|
|
Gondolatok a könyvekről A Halállabirintus 1984 első KJK-ja volt. Nincs új a nap alatt, csatlakoznom kell a többséghez, ez Livingstone egyik - ha nem a - legjobb története. De összességében is ez az év szerintem az aranykor volt számára. Már kiforrott a játékkönyvírói vénája és még rengeteg új és kreatív ötletet tudott felmutatni. Valljuk be, már a háttértörténet megvesz minket kilóra. Ki ne akarna egy ilyen halálos erőpróbán részt venni, természetesen a karaktere bőrébe bújva? Nincs most világmegváltási feladat, a cél pusztán a túlélés. Ez a könyv egységesen hozza végig a szintet, nincsenek oda nem illő részek, az írási minőség megmarad az elejétől a végéig. Rengeteg az életveszélyes szituáció és kemény ellenségek állnak utunkba. Ebben a könyvben már sokszor kell a kockára hagyatkozni, harc, vagy tulajdonságpróba formájában. Annak ellenére, hogy végig ugyanaz a helyszín, nem válik unalmassá, monotonná. A könyv nehézségi foka magas. Nem extrém módon, de el kell találni az ideális utat és a kijutáshoz elengedhetetlen tárgyakat is össze kell szedni. A halálcsapdákról természetesen nem is beszélve. Nem hiszem, hogy létezik bárki is, aki elsőre végigjátszotta, Livingstone első 3 könyvében szerintem azért volt erre halvány esély. Itt már ez esélytelen. Ugyanakkor nagy a sikerélmény, ha többszöri próbálkozás, térképrajzolás után az ember sikeresen kijut a labirintusból. Apró negatívum, hogy a riválisaink a labirintusban nagyon esetlegesen jelennek csak meg. Irreális, hogy bár előttünk haladtak, mégis alig hagynak nyomot maguk után, a szobák érintetlenek, mielőtt belépünk. Ezt a vonalat jobban ki lehetett volna dolgozni, de annyira nem rontja azért az összhatást. 10/9
Minden KJK öregapja ez a könyv. Nehéz ettől a ténytől függetleníteni a pontozást. Mert Jackson és Livingstone itt alkotta meg a világot, a szabályrendszert, a tárgygyűjtögetősdit, a bal/jobb, észak/kelet stb. tulajdonképpen szerencse alapú közlekedést. Istenigazából nem annyira kreatív ez a történet, hiszen egy teljesen sablonos dungeonözést kínál, de megvan ennek a még kissé kiforratlan kalandnak is a bája. A szörnyek nagyon könnyűek, egyáltalán nem fontosak a magas kezdőértékek. Rengeteg a visszatöltési lehetőség is. Meghalni nagyon nehéz, de ez nem is baj, hiszen a többi könyv többségében ezt bőven pótolják. Az ideális útvonalat is elég könnyű megtalálni, tehát minden adott, hogy sikerélményünk legyen a kalandban. Összességében egy könnyed kaland, nagyon jó kiindulási alap a KJK-k világába. Bár valószínűleg nem sok ember kezdte pont ezzel a történettel (én is viszonylag későn futottam bele). Összességében ez az úttörő könyv nálam megérdemel 10/7,5 pontot.
A Gyíkkirály szigete közvetlenül a Hallálabirintus után jött ki, ezért nehéz dolga volt megütni a szintet. Ez nem is sikerült, mert ez a kaland véleményem szerint visszaesés több tekintetben. A témaválasztás ötletes, mert kiaknázatlan terület volt eddig, dzsungeles-szigetes történet még nem volt. A háttértörténet is egészen tetszetős, a hangulat jól indul, de aztán olyan semmilyen lesz az egész. A bányás részek környékén egyszerűen valahogy elfogy a lendület. Hiába adott minden egy jó kalandhoz, középszerűre sikerült. Az utazás a szigeten túl epizodikus. Ami annyira nem lenne baj, de emlékezetes jelenetek nemigen akadnak. Viszont cserébe elég könnyű is, mert csak a könyv második felében kell majd olyan tárgyakat megtalálnunk, amiknek a hiánya hirtelenhalálhoz vezet minket. A végzet erdejéhez tudnám hasonlítani összességében, bár annál kiforrottabb azért valamivel és egy fokkal nehezebb is. Elképzelhető, hogy Livingstone most szándékosan írta könnyebben teljesíthetőre a kalandot, hiszen a Halállabirintus nagyon nehéz volt. Megemlíteném Mungo barátunkat, aki az első random szörny kivégez. Ez annyira lelombozó, igazából semmi értelme nincs erre a kb két fejezetre megkapni őt, mint társunkat. Hozzá lehetett volna toldani a háttértörténethez, akkor nem lenne gond, de így? Érdekes újítás, hogy egy időre még saját kis seregünk is lesz, de nem igazán lett jól kidolgozva. A középszerűséget a sámánnal való találkozásnál is érzem (ráadásul nem is kötelező a továbbhaladáshoz, ami több, mint furcsa), mintha elfogyott volna az ötlet azontúl, hogy dobáljunk ott is kockákat. A főellenség, a Gyíkkirály hát nem tudom, nem egy félelmetes figura valahogy, a legyőzése is túl könnyű, ahhoz képest, hogy főellenség. Igazából összességében olyan kiemelkedő negatívumok nincsenek, de mégis középszerű számomra az egész és nem fog meg a hangulatával, ami nálam különösen fontos, sőt, a legfontosabb egy kalandjáték esetén. Vannak ennél bőven rosszabb kalandok is, de a jellegtelensége miatt nálam 10/6
Jackson első önálló könyve, szerintem az egyik legjobban is sikerült. Úgy veszem észre, hogy Jackson kreatívabb a szörnyek és az egyes epizódok terén, viszont Livingstone jobban tudja megragadni az összképet és koherensebb történeteket alkot. Ez a könyv hemzseg a kimondottan kreatív szörnyektől, már most szakított a csontváz, goblin, ork stb. alap felhozatallal. A történet nem kimondottan ütős, de Malbordus figurája kiemelkedően jól lett eltalálva, az egyik legjobb főgonosz a KJK-k történetében. A citadella hangulata alapvetően jó, de néhol találni helyszínidegen jeleneteket és néhol túl vicces is, ami nem illik oda szerintem igazán. A rendszer kiegészült a varázslási lehetőséggel, ami egészen jól lett megoldva. Bizonyos helyeken létszükséglet is bizonyos varázslat. A főértékek nem annyira fontosak (jó útvonalon alig kell harcolni), de minél több varázslási lehetőség viszont igen. Kár, hogy elég kevés KJK könyvben lehet varázsolni és ha mégis, gyengén vannak megoldva, ez a könyv az üdítő kivétel. A nehézség relatív, mert Jacksonhoz képest könnyűnek mondható... Egyébként viszont elég nehéz. Meg kell találni az ideális utat, ami igen nehéz, mert túl sok rossz helyre lehet elbolyongani. Továbbjutáshoz mindenképpen szükséges tárgyak, információk is vannak. Tehát összességében a nehezebben teljesíthető könyvek közé sorolom. A hangulat, a kreatív szörnyek, a varázslási rendszer összessége alapján ez a könyv 10/8,5
A hóboszorkány barlangjai már a harmadik Livingstone-mű 1984-ből, a kiváló Halállabirintus és a gyengébb Gyíkkirály szigete után.
