Zagor.hu
Zagor.hu fórum
51. könyv: Az Álmok Erdeje
BejelentkezésElfelejtett jelszó
Gondolatok a könyvről (1)
[b]Történet (4)[/b]: Iszapos és Kőhidafalva háborúját Iszapos uralkodója, Rancibrawn megpróbálja dülőre vinni, kihasználva Kőhidafalva és uralkodója, Gilibran gyengeségét. Végül egy tárgyalásra hívja őt, ahol a megadás feltételeiről beszél. Mi azonban a kalandunk elején erről mit sem tudunk. Alakváltóként az iszaposi törpék fogságában vagyunk, és próbálunk kiszabadulni, hogy a Fekete erdőbe kerüljünk, ami álmaink erdeje, és, hogy később megbosszulhassuk a törpéken, amit velünk tettek. A történet során az csak később derül ki, hogy mi pontosan Racibrawn célja és miként tudjuk őt ebben megakadályozni. Ez a könyv is egy rajongói mű, szintén egy előzménydarab, ami ezúttal a Végzet erdejének adózik tiszteletül. Viszont azt kell, hogy mondjam, hogy így kell feldolgozni egy korábbi történetet. A címválasztás is tetszik, hiszen relatív, hogy kinek mi a végzet és mi az álom. ☺ A Végzet erdeje egyébként nekem egy kicsit egysíkú sablontörténetnek tűnt, amit itt nagyon jól sikerült felturbózni. Eleve az alakváltó mivolt és az abból adódó tulajdonságok egy nagyon jó feelinget adnak a műnek, jól kidolgozott lett. Nekem tetszik a táskaszerzés kötelezettsége is, és az időmúlás is jó, ahogy bolyongunk az erdőben, egyre inkább érezzük a súlyát. És valahogy az erdő nekem itt lüktetőbbnek, élettel telibbnek tűnik, mint az elődműben. Külön tetszett, hogy a Végzet erdeje Aragon-jelenete is kapott egy előzménytörténetet, ami kicsit viccesen is hatott. Persze van benne 1-2 másolt elem, de alapvetően a felhasznált alap ellenére is kellőképpen kreatívnak gondolom a könyvet.

[b]Gondolkodás/szerencse (2)[/b]: Sajnos 1-2 alakváltós dilemmától meg a törpék nevének megjegyzésétől eltekintve ez a könyv kb. semmilyen szellemi kihívást nem hordoz magában. Ösvényválasztást meg random faktort annál többet, ráadásul azok közül is a rosszabbik fajtából: kockadobással dől el, hogy milyen ellenséget kapunk, több helyen is és ezen győzelem vagy bukás múlhat. Mert hát lássuk be, nem mindegy, hogy egy 10/14-es Karomvad, vagy egy 16/18-as aranysárkány az ellenfél…

