Kaland Játék Kockázat – Zagor.hu Játékfüzetek: Információk:
Hátsó borító leírás: Az Ítélet Labirintusa Elfek fogtak el, akik azzal vádolnak meg, hogy meggyilkoltad Törzsfőnöküket. Ha be akarod bizonyítani ártatlanságod, kénytelen vagy belépni az Ítélet halálos Labirintusába, és rá kell lelned a megszentelt Aranyszoborra, mely valahol az útvesztő mélyén vár rád.
Anakendis Sötét Krónikái Egy falut kell megszabadítanod a gonosz varázsló, Anakendis üzelmeitől. Át kell verekedned magad egy szörnyekkel teli barlangrendszeren, hogy elpusztíthasd a romlott mágust és hatalmának forrását – a Sötét Krónikákat.
A Dervis Köve Egy igazi kalandozónak, bármekkora vagyonra is tegyen szert, sosincs maradása. Hisz nem a gazdagság az, amit keres, a hírnév vagy a hatalom, hanem a kaland, az izgalom, az életveszély. Te sem vagy kivétel. És mikor egy tekercsre bukkansz a sivatag kellős közepén, mely egy rég elveszett, értékes kincsről beszél, nincs maradásod, a keresésére indulsz.Amit a kaland olvasása közben tudtál meg: Az Ítélet Labirintusa Most azt kell, hogy higgyük, hogy az Elfek nem vérezik össze a fegyvereket, és képtelenek megkülönböztetni a tőr és a kard által okozott sebeket? Nem, ebben a kalandban az Elfek egyértelműen tudják, hogy valójában nem követted el azt a bűnt, amivel megvádoltak, csupán okot keresnek rá, hogy bedugjanak az úgynevezett Ítélet Labirintusukba. És miért is akarják, hogy ott legyél? A tény, hogy nem győzhetsz, hacsak nem rontasz el egy bizonyos ÜGYESSÉG próbát, mindent elárul. Elegük van az arrogáns, 12-24-12-es kalandozókból, akik úgy mászkálnak Allansia-szerte, mintha az egész kontinens az övék lenne, és csak okot keresnek rá, hogy az ilyenekből nyílpárnát csináljanak. Ám a „Labirintus, Mely Törvényes Okot Ad Az Önelégült, Magas Tulajdonságokkal Rendelkező Hősök Kivégzésére” valahogy nem hangzik olyan jól, ezért van a félrevezető név.
Tanulság: Ne hagyd, hogy megtévesszenek a bigottok, akik előítéleteiket próbálják a törvényesség köntösébe bújtatni a tisztességesnek hangzó zsargonjaikkal. Anakendis Sötét Krónikái Traskanndot egyszer, régen egy tragikus alaknak tekintették. Kokhíd lakói tisztességes kalandozónak hitték, aki képtelen volt ellenállni Anakendis sötét varázslatának, és végül a mágia rákényszerítette, hogy a gonosz mágust szolgálja, mígnem el nem érte a kegyes halál. Ám akkor valaki egy igen gusztustalan képet talált a szobájában, és kérlelhetetlenül arra a következtetésre jutott, hogy a férfi kedvenc szabadidős tevékenysége emberek borzalmas kínzásairól elmélkedni, és ami kevés még megmaradt a hős hírnevéből, az hamarabb foszlott semmivé, mint egy ördög létráján a létrafok.
Tanulság: Lehet, hogy tényleg van egy interjú abban a felnőtt magazinban, ami érdekel téged, de soha senki nem fogja neked elhinni, hogy valójában ez vonzott benne. A Dervis köve Miközben Alasiyan legimpozánsabb házában kutatsz kincsek után (magyarul éppen kifosztod), tulajdonosa egy bizarr korcsot, egy Troll, Hobgoblin és Ghoul ősökkel is büszkélkedhető lényt szabadít rád (és hidd el nekem, nem akarod elolvasni azt a rajongói regényt, ami leírja, pontosan hogy is tenyésztik az ilyeneket). Ám a természet ezen megcsúfolójával való küzdelem messze nem a legkülönösebb része a találkozásnak. Nem, az ez után következik. Egy fickó, épp mielőtt megpróbálná szénné égetni a képedet, fogja magát és bemutatkozik, mintha valamilyen nívós vacsorát rendezne éppen, és nem egy élethalál harc kellős közepén tartanátok. A rákövetkező fejezetponton folyó csatánál meg is lepődtem, hogy nem ír semmi olyasmit, hogy „Minden Harci Körben dobj egy kockával. Ha az eredmény 1–2, a Mágus-Kormányzó kedélyesen eltársalog veled az időjárásról.”
Tanulság: Csak mert valaki udvarias veled, még nem jelenti azt, hogy nem veszélyes. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||