Livingstone újított, mert ebben a történetben bevezette a folyamatosan változó célú küldetést, ami szerintem nagyon jól sikerült, mert kiváló hangulatot kölcsönöz a történetnek. A könyv elején, amolyan bevezetésnek a nem igazán kreatív elnevezésű yetit kell levadásznunk (mivel a háttértörténet olvasásakor előre tudjuk, hogy lesz itt valami fordulat, nem is baj, hogy ezt a vonalat hamar lezavarja Livingstone), majd következik a történet fő szála, a hóboszorkány megtalálása és eliminálása (kétszer is, bár itt klasszikus harcra nem is kerül sor), majd a könyv utolsó harmada átvált egy sötétebb hangvételű versenyfutásra az idővel, ahol a puszta túlélésünk a tét.
Kellemes dilemma előtt állok, mert nehezen tudom eldönteni, hogy a Halállabirintus, vagy ez a kötet számít-e a legjobb Livingstone kalandnak. A hangulat végig jó, a környezet - a havas hegyvidék, majd a barlangos, gleccseres részek, ezt követően a végén a melegebb, zöldebb vidékek - magával ragadó. Nincsenek töltelék fejezetek, kellemesen elegyedik a szabadtéri mászkálás és a klasszikus alagutas balra/jobbra típusú közlekedés. A könyv során végre társaink is lesznek és nem csak néhány alibi fejezetpont erejéig, hanem markánsan kapcsolódnak is a történethez. Ilyesmit hiányoltunk eddig, most ezt is megkaptuk.
A szörnyek tekintetében nem kimondottan kreatív a felhozatal, csupa ezerszer látott és levágott példány áll az utunkba. Megemlíteném az indokolatlanul magas 12-es ügyességű madárembert, aki ráadásul csak egy teljesen random szörny, ez elég durva szerintem egy ilyen mezei monsztához, 12-es ügyességgel leginkább főellenségek szoktak ugrálni ( vagy persze mi, a kalandor…)
A kaland nehézsége pontosan a kedvemre való. Néhány esetben nyilván szerencsésnek kell lennünk, hogy jó helyen haladva megtaláljuk azt a néhány kötelező tárgyat, ami életbevágó, de egy Halállabirintus, vagy akár egy Káosz fellegvára után könnyűnek mondható. Ennél nehezebb ne is legyen egy könyv véleményem szerint, legyenek zsákutcák, legyenek nehezítő tényezők, de minél minimálisabb számú a ha nem balra megyek itt, hanem jobbra, mert ott találom meg pl. a rovásírásos botot fejezet, annál jobb. (A későbbi írók közül pont emiatt szeretem Keith Martint, mert ő általában alternatívákat kínál, nem kizárólagos tárgyakat, de igazságtalan valamilyen szinten az összehasonlítás, hiszen neki már volt lehetősége mihez képest fejlődni)
Mint említettem, nehezen tudom eldönteni, hogy jobb ez a könyv, mint a Halállabirintus? Végül úgy döntöttem, hogy ha csak fél ponttal is, de igen, jobb, mert annyira sok ebben a kalandban a pozitívum, a mű szinte egésze alatt kitűnő hangulat, a társaink megfelelő módon szerepeltetése, a megfelelő nehézségi szint eltalálása, hogy megérdemel 10/9,5 pontot
A Tolvajok városa véleményem szerint az első igazán kiforrott Livingstone-kaland. Több könyvet írt, mint Jackson, de több időre is volt szüksége, hogy megtalálja a saját útját. A Feketehomok kikötőben játszódó kaland már jóval összetettebb, információdúsabb és élvezetesebb, mint az eddigiek. A háttértörténet is elég hosszú, kapunk egy remek térképet is. A végzet erdejével szemben az elénk táruló város életszerűbb, még ha nem is olyan sötét hangulatú, amennyire elvárná az ember egy gonosztevőkkel hemzsegő várostól. Többen is írták, hogy milyen sok segítőkész figurával lehet összefutni, ez valóban érdekes. Az Azzur nagyúrral való lehetséges találkozás kifejezetten tetszett, mert rámutatott arra, hogy bár nagy hatalommal renmdelkező kalandorok vagyunk, azért mégis tudnunk kell, hol van a helyünk a világban és számunkra is léteznek "nagyhalak". Megfigyelhető, hogy fokozatosan emelkedik a nehézség, a Tűzhegy tulajdonképpen nagyon könnyűnek nevezhető, a Végzet erdeje is könnyű, de azért el lehet tévedni, itt pedig már pontosan el kell találni a helyes útvonalat a három tárgy megtalálásához. Kezdenek a halálpontok is gyarapodni. A későbbi, igazán nagy írói szemétkedések egyik előfutára a játék vége felé történik, amikor semmiféle információnk nincs arról, hogy melyik 2 tárgyból kell összeraknunk a megfelelő elegyet, vagyis a színtiszta szerencsén múlik minden. Sajnos ezeket a húzásokat Jackson és Livingstone a későbbiekben sem tudta levetkőzni, de azt hiszem, nem is akarták, mert a KJK-ban a szerencse és a varázslat a két úr, ahogy a bevezetésekben olvashatjuk. Pozitívum a város kidolgozottsága, sok a hasznos és haszontalan tárgy és sok esetben rengeteg választási lehetőségünk van, nem csak simán menj balra/jobbra, megtámadod/elmenekülsz klasszikusok. Negatívum, hogy kissé csalódás a könyv befejező része, miután kiértünk a városból valahogy nem az igazi. 10/8
A végzet erdeje Livingstone első önálló története. A káosz fellegvárától eltérően nem tartalmaz semmiféle játékmenetet érintő újítást, itt most erdőben bolyongunk labirintus helyett, a kulcsok helyett pedig fegyverdarabokat keresünk. Tehát a sablonok megmaradtak. Szélesedett a legyilkolandó szörnyek listája. Jackson mindig is kreatívabb monsztákat talált ki, de néhány emlékezetesebb példány azért itt is akad. Ebben a könyvben szerepel először Yaztromo, a habókos öreg jó varázsló (meglehetősen sztereotip figura) aki később többször is visszatér. A kaland kimondottan könnyű, minimális szerencsével meg fogjuk találni a küldetés tárgyakat. Az elején még egy varjú is eligazít minket a megfelelő irányba mindössze egy aranyért cserébe.
Az összhatást valamennyire lerontja, hogy nem túl sok előrelépés történt a Tűzhely varázslója óta, de ettől függetlenül nem egy rossz kaland. De nem is azok közé tartozik, amikre sokáig emlékezni fogunk, mert nincs benne olyan jelenet, ami markánssá teszi. 10/6
A shamutanti dombok még 1983ban jött ki és az első része Jackson sorozatának, a négy könyvön átívelő Kaland-Játék-Varázslat kalandnak.
A könyvfolyam első állomásában kellően részletes leírást kapunk a királyok koronájáról, vagyis a küldetésünk végső céljáról. Ez azonban még nagyon messze van, mert az első etapban a shamutanti dombok között kanyargó falvak között kell bolyonganunk, mint szokásos harcos, de ez alkalommal választhatjuk a rengeteg különféle varázslatot használni képes mágus szerepét is. A háttértörténet tetszetős, kellően epikus, hogy méltó keretet adjon egy ilyen hosszú kalandnak.