[b]Nehézség (1)[/b]: Azt mondom, hogy gyakorlatilag irreális a könyv. Most felejtsük el azt, hogyha az elején nem dobunk nagy értéket az alakváltás pontunknak, akkor kb. esélyünk sincs, mert nem tudunk alakokat megszerezni, nem tudjuk ezáltal fejleszteni a képességünket, azaz nem tudjuk az erősebb lények alakját sem felvenni…vagyis ördögi kör. Felejtsük el azt is, hogy a barlang végére 2 műkézre van szükségünk, méghozzá két meghatározottra, nem elég random találni kettőt! De még azt is felejtsük el, hogy ezek megszerzéséhez is szükség van több másfajta tárgyra! Szedjünk ki a könyvből egyetlen egy jelenetet, a törpemágus elleni csatát. Kell egy védőmágia, különben nyekk. Ha ez összejön, le kell győzni egy gólemet, oké. Ezután szükségünk van a látás kövére, különben bukó. Ha meg ez is megvan, tigrissé kell tudnunk változni. Na, itt álljunk meg! Tigris alakot egyféleképpen lehet szerezni. Ha egy adott éjszaka jó helyen vagyunk jó időben, és amikor egy hatoldalú kockával meghatározzuk, hogy ki támad ránk, akkor pont egy tigris jön, akinek meg tudjuk szerezni az alakját. Na, ezt mégis hogy gondolták? Persze, ha kicsit sportszerűen könnyíteni akarunk a dolgunkon, akkor a nagymacskát és a kardfogó tigrist is lehet tigrisnek tekinteni, hisz jól lát ☺. De ha ez megvan, még tudni kell a mágus gyengéjét, majd jön egy közelharc. Csak érzékeltetésképp: Tigrisként 9/10-es alakunk van (kardfogú tigris: 7/10, nagymacska: 5/5), ellenfelünk 11/15-ös. Sok sikert hozzá! Ha esetleg eljutunk a végéig, akkor még egy utolsó mágiával próbálkozik a mágus, amihez egy mágikus bot kell, hogy semlegesítsük. Na, vajon ezt hányan csinálták meg így becsületesen? Szerintem nem túl sokan. De ha ez összejönne, még akkor is jön a harc a másik alakváltóval, aki akár aranysárkányként is jöhet ellenünk, és a végén az utolsó csata, ami szintén nem egyszerű, bár okosan taktikázva egy adag szerencsével azért teljesíthető. És mellesleg megjegyzem, a könyv felénél azért belebotolhatunk egy 13/18-as vörös sárkányba. Jó, persze, van a végzet köve, ami kicsit segíthet, van a láthatatlanság itala, ami szintén, de ezzel együtt ez a szadista faktor sajnos nem kicsit volt túlzás. Nem tudom hányan pörgették ki ezt csalás nélkül, de javaslom nekik a lottószelvényt.

[b]Játékélmény (3)[/b]: Az előzőek ellenére is azért vállalhatónak gondolom. A nosztalgia faktor működik, Yaztromoval például öröm volt újra találkozni, az alakváltozások izgalmasak, az egyes területek és karakterek jól kidolgozottak. Ugyanakkor a nehézség meg az a tény, hogy jóformán csak csalással végigvihető, kicsit nálam rányomja a bélyegét az egészre. Én az a típusú játékos vagyok, aki szereti tisztességgel, dobókockával kidobni a dolgokat, de ha ezt megtettem volna, akkor szerintem még ma is próbálkoznék. Ha egy kicsit finomított volna rajta a szerző, akkor simán lehetett volna ez a könyv a jobbak között. Így sajnos minden jó ötlet ellenére csak a sor vége fele kapott helyett. De azért nem leghátul. Kicsit a [url=http://velemenyes.blogspot.com/2018/09/vissza-multamba-6-sardath-ostroma-kard.html]Varázstörő[/url]re emlékeztet, ahol rengeteg kreatív, új elem volt, a benne lévő szadizmus azonban erősen rányomta a bélyegét.

[b]Összességében: 10/20[/b]
hr
© 4treyu
2022. január 25. 20:45 | Válasz erre | #112
Úgy látom csak akkor használható ha Excel-be nyitjátok meg és nem pedig a böngésző beépített táblázatkezelőjével. Ha böngészővel nyitjátok akkor elcsúsznak a nyílak helyzetei és használhatatlan.
© 4treyu
2022. január 25. 20:13 | Válasz erre | #111
Nekem is nagyon tetszett, de azért ez az egyik legnehezebb kaland amivel találkoztam. Készítettem egy térképhálót, ami [color=red]SPOILER[/color]-eket is tartalmaz. Óvatosan használjátok :)

https://drive.google.com/drive/folders/1cYo5hmxXXKNoFQYtlsHn60CjouV3TW_M?usp=sharing
© Denko
2022. január 24. 20:53 | Válasz erre | #110
Nincs mit, épp erre jártam. :)
Anno, nagyon sokat küszködtem ezzel a könyvvel. Ennek ellenére (vagy épp ezért) tetszik.
© 4treyu
2022. január 24. 20:14 | Válasz erre | #109
Így jár az aki nem olvassa el újra a szabályzatot és nem veszi figyelembe az idő múlását. Nagyon köszönöm, hogy ilyen gyorsan válaszoltál!
© Denko
2022. január 24. 20:01 | Válasz erre | #108
A szabályzatban, az idő résznél le van írva, hogy milyen időközönként kell a 100-ra lapoznod.
© 4treyu
2022. január 24. 19:30 | Válasz erre | #107
Sziasztok!

