadik osztályos törikönyvet idézzem.. :DD ).
© killmaster (Savanyúhas)
2011. május 7. 07:04 | Válasz erre | #10
Akkor a kérdés eldöntetett! 63-as fejezetpont!

63

Számos fegyver függ a falon, de te csak kettőt méltatsz figyelemre. Az egyik egy művészi faragású íjpuska, mely jól kiegészítené fegyverarzenálod. A másik egy rovásírással ellátott lándzsa, melynek kétség kívül varázsereje van.

Melyiket választod?

Az íjpuskát, lapozz a 8-ra.

A lándzsát, lapozz a 33-ra.

Egyiket sem és benyitsz a faajtón, lapozz a 44-re

Felmész a csigalépcsőn, lapozz a 95-re.
© Kamo
2011. május 7. 02:20 | Válasz erre | #9
63. Azon az ajtón utána is be lehet menni... :-D
© Kawer
2011. május 6. 23:05 | Válasz erre | #8
menjünk be az ajtón, a fegyvereket később is megnézhetjük. lapozz a 44-re :)
"Mióta felfogtam halandóságomat, azóta sokkal vidámabban telnek napjaim!"
2011. május 6. 10:35 | Válasz erre | #7
63 szimpi nekem.
© killmaster (Savanyúhas)
2011. május 6. 09:39 | Válasz erre | #6
Hát akkor ahogyan megígértem, íme az első kaland. Nem egy egetrengető történet, de azért megjárja.

A karakter.

Ügyesség: 11
Életerő: 17
Szerencse: 10

Felszerelés: 2 adag élelem. (1 étkezés +4 életerő)

A pusztulás tornya

Háttér

/ Calderon sorozat 1. rész /

Már jó ideje barangolsz a Káosz pusztán, de még egy teremtett lélekkel sem találkoztál. Egy hete indultál el Warronból, hogy Calderonba menj, de úgy tűnik, eltévedtél. Pedig az a csuklyás pap, azt mondta, hogy csak a keleti irányt kell követned, és négy nap múlva odaérsz. Biztosan jól átvert téged. De ha legközelebb találkozol vele megkóstoltatod vele a kardodat, az biztos. Már csak két étkezésre való élelmiszered maradt, aztán fogalmad sincs mi lesz. Vagy megőrülsz, vagy éhen halsz. Egyik sem túl kecsegtető. Felgyalogolsz az egyik kisebb dombra, és meglepetten veszed észre, hogy tőled nem messze egy torony magasodik. Nem sokat gondolkodsz, elindulsz arrafelé! Akárki is lakik ott, biztosan útbaigazít majd, és ellát némi élelemmel is. Ha pedig ellenáll, gondod lesz rá, hogy ne élje meg a holnapi napot. Már csak néhány méterre vagy a toronytól, amikor rettenetes üvöltést hallasz. Megszorítod a kardod markolatát, és körbejárod a tornyot. Néhány csontvázat pillantasz meg a torony tövében, melyek felett keselyűk köröznek. Talán te leszel a következő? Nem! Erre még gondolnod sem szabad. Benyitsz a torony faajtaján. Kalandod elkezdődött, lapozz az 1-re.

1

A torony belseje arra utal, hogy ez a hely lakott, hiszen a falak feketére vannak festve, fáklyák világítják meg az utad, és a távolból lépteket is hallasz. Az ajtó hangos dörrenéssel vágódik be mögötted. Nem tudod, hogy a szél játéka csupán ez, vagy valamiféle mágia van a dologban. Mindegy, először a torony gazdáját kell megtalálnod. Csigalépcsők vezetnek fel az emeletre, melynek tövében egy ajtót látsz, valamint fegyvereket veszel észre a falon. Mit teszel?

Benyitsz a veled szembenlévő faajtón – lapozz a 44-re.

Megvizsgálod a falon lévő fegyvereket – lapozz a 63-ra.

Felmész a csigalépcsőn az emeletre – lapozz a 95-re.

Csatlakozzatok minél többen hisz így érdekes a játék! [smiley]axe[/smiley]
2011. május 6. 09:38 | Válasz erre | #5
Oke,ha online vagyok es van idom en is beszallok.
2011. május 5. 18:50 | Válasz erre | #4
Oké, nyilván nem is egyedül akartam játszani, csak gondoltam, írsz valami visszajelzést. Meg ha már többen vagyunk, meg aktív a dolog, akkor valószínűbb, hogy mások is csatlakoznak.
© killmaster (Savanyúhas)
2011. május 5. 18:45 | Válasz erre | #3
Igazából várok még egy-két jelentkezőt! Tudod az, hogy ketten kalandozunk az még nem az igazi! Kellene 2-3 ember, mert akkor már csapatban lehet nyomulni! Meg izgisebb is... Ha eseleg ketten maradnánk végülis az is megoldható! Talán a többiek is rákapnak az ízére! (És nem az izére :-) Ha minden igaz van a számítógépemen egy legépelt kaland, azzal indítok, ami azt hiszem 110 fejezetpontos. Remélem tetszeni fog. Holnap délelőtt akkor terveim szerint indul a kaland... (no persze hagyományos kjk könyvek szabályaira épül, ha esetleg nem említettem volna, és teljesen Killmasteres...) [smiley]violent[/smiley]
2011. május 5. 17:50 | Válasz erre | #2
Vagy már nem aktuális? Azért írhatnál vmit, pláne, hogy már háromszor is írtad, hogy online kalandozni akarsz. :D
2011. május 4. 17:01 | Válasz erre | #1
Ám legyen, benne vagyok az online kalandodban.
Első oldalElőző oldal1234