Az első könyv kapcsán kifejteném a varázslási rendszert. Szerintem elég jól működik a rendszer, és ha az ember valóban csalás nélkül próbálkozik, tehát igyekszik memorizálni a varázslatokat, kellő mértékű kihívást is nyújt. Megfűszerezi a (főként harci) szituációkat további lehetőségekkel (és buktatókkal, hiszen a kamuvarázslatok kiválasztása érzékenyen érinti életerőnket) . Ennek az ára viszont életerőbe kerül, de ha ügyesen választunk a felkínált varázslatok közül, gazdaságosan tudunk kijönni egyébként nehéz harcokból is. Az ideális varázslatok csak egy életerőbe kerülnek, viszont ezekhez szükséges komponens is, amiket viszont könnyen és gyakran fogunk találni, illetve vásárolni. Van még egy negatív játéktechnikai hatása is ennek a rendszernek, mégpedig a varázslási lehetőségek sok fejezetpontot elhasználnak, így a kaland rövidebb, mint egy átlagos KJK könyv. A kaland harcosként is élvezhető, de kevesebb opció híján valamivel nehezebb dolgunk lesz, bár a harcokban sokat segít az a plusz két kezdő ügyességpont.
A shamutanti dombok egy nem túl hosszú kaland. A nehézsége elég alacsony lett, Jackson itt szerintem erőt vett magán, hogy ne bátortalanítsa el a kalandozókat már az elején (hogy aztán majd a negyedik kötetben cserébe szétszívasson minket). Már korán találhatunk kimondottan sok varázskomponenst és hasznos tárgyakat, amelyek egy részét akár a következő kötetekben tudjuk majd felhasználni. Jóval könnyebb lesz a dolgunk a későbbi könyvekben, ha rátalálunk ezekre és egyáltalán nem is nehéz (megjegyzés : Vik baltájára azért nem olyan triviális ráakadni, a legelső kereskedőnél kell megvásárolnunk és mivel csak három tárgyat vehetünk meg a hatból, nem feltétlenül pont erre a baltára fájna a foga a lelkes gyűjtő kalandozónak, viszont ez a balta több alkalommal is óriási segítséget nyújt majd Kharéban). A szörnyek egyáltalán nem nehezek, harcosként is simán lezúzhatók nehézség nélkül, főleg, hogy a kaland közepe tájékán a támadóerőnk is komoly feljavítást kaphat. Egy kivétel akad, a Manticore - a könyv főellensége - ami a könyv egészéhez képest irdatlanul erős lett, talán indokolatlanul is, de legalább kellemes szájízzel léphetünk át Kharéba, ha egy ilyen bestiát kivégeztünk.
A könyv felépítése elég egyszerű, több településen át haladunk, erdőn, mezőn hegyoldalon, , pestises falvakon, tárnákon, barlangokon keresztül és különféle ellenséges vagy baráti lényekkel futunk össze. Valahogy mégis működik, mert nagyon jó lett a hangulata. Megvan valamennyire a veszélyérzet, de a küldetés ezen szakaszán még olyan távolinak tűnnek a későbbi ránk váró feladatok, egyszerűen jó érzés baktatni a szabadban, gyűjtögetni a komponenseket Anyagi kérdéseken is agyalni kell, hiszen választhatjuk a kényelmes fogadókat és meleg vacsorákat drága pénzért, vagy szabadban is tölthetjük az éjszakákat, ráadásul ezek a döntések sokszor a továbbhaladást is befolyásolják. Tetszik, hogy nem csak egy út van, jellemzően két útvonal közül kell választhatunk és az eltérő útvonalakon más szituációkba futunk bele, más tárgyakat találunk. Érdemes többször is újrajátszani a könyvet, alternatív útvonalakon.
Amennyire könnyű ez a kaland, annál hangulatosabb. Én még szívesen mászkáltam volna további falvakba is. Annak ellenére, hogy első a sorozatban, már kiforrott az egész szabályrendszer, az igazi kalandozó nagyon szeret használható tárgyakat gyűjtögetni, itt ezt bőven meg fogja tapasztalni. 10/8,5
A KJV második állomása, ahol a csapdák kikötővárosán kell áthaladnunk. A színhely itt lekorlátozódik egy egész kalandot átívelő városra.
Elég irreálisnak gondolom, hogy csak és kizárólag a városon átkelve lehet továbbhaladni Bakland felé, de sebaj. Kharé atmoszférája remek, lehetőségek tárházát kínálja, néhol a klasszikus két irány lehetőség helyett három felé is haladhatunk. A városrészek markánsan elkülönülnek egymástól, gyakorlatilag minden megtalálható, amit egy várostól elvárna az ember. Bár sötét hangulatúnak van lefestve a háttértörténetben, mégis össze lehet futni rengeteg pozitív, segítőkész karakterrel. Aki a shamutanti dombokból érkezett, az kellemesen (de azért nem irreálisan) feltápolva vághat neki a kalandnak. Varázslatkomponensek és előző találkozásaink eredményeképp felhasználható információk, kulcsok formájában. Ezek tényleg könnyítést okoznak, de ne bízzuk el magunkat, mert rossz (és végzetes) választásokra így is bőven sor kerülhet.
Kibővültek a varázslási lehetőségeink, bár még mindig elég sok az ellőhetetlen formula, mert még nincs hozzá komponensünk. Továbbra is igaz, hogy ha megfelelően választunk az 5 felkínált varázslatból (vagy annak látszó kamuból), akkor minimális életerőveszteséggel megoldjuk a harcokat. Egyébként nincsenek igazán veszélyes hküzdelmek, a problémát inkább a rossz irányválasztások, döntések okozzák, mint a kocka.
Nehézség. Nem térek ki arra, hogy a magyar fordításban kijátszhatatlan a kaland, mert ez nem Jackson hibája, eredetiben annak rendje és módja szerint megoldható minden. Ha önmagában toljuk a kalandot, kell szerencse ahhoz, hogy eltaláljuk az ideális utat. A kijutáshoz szükséges vers négy sora négy különböző helyen van elrejtve, az első kettőbe bele kell futnunk, nincs mese. A másik kettő valamivel könnyebb. Az említett feltápolt kalandoroknak jóval könnyebb a dolga az első két személy megtalálásában. Az a bizonyos balta, különös jelekkel az előző kötetből egymagában végigsegít minket számtalan ponton.
Ami viszont nem tetszik, a bosszantó játéktechnikai hiba, mert bizonyos lehetőségek választása esetén eljuthatunk oda, ahol már jártunk, de reálisan nem tehetnénk meg, ez egyértelműen írói baki. Erre oda kellett volna figyelnie Jacksonnek, mikor végzett a könyvvel és átfutotta a pontokat. Van néhány szegmense a városnak ami valahogy nem az igazi, például a csatorna, és értelmetlen(nek tűnő) helyzetek, például a hal a szökőkútban.
Mindig szerettem elindulni Kharéban és igyekeztem a lehető legjobban kombinálni az útvonalakat, hogy lehetőség szerint mindenhová bekukkantsak, hasonlóan a shamutanti dombokhoz.