Régebben feladtam sajnos ezt a kalandot, de most újult erővel neki kezdtem. Megint elakadtam. Bejártam az egész mindenséget, de nem tudok sajnos sehogy rájönni arra, hogy miből derül ki az, hogy nekem a 100-es fejezet pontra kell mennem. Néztem a fórumot és itt láttam, hogy van ez a lehetőség. Valamit boztosan kihagytam....
Kérlek segítsetek!

Előre is köszönöm.

ui.: Dear Nathan, I rarely read such a likeable, normal, human post! Thank you for writing this book for us. :)
© Dreams
2021. január 3. 09:51 | Válasz erre | #106
When the Fighting Fantasy books were first published, I would buy them through my school every time a new one was released. Holding the new book in my hands was so exciting. What new adventure would I go on? What were the pictures? What story was about to be told?

The magic continued until Caverns of the Snow Witch. After this, I still enjoyed the new books, but they were not as exciting each time. Some of the magic had gone.

However- when I held this copy of "Forest of Dreams" in my hands for the first time, that magic came back! It felt like I was a little child again holding Forest of Doom in my hands. I never thought I would feel this same way again.

Thank you for this special time.

Nathan
© runner
2020. december 12. 09:40 | Válasz erre | #105
Közben elküldtük Nathan-nek az elkészült tiszteletpéldány könyvet.
Nagyon köszönjük a kalandot.

In the meanwhile we have sent Nathan his complimentary copy of the book.
Warm thanks to him for the adventure.
A főhős Te vagy!
2020. december 12. 00:05 | Válasz erre | #104
Hi,

It was a pleasure to translate your adventure :). Thank you!

Best
2020. szeptember 11. 17:08 | Válasz erre | #103
Let's ask Runner if he still have one more piece of this book and send it to you. :)
© Dreams
2020. szeptember 11. 03:45 | Válasz erre | #102
Thank you very much for doing these. They were great- I particularly liked the Creature Golem picture!

Back in 1999 when this book was first put on the internet, I really wanted to have some illustrations done for it and spoke to a number of potential artists (mostly on deviant art). However, it soon became evident that I could not afford the price they wanted to make the classic ff-style illustrations so I had to give up on having these done.

It is great to see pictures in the book at last, all these years later!
2020. szeptember 10. 22:08 | Válasz erre | #101
Hi there,

that was a pleasure to make the illustrations of your story.
Thanks.
© Dreams
2020. szeptember 9. 21:37 | Válasz erre | #100
Hello,

My apologies for writing this in English, as unfortunately I cannot speak Hungarian!

I was the original author of this book over 20 years ago, and is makes me happy to see people reading and discussing it in another country. Thank you!

I am sorry that the book was so hard / sadistic. I believe that there is one "true path" through the book that is (relatively) easy to complete with lower starting scores, and there shouldn't be any luck involved. For example, I do recall that there is one encounter at night where there is a 1 -in-6 chance of getting a certain item. There is another way to get this item that does not rely upon chance.

To answer one of the questions below, I believe that the "Forest" part of the story does indeed broadly follow the same basic map layout as the "Forest of Doom". When I wrote this book, I tried to keep things as true to the original as possible (keeping characters and locations from the original book). However this book is geographically larger than the original book, and significantly more complex.

There is criticism here that the book wasn't really finished (tested for difficulty) properly. I agree with this criticism- if I wrote the book today, I would have made it easier to do. The transformation part could also have been improved, so I apologise to you all for the weaknesses in this book, but thank you for playing it anyway.

Finally- the "Race" part at the second half of the book. It always annoyed me in "Forest of Doom" that the original authors claimed their book was "A Race against time" when it wasn't. There was no time pressure in "Doom". I wanted to have that time element as a key part of my own story.

Greetings from