10/8
Az oromzat szárnyas őreiGyőzd le a Vízköpőt Színtelen, szagtalan, de vajon mi lehet?Igyál a Gremlinek átlátszó folyadékából Szép vörös, de ez még kevés…Igyál a Gremlinek vörös folyadékából Egészségesnek tűnhet, de vajon az is?Igyál a Gremlinek tejszerű folyadékából A lomha sziklaemberGyőzd le a gólemet Egy fej, két fej… öt vagy hat a nyerőLasszózd le a Hidrát Jó tett helyébe rosszat várjSegíts az őrült öregemberen A bódító véres lőreIgyál a vörösborból Könnyű győzelemGyőzd le Rettegett Balthust a napfény segítségével
Romos szobor szemeMegszereztük a borostyánkövet Szövetség a hatalmas túlerő ellenébenTúléltük a Gyíkember-csapat támadását Lecarte-tal és Bütyökkel Cakkos láda kincseMegszereztük a gyémántot Uralkodói fejfedő ékeiMegszereztük a smaragdot Egy pillantás más kultúrák szokásaibaBeleharapunk az Ork tetembe Értelmetlen és életveszélyes öldöklésLegyőztük a Gyíkemberek bajnokát Az áldozati hely díszeMegszereztük a rubint Félkarú óriásMegszereztük Telak Kezét Utolsó reményünkMegtudjuk, hogy Laskarból áruló lett, majd meg is győződünk róla
Vörös sötétségVégzett velünk a Vérgyertya Egy sóhaj, egy sikolyEltűnt alólunk a Sóhajok Hídja Küldetés teljesítve?Megszereztük a Királyok Koronáját Udvari szerencsejátékJátszottunk egy kör Tízest Holtak feltámasztójaSzereztünk tinpangi Szenteltvizet Sok hűhó semmiértA végsőkig küzdöttünk a Hidra ellen Jótett helyébe jót várj…?Kalodába kerültünk Miféle állat az a Táns?Belekóstoltunk a Mutáns Húsgombócokba Rég elvesztett szerelemVisszaadtuk a kapitánynak szerelme medálját Rikító segítségKaptunk egy Ezüstsípot a Madáremberektől
Egy riadt Elf véget nem érő bosszújaA Káoszharcosok hada végez velünk Nemes célt nyert a létezésZharradan Marr főparancsnokává váltunk Nem csupán üres fenyegetőzésDonag Haddurag átka megfogan Az első lépés a teljes győzelem feléVisszanyerjük az irányítást testünk felett Egy kis friss levegő mindig jót teszKijutottunk a szabad ég alá Akár romantikus is lehetne...Csontos Quimmel kivágja a szívünket Sorsunk megrontója örök kárhozatra ítéltetettBezúztuk Zharradan Marr tükrét Jó menekülési mód, de végzetesVéletlenül megmérgezzük magunkat a Tapadókacsok elöli menekülés közben A kommunikáció a kapcsolatok legfontosabb elemeMegtanultunk beszélni Szentségtörésért rothadó verembe kárhoztatvaA Varangyemberek a mocsár mélyére hajítanak Haláli társaság a rejtekajtó mögöttKét csontváz társaságában csapdába esünk egy rejtett szobában
Megszentségtelenítés!Végeztünk a Kristályharcossal Oly közel, és mégis oly messzeA Végzet szigonya lesből végez velünk NapköziVégeztünk a Szalamandra-ivadékokkal Abszolút győzelemVerrema segítségével végeztünk a szigonnyal
Erebor és Eregor rúnáiKiszabadítottuk a lovagot The cake is a lie...Megmenekültünk és megmentettük Sir Falifaxot
Alagsori szárnyas veszedelmekMegijesztenek a denevérek Az elütött bosszújaMegijeszt az öreg holtteste Egy nyughatatlan lélek, egy bútorokkal teli szoba…Megijeszt a Kopogó Szellem A hullámló gyilkosMegszereztük a Kris kést A báránybőrbe bújt farkasSzemtanúi vagyunk a lakáj átváltozásának A vérszívók mérgeMegszereztük a fokhagymát Segélykérő rémMegijeszt a szellemnő A vacsorának való rothadó őreMegijeszt a Ghoul Áldozati „bárány”Megijeszt a lefejezett kecske teteme Az áldozati „bárány” maradékaMegijeszt a lefejezett kecske feje Jaj de szép az akasztófa, ragyog rajta a sok hulla…Megijeszt az akasztott ember Szorítsd a fejed, el ne veszítsdMegijedsz a fejetlen embertől Jóllakásunk nyitjaMegszereztük az öntöttvas kulcsot Hogy borotválkoznak a Vámpírok, ha…?Megijeszt a tükörkép-nélküli tükör Figyelmeztetés a XIX. századbólMegijeszt Lady Margaret festménye Egy gardrób és egy szerelmes párMegijedsz a szekrényben lévő két csontváztól Majd alszom, ha meghaltam…Megijeszt az ágyban fekvő öregasszony Ősz alak öleléseMegijeszt a fehér hajú férfi Halhatatlanságunk zálogaIttunk a sárga folyadékból A drapéria agyatlan szolgájaMegijeszt a Zombi
Dungeon of DreadDungeon of Dread Circus of FearCircus of Fear Spell of the Winter WizardSpell of the Winter Wizard Light on Quest MountainLight on Quest Mountain Dragon of DoomDragon of Doom Raid on Nightmare CastleRaid on Nightmare Castle Under Dragon's WingUnder Dragon's Wing Captive PlanetCaptive Planet King's QuestKing's Quest Mountain of MirrorsMountain of Mirrors Conan the OutlawConan the Outlaw Pillars of PentegarnPillars of Pentegarn Return to BrookmereReturn to Brookmere Revenge of the Rainbow DragonsRevenge of the Rainbow Dragons Hero of Washington SquareHero of Washington Square Villains of VolturnusVillains of Volturnus
Stop that Witch!Stop that Witch!
A lovagok titka / Secret of the KnightsA lovagok titka / Secret of the Knights American RevolutionaryAmerican Revolutionary Mission to World War IIMission to World War II Search for the NileSearch for the Nile Secret of the Royal TreasureSecret of the Royal Treasure Blade of the GuillotineBlade of the Guillotine Flame of the InquisitionFlame of the Inquisition Sword of CaesarSword of Caesar Death Mask of Pancho VillaDeath Mask of Pancho Villa A sárkánygyíkok nyomában / Search for DinosaursA sárkánygyíkok nyomában / Search for Dinosaurs Bound for AustraliaBound for Australia Caravan to ChinaCaravan to China Last of the DinosaursLast of the Dinosaurs Quest for King ArthurQuest for King Arthur World War I Flying AceWorld War I Flying Ace World War II Code BreakerWorld War II Code Breaker A szamuráj kardja / Sword of the SamuraiA szamuráj kardja / Sword of the Samurai Sail with PiratesSail with Pirates A polgárháború titkos ügynöke / Civil War Secret AgentA polgárháború titkos ügynöke / Civil War Secret Agent The Rings of SaturnThe Rings of Saturn Ice Age ExplorerIce Age Explorer The Mystery of AtlantisThe Mystery of Atlantis Wild West RiderWild West Rider
Kennedy, második felvonásMegakadályoztuk az Elnök elleni merényletet Kit érdekel egy kiscica?Letartóztattuk Bronskit Aki még a pokolnak sem kellMegöltük a Reinkarnációt A támadó sereg vezetője elleni esélytelen küzdelemLetartóztattuk a Makróagyat Egy jól kifontolt csapda és egy gazdag túszLetartóztattuk az Emberfogót A könyvtár rémeLetartóztattuk a Rombolót Stadionok pusztítójaLetartóztattuk a Mészárlót SugárcsapásPusztító Energiával letartóztattuk a Kiborgot Az elme ereje a leghatalmasabbPszí-erőkkel letartóztattuk a Kiborgot Nyers erő mind felettSzuper testi erővel letartóztattuk a Kiborgot A technológia csúcsaFTK-val letartóztattuk a Kiborgot
Hát az egyensúlyérzék hol marad?Megszereztük a csapágyakat tartalmazó kis dobozt Nem baj, még ha hülyeségeket beszél isÖsszebarátkoztunk a hajót vezető kiborggal Na-na-na-na-na-na-na-na-na-na-na-na-na-na-na-na-na…Megöltük a Tharn Hasonmást Fejtörők mestereCsatlakozott hozzánk az egyik mókusszerű teremtmény Egy fog, két fog, sötét üregVégeztünk az Ezerfogú Barlangi Szörnnyel Egy peches kis teremtmény őrzi az egyiket…Összeraktuk a Pán-Dimenzionális Hazatérítő Készüléket Mondom csak végszükség esetében!Nem tudtunk fizetni a Pán-Dimenzionális Hazatérítő Készülék használatáért 3x3Győztünk a tankjátékban
Az Idő Barlangja / The Cave of TimeAz Idő Barlangja / The Cave of Time The Lost Jewels of NabootiThe Lost Jewels of Nabooti Inside UFO 54-40Inside UFO 54-40 The Abominable SnowmanThe Abominable Snowman The Forbidden CastleThe Forbidden Castle Sky-JamSky-Jam Survival at SeaSurvival at Sea Typhoon!Typhoon! Master of AikidoMaster of Aikido Terror on the TitanicTerror on the Titanic The Race ForeverThe Race Forever The Power DomeThe Power Dome Underground KingdomUnderground Kingdom Stampede!Stampede! Fire on IceFire on Ice FugitiveFugitive CyberHackerCyberHacker Mayday!Mayday! Secret of the PyramidsSecret of the Pyramids Utazás a tenger mélyére / Journey Under the SeaUtazás a tenger mélyére / Journey Under the Sea EscapeEscape HyperspaceHyperspace Space PatrolSpace Patrol Lost on the AmazonLost on the Amazon Mountain SurvivalMountain Survival By Balloon to the SaharaBy Balloon to the Sahara The Curse of Batterslea HallThe Curse of Batterslea Hall Space and BeyondSpace and Beyond You are a SharkYou are a Shark The Mystery of Chimney RockThe Mystery of Chimney Rock Your Code Name is JonahYour Code Name is Jonah The Third Planet from AltairThe Third Planet from Altair Fejfaerdők városa / Deadwood CityFejfaerdők városa / Deadwood City You are a MonsterYou are a Monster Ki ölte meg Harlowe Thrombey-t? / Who killed Harlowe Thrombey?Ki ölte meg Harlowe Thrombey-t? / Who killed Harlowe Thrombey? A ninja titka / Secret of the NinjaA ninja titka / Secret of the Ninja Silver WingsSilver Wings
Egy potenciális szövetségessel kevesebbVégeztünk a kobraalakot öltött Isis-szel Bestiális bőgés Ra segedelmévelVégeztünk az Oroszlánbőrbe bújt Sekhmettel Ez a kísértet nem kísértetVégeztünk Settel Ahol a kard mit sem ér, ott dárda kellVégeztünk Terratakamennel
A vacsora hálájaMegszereztük a Csontamulettet A víz alól, a plafonraMegszereztük a Mindentmászó Varázscsizmát Hátráltató segítőFelhúztuk az Ügyetlenség Gyűrűjét A barátság sivításaMegszereztük a sirálytollat A cél előtt elbukniA Goncsong átvette felettünk az irányítást A kígyóméreg áldozataEltettünk egy Grannituszt A diós ember fizetségeMegszereztük a sziget térképét A király végzeteCsatlakozott hozzánk a majom
Egy utolsó sikeres ütközetVégeztünk Agglax-szal A gonosz boszorkány átkaRosszul lettek az embereink a mérgezett almáktól Ahol a lovagok nem tudnak segíteniVégeztünk a káoszharcossal Hathatós védelem a vérbestiák ellenMegkaptuk a jeti fogát Merre lehet az ellenséges csapat?Megszereztük a környék térképét Dermesztő pillantásSzembesültünk a Medúzával Ennek rókázás lesz a vége!Megnyertük a piteevő versenyt Alakváltó, Calacorm, két jó barátLepecsételtük a kijárási engedélyt Szőrös végzetVérfarkassá válásunkat követően kivégeznek minket a katonáink
A végzet felkent katonájaSegítség nélkül legyőztük a Halállovagot Ravasz ősi védelmezőLegyőztük a Sárkányt Egzotikus háziállatokÖsszebarátkoztunk a druidával Koponyák vezetőjeVégeztünk Hawkanával KísértetcsataVégeztünk Hawkana lelkével Egyszer itt, egyszer ottMegszereztük a hívők egyik sisakját Rongyos őrző kincseMegszereztük a Sárkányölő dárdát Sosemlátott szörnyekLegyőztük a Szörnyszülöttet Tanult társakSzövetségesre leltünk a tudós személyében Három szarvas győzelemSzemtanúi voltunk a Triceratopsz győzelmének
A törvény ereje lesújtElfogtuk Puskás Babettet Látványos megsemmisülésFelrobbantottuk a gazemberek bázisát Élettelen szikladarabMeglátogattuk a C230-as aszteroidát Need for SpeedSikerült az autóval elkapni a menekülőket Egy köztes búvóhelyMegtaláltuk a szigetet, ahol a gazemberek rejtőznek Űrbéli csevegőtársMeglátogattuk az L16-os műholdat Lelőve és eltévedve, levegő nélkülJártunk a holdon lévő kutatóállomáson
A rémálom végeAz Őrgróf legnagyobb örömére végeztünk Xakhazzal Rémálomból lidércnyomásbaVégeztünk Xakhazzal, de közben megöltük az Őrgróf nevelt lányát is Váratlan jóbarátÖsszebarátkoztunk a kertésszel Mennyei segítség mindig jól jönMegkaptuk Oiden áldását Jobb, ha nem kell szaladgálnunkFává váltunk Egy innen, egy onnan, mindkettő ocskaságMegszereztük Skarlos Szigonyát
Ennyi biszbaszt talán nem kellene...Egy Ektovult kincsnek néz minket Mindent a szemnek, semmit a kéznekMegpróbáltuk megszerezni az ékszerekkel kirakott kardot Oly távol, de máris elbukottEgy paraszt alkudozik a kardunkra a távoli jövőben A nevetés a legjobb gyógyírMegszereztük a Rejtélyes Rablótól a humorérzékes üvegcsét Nagini, vacsora...Caduceus végez velünk Minden homokszem lepergettElfogyott a rendelkezésünkre álló idő Legendák és mítoszokMegmentettük Kallamehrt és összebarátkoztunk Caduceusszal Ahová az elveszett lelkek kerülnekA fekete darazsak hordája összecsíp minket
A bogár kosaraMegszereztük a csontsárkányt A kincsvadász ajándékaMegszereztük a kristálysárkányt Aki sokat kíváncsiskodikElkapott minket a Halál Küldönce A bálvány titkaMegszereztük az aranysárkányt Piros, fehér, zö… feketeBelenéztünk mind a három agyagedénybe Kis segítség az Orgyilkos ellenMegszereztük az áldozati tőrt Gyertya, doboz… bingó!Megszereztük az ezüstsárkányt A műértők jutalmaMegszereztük a fasárkányt
Aki még a sárkánynál is nagyobb veszedelemVégeztünk a Fekete Mágussal TűzhalálHatástalan pikkelyeket adunk át a barbároknak Nem nehéz, de fárasztó feladatA driádok szolgálatába állunk I believe I can fly...Megpróbálunk átrepülni a folyó felett Egy unalmas élet kapujábanLegyőztük a sárkányt Hulk zúz!Puszta kézzel legyőzzük a két fél-ogr-t Ez már túlzott óvatosságNem merünk a Sárkányölő Kardért nyúlni Új élet csíkos bundábanTigrisemberré változunk
Ma éjjel táncolnék, hiszen a tánc oly szép…Megvettük a bambuszfurulyát Megszeppent haramiaMegkegyelmeztünk Flankernek Virágos nyugágyBetévedünk a fekete lótuszok rétjére A legmagányosabb bestiaMegöltük a Mantikórt Drágakövek őreMegöltük az Ogrét Lassú kínhalálElkaptuk a pestist Csak mert mi nem hozhattuk magunkkal a miénket…Visszajuttattuk a varázskönyvből kitépett lapot annak jogos tulajdonosának Az öreg favágó és a gazemberTudomást szereztünk Vikről Egy felettébb kényelmetlen székMegöltük a Fagólemet
Egy rossz választás és örök önmarcangolásÖsszegyűjtesz 5 amulettet Bakónak KiskertészElvittük Selatornak az Antherica bokor bogyóját Egy gyors fürdőBelefulladtunk a folyóba Éhség ellen is jó…Megettük az Antherica bokor bogyóját, majd jelentettük ezt Selatornak A csápos ocsmányságVégeztünk a Víziszörnnyel Három helyett már csak kettőMegszereztük Bakó fogazott kardját Oda és visszaFeltérképezted az utat Vasöklűnek Egy elbaltázott csata, egy gerinctelen harcosPókként végezzük Bakó várában Áldásos hatásokMeggyógyítottad az Egyszarvút Tűzön, vízen, levegőn átEgy használhatatlan térképet készítesz Vasöklűnek
Nemes harcosok hadaElnyertük az Aranyszázad támogatását Győzelem a gonosz felett, de milyen áron?A verembe hajítjuk a Daloló Halált A becsületesség jutalmaElnyertük a Ki-Rin támogatását A felbújtóVégeztünk az Árnyak Urával A vérkő szolgájaElnyertük a Főnix támogatását A becstelenség áraSeppukut követtél el A letűnt határőr ajándékaElnyertük a Kígyó támogatását Tudás, bölcsesség és előrelátásElnyertük Eleonóra támogatását A rengeteg védelmezőjeElnyertük a Tatsu támogatását Elátkozott fivéred hagyatékaElnyertük a Tigris támogatását A gonosz szolgájaVégeztünk Tsietsinnel
Túlérlelt macskakaja egereknekA sajt Tűzről pattant őrszemMegöltük a Farkasember kutyáját Többet erővel a lángtengerbenKözelharcban legyőztük a Sárkányt A képtelen veszedelemLegyőztük a Ghoult A cicomázás a vesztedFelpróbáltuk a bronzsisakot Az egyszerűbb mindig jobbFelpróbáltuk a vassisakot Elhamarkodott találkozásSzembetalálkoztunk Zagor festményével A folyó falánk lakóiLegyőztük a Piranhákat Éjszaka halovány őreMegszereztük a holdas pajzsot
Bőrbe burkolt kuruzslóMegszereztük a Gyógyítók Könyvét Gyilkosok képes gyűjteményeMegszereztük a Kardok Könyvét Kényelmes utazásA hintóval megyünk el a kastélyhoz Síron túli védelemMegszerezzük Siegfried láncingét Egy jó ember síron túli bosszújaMegszúr minket a mérgezett tű A vérszívók hatásos ellenszereEzüstcövekkel és Ezüst kereszttel végzünk a gróffal A vérszívók leghatásosabb ellenszereÉjcsillaggal és a Hit Pajzsával végzünk a gróffal A Hold átka sújt le ránkVérfarkassá válunk
Alvilági lakájVégeztünk a Démoni Szolgával Hogy mit hallok?Nem tudjuk, mennyi a Hobbitfül-evés rekordja Ja hogy azt hallom!Rosszul emlékszünk a Hobbitfül-evés rekordjára És jól is hallom.Jól emlékszünk a Hobbitfül-evés rekordjára Páncélbőrű óriásCsatában végeztünk a Gargantisszal Miféle kalapács?Nem tudjuk, mennyibe kerül egy Harci Pöröly Ja hogy az a kalapács!Rosszul emlékszünk rá, mennyibe kerül egy Harci Pöröly Nem olcsó az a kalapácsJól emlékszünk rá, mennyibe kerül egy Harci Pöröly Milyen jelzés?Nem tudjuk, milyen szám van a Zombik karjára tetoválva Ja hogy az a jelzés!Rosszul emlékszünk, milyen szám van a Zombik karjára tetoválva Az egy ilyen jelzés.Jól emlékszünk, milyen szám van a Zombik karjára tetoválva Miféle vénség?Nem tudjuk, mennyi idős volt Tamal halálakor Ja hogy az a vénség!Rosszul emlékszünk, mennyi idős volt Tamal halálakor Mennyire vééén!Jól emlékszünk, mennyi idős volt Tamal halálakor A természet bosszújaVégzett velünk a faember
Kihalt barlangjáratok.Végeztünk az összes Gremlinnel. Hazafelé az út veszélyes.Sikerült elmenekülnünk a visszaúton a Vad Dombi Emberek elől. Troll-zsákmány.Visszaadtuk a barát csengettyűjét. Láda, nem pedig boxzsák.Összetörtük a robbanó tojást. Egzotikus eleség, csak nem allansiai gyomornak való.Megkóstoltuk a bíborszínű gyümölcsöt. Piros gomba, zöld gomba.Végeztünk a Tűzdémonnal. Egy világrengető élménnyel gazdagabban.Kiszabadítottuk a Földelementált. Bagolylak, agresszív albérlővel kiadó.Megszereztük a bronz sisakot. Váratlan őskövület.Megöltük a Pterodactyluszt. Altatódal.Megöltük a Hobgoblinokat. Jótett helyébe jót várj?Megöltük a kicövekelt barbárt. Gillibran szeme fénye.Hazajuttattuk a Törpék elveszett harci pörölyét. Lepacsizni az ellenséggel.Találkoztunk Trumble-lel. A legendák kistestvére.Megöltük a Vivernt. Négylábú segítőtárs.Átvitt a Kentaur a folyón. A legkényelmesebb párna a világon.Megszereztük a harci pöröly fejét. Messzire elhalló sivítás.Megszereztük a fasípot. Nem vagyunk mi medvék.Beleestünk a veremcsapdába, és felnyársaltak minket a karók. Legyőzött hencegő.Megszereztük a lebegtető port. Amikor Telak és Sindla összekülönbözik.Megkóstoltuk a lila gombát. A hazugság pillanata.Lelepleztük a csaló 'főmágust'. A sírkamra védelmezője.Megszereztük az ezüst kulcsot. Peches tolvaj.Megszereztük a harci pöröly nyelét. Az igazság pillanata.Megszereztük a borostyánkő szemet. Amikor csak a belladonna segíthet.Megöltük a Vérfarkast.
Egy méltó ellenfélVégeztünk Barrakával Holtak őreVégeztünk a kriptát őrző katonákkal Élőholtak sötétben rejtőző pusztítójaMegszereztük a ládában lapuló szenteltvizet Az idő pénzSzereztünk egy homokórát Egy jó pofa sör soha nem problémaBetértünk a fogadóba A lovas legjobb barátjaVisszaadtuk Remir kapitánynak elvesztett kardját Egy hajszálon függ a továbbjutásMegakadályoztuk, hogy az őr meghúzza a kötelet Segítő kezek a vadonbanBarátságban találkoztunk a Megmentőkkel Barlangmélyi veszedelemVégeztünk a Szárnyas Démonokkal
Csip-csipPapagájjá változunk Sárkány- és RémségölőMegszereztük Axillon számszeríját Egy súlyos sírkőMaga alá temet minket a sziklatömb Sivatagi showKifosztottuk a gyíkok karavánját Egy alaposan kielemzett bunyóMegöltük a Küklopszot Amikor a szerencse ezerszeresen mellénk állKiváltottuk magunkat Jiamil el-Fazouk adósságából A túlbuzgó utas hibájaMegöltük az Árnyat Egy beteges, és felettébb különös támogatásMegszereztük Awkmute botját Egy mennyei lény a hullámsírbanMegszereztük az unikornis szarvát Végtelen mohóságA legénységünk kinyitja a déli szél zsákját
Kinek a pap, kinek a papné...Legyőztük a Sötét Elfek bebörtönzött Istenét A napra lehet nézniA Gorgon kővé változtatott minket A műsornak mennie kell tovább...Felégettük a Mandragórák táborát A sötét erők ál-szent embereVégeztünk az Ember-Ork Orgyilkossal Hogy soha ne őrülj megMegszereztük az Elmecsapda Gömbjét Elébe menni a népharagnakVégeztünk a Töklidércekkel Csak egy bolond keresi a csatát, amit nem nyerhet megAz első adandó alkalommal összecsaptunk az egyik Árnyékharcossal Életet adó, életet elvevőMegszereztük a Végzet Lándzsáját Rabszolgái keze általAlattvalóival felkoncoltatjuk Urthát Meghalhat-e, aki halott?Megöltük Voivodot Vesszőfutás ősi harcosok köztÁtvágtuk magunkat Voivod zombiseregén
A nők legjobb barátjaMegszereztük a gyémántot A lángoló csapda megsegítMegszereztük a tűzrubint Gyógyító szerzetesek jóbarátjaMegszereztük a növényhatározót Ajándékért cserébe pihenőhelyet várjBarátságban váltunk el a dzsungelbéli Gyíkemberektől A szárnyaló, aki holta után is örök hadban áll társávalVégeztünk a Levegő Urával A gyökeret eresztő, aki holta után is örök hadban áll társávalVégeztünk a Föld Urával Egy megszállott őrültVégeztünk a Tűz Urával Aki a dolgozószobájában kísért még mindigVégeztünk a Vizek Urával Vörös és sárgaMegszereztük a rubint és a tigrisszemet Kék és színtelenMegszereztük a zafírt és a topázt
Zakkant takarítóVégignézed, ahogy leég az Interceptor Fekete aranySikeresen célba juttattuk a kamiont Úri muriPisztolypárbajt vívsz Bazinagy revolverMegtaláljuk a magnumot Mert sebességből sosem elégSzuperbefecskendezőt kapott az autó Mocskos rágcsálókElvisz minket a pestis Egy rövidre zárt csataRakétával végeztünk egy ellenfelünkkel Éljenek a Fekete Patkányok!Autóversenyt nyertünk
Beteg győzelem.Húskukacokkal megmérgezve is sikerült győzelmet aratni. Elfeledett ékszer ősi ágy alattA szalmakupacot átvizsgálva lehet rábukkanni Vízhordó mélyén keresdÖssze kell törni az agyagedényt Gonosz lélek megszállta maradványok kezén leled megA Csontördög ujjáról kell lehúzni Élőholt uralkodó ajándékaA Lícs Királynőtől lehet megszerezni Jótett helyébe az apróságtól jót várjBillybobtól kapjuk meg, ha kiszabadítjuk a pókhálóból Szürke tömlő a rejtekhely nyitjaAz elefánt ormányát kell lenyomni Káosz vitéze nyerte elA Káoszbajnoknál lévő ládában lapul Galamb hozta ékszerMeg kell kongatni a harangot, hogy a galamb előrepüljön vele Ez itt a Dzsinn helye, heheMeg kell dörzsölni a lámpást
Elpusztított szigetvilágMegállítottuk Volfrám-Klaw-t Nem lehet minden harcot megnyerniNob és Marigold összevernek minket Egy ördögi pihenőhely végeMegsemmisítettük a narancssárga kocsonyák által megszállt űrállomást Kis lépés egy enszulvárnak, nagy probléma valaki másnakMegszerezzük a bicefalon-agyat TündérmeseLegyőztük Schaine-t Az igazságszolgáltatás totális megcsúfolásaVégeztünk Fog Farkinnal A sok defektív találmány leghalálosabbikaLetépi a fejünket a fúrósisak Segíts magadon többedmagaddalMegmentettük Aarok-ot Az idő mutatja a helyes iránytSegítettünk Dr. Furcsabigyón Szürke eper?Permetezett epret ettünk NapnyugtaMegmentettük a Cabrilowi naprendszert és lakóit Egy vörös, egy kék, egy jobbra, egy balraMegérkeztünk a 2-es pince bejáratához
Nem mindenki az ellenségünkElfogadjuk Azzur első ajándékát Gurul a nehéz kő, ki tudja, hol áll meg…Aktiváljuk a sziklagolyó-csapdát A kígyó-polip ruhájának díszeMegszerezzük a gránátot Osonó sorstársunk szajréjaMegszerezzük a gyémántot Kincs a kincses tárbanMegszerezzük a gyöngyöt Kisebbik, szarvas veszedelemLegyőztük a Minotauruszt A csapda kincseMegszerezzük a rubint A veszedelmes faaprítóLegyőztük a Skorpiót Fél szem a magasbanMegszerezzük a smaragdot A holtak vakokMegszerezzük a topázt Fém ajtók nyitja mellett pihenMegszerezzük a zafírt
Egy gyökér, egy madárEgy ajándékkal váltunk el a druidától Néha a kapzsiság kifizetődőbbMegszereztük a Fagykardot Egy fehér kukacMegszereztük a Jégféregben lévő pergament Más emberek hiszékenysége a mi gazdagodásunkMegszereztük az Óriás Béka odújában lévő pergament Bátorság vagy botorság?Megszereztük a zöld pikkelyes hüllő által őrzött pergament Holtak bolygatójaMegszereztük a mauzóleum egyik leple alatt megbúvó pergament Színtan kezdőknekMegszereztük Gundobad egyik Szent Ékkövét Boszorkányokkal nem érdemes ujjat húzniSikerül kalodába záratnunk magunkat Az életmentő feszítővasKilapít minket a sziklagolyó Kellett nekünk ujjat húzni a mirelittelMegszereztük a Viharok Kalapácsát
Isteni ajándékMegszereztük a Tizedelés Villámát A minden képzeletet felülmúló varázshatalomKözelharcban legyőztük a Dzsinnt Csúnyán félresikerült varázsigeLegyőztük a kilencfejű hidrát A zöldpofájúak segítségeRávettük az Ogrékat, hogy támadják meg testvérünket Színtan kezdőknekMegszereztük Gundobad egyik Szent Ékkövét Két egyszerű fémdarabMegszereztük a mágikus harci botot Ha kijavítod, amit elrontottálMegszereztük az 1-es gyűrűt Pszichopata gyilkos veszteségeMegszereztük a 8-as gyűrűt Beteg király ajándékaMegszereztük a POKOL gyűrűt A tenger hangja, a rettegés szorításaMegszereztük a VERMEK gyűrűt A megfelelő áruRávettük a rabszolgakereskedőt, hogy fogja el testvérünket
Pangara avatárjaMegöltük a Levegőkígyót Aminek nem lenne szabad itt lennie…Visszaszereztük a Varázslatok Könyvét Throff gyermekeMegöltük a Földkígyót Filash kihívójaMegöltük a Tűzkígyót Lunara képmásaMegöltük a Holdkígyót A Hidra fattyainak végzeteMegkaptuk a Kígyóbotot Glantanka peches kegyeltjeMegtudtuk, hogy fogságba esett a Napkígyó Chronada tanítványaMegöltük az Időkígyót Hydana hódolójaMegöltük a Vízkígyót
Segítőd lesz a veszted.Vonotar ellen fordítottuk teremtményét. Oly közel, és mégis oly messze.Az utolsó pillanatban lebukunk, és megszólalnak a vészharangok. A Yeti él!Végeztünk egy baknarral. A hős bebocsáttatott.Megszereztük a kék háromszöget formázó követ. Egy nem valami törékeny, törékeny kötél.Végeztünk a Kristálykígyóval. Fagyos zsarnokok kora fenyeget.Kiszabadítottuk a Jégdémont. Nem túl barátságos eb. És nem is praktikus.Végzett velünk egy Kalkoth nyelvének mérge. Ugyan nem lovak, de azért hasznos.Álomfoggal kiütöttük az őröket.
De miért pont itt unnánk meg az életet?Megpróbáljuk kivégezni magunkat a guillotine-nal Síron túli szeretteinkA kéz lehúz minket a sírba Öt feje van, mégsem két és fél macsebVégeztünk a hidrával Pedig még figyelmeztetett is a sziklákra...Fejest ugrunk a barlangtóba Pokoli kegyelemKivégez minket a démon nagyúr Öröklét, fájdalmak között, az Abyss-banMegigézett minket a tükör Úgysem volt olyan csinos...Visszakísértük az elrabolt hercegnőt a városba Tényleg muszáj volt megtörni a varázslatot?Végeztünk a minotaurusszal Egy hálás rabInformációt szereztünk a fekete opálról A sírba visszatérő fekete úr italaBelekóstolunk a vérrel teli hordóba Pihentető morajlásLecsónakázunk a vízesésen
Oktondi tudósSikerül megállapítani, melyik a hiányzó képdarab Minek a csengő?Kharé kulcsával léptünk be a városba Igazság helyett marad a rosszindulatElhagytuk Librát Slanggért Szobor?Az Ájtatos Manóember rövid úton végez velünk Idegenek titkaiMegszereztünk a papirusztekercset Mindenki látta már… képen…Nyers acéllal végeztünk a Nyálkaevővel Ellenségeink titkaiMegszereztük a kígyómintás gyűrűt
Út a kikötőbeMegszereztük a vörös engedélyt Halálra ítélveNem adtuk át a mágikus lándzsát Rhygarnak Egy hajszálnyi esély a túlerő ellenébenÁtadtuk a Mágikus lándzsát Rhygarnak Minden bajok okozójaVégeztünk a Sötét Urak szolgájával Egy híddal kevesebb problémaMegszereztük a híd jelszavát És most mehetünk visszaMegszereztük a Nap Kardját Vétel és eladásSzereztünk egy fehér engedélyt Sírból visszatért segítőVégeztünk a Zombi kapitánnyal
Ragadozó vegetációVégeztünk a zababokorral Belépőjegy a felkeléshezMegszereztük a sasos gombot Bukásra ítélt szökési kísérletMegpróbáltuk használni a jetpacket Az egészség a szép körmökkel kezdődikMegvettük a manikűrköző robotot 600 szabadság/percMegszereztük a lézerkarabélyt Ki lopta el?Sikerül elhoznod némi luxusárut a hajód rakományából
Barátságos mérkőzésKockáztunk az Orkokkal TűzvédelemMegszereztük a bronzgyűrűt EgérfogóRászabadítottuk a kísértetmacskát a patkányokra A mennyek fekete szívű elkötelezettjeVégeztünk az Ork mesterével Viharmadarak ellenségeSegítettünk a gyíknak Hogy fellélegezhessenek a kárhozatra ítélt lelkekVégeztünk Mordraneth Egy titokzatos versikeMegtudtuk, mi a tekercs értelme Váratlan segítségMegszereztük az ezüstgyűrűt Vissza a feketeségbeMegszereztük a mágikus kardot
Kegyetlen, barbár harcosokVégeztünk egy drakkarral A legközönségesebb katonákVégeztünk egy giakkal A herceg veszteVégeztünk a gurgazzal Erdők gondozójaÖsszebarátkoztunk egy kakarmival A gyávaság jutalmaSikerült csata nélkül a király elé kerülnünk Tisztaság mindenek felettMegszereztük a szappant Egy váratlan jó barát a bajbanÖsszebarátkoztunk Banedonnal Halott hadnagyVégeztünk egy vordakkal
Barátságos mérkőzésSegítsd győzelemre a Base-ek csapatát Vén vajákos szőreSzerezd meg a boszorkányhajat NelumboSzerezd meg a lótuszvirágot A halál ékszereSzerezd meg a fekete gyöngyöt A fenyegetés végeÖld meg Csontos Zanbart
Én ebből nem csinálnék fegyvertMegszereztük a csontkardot A tengeri szörny a múltéKiderítettük a helyes jelszót A bolygó hollandiÁtszálltunk a Hableányra Valakiből nem lesz rovareledelMegmentettük a Sáskától a bennszülöttet Az álarcosbál végeMegtudtuk a Maszkos Zombik titkát Túl lassú, túl lassúKihajózott a Szuka, még mielőtt megtalálhattuk volna Agresszív barátokLegyőztük Quezkari híveit Tökös dzsungelcicaMegöltük a Kilencfarkút Elég egy óvatlan lépésBeleestünk a templom veremcsapdájába Sokkoló jövőJártunk a néma jövendőmondónál
Vérfarkasok három átkaA Barbárnál lévő három ezüst nyílhegy A fényhozóEgy gyertya Rettegett bestia ifjoncaiRaktárszoba a sárkánytojásokkal A fehér mágia alkonyaMeg kell ölni a Hóboszorkányt Tűz és Jég gyermekeMeg kell ölni a Fehér Sárkányt Havas hegyek mondabeli szörnyetegeMeg kell ölni a Yetit
A kapu rideg őreLegyőztük a Jégsárkányt A mágikus kuruzslóLegyőztük Morganát 21Megszereztük az országalmát Vérvörös djágaszágMegszereztük a gránátgyűrűt Affen tőrös gyilkosaLegyőztük a kardfogút Az egyetlen uralkodó jelképeMegszerezzük a jogart
Egy kaland végeMegmentetted az Elnököt Egy kaland kezdeteMegérkeztél a Földre
|
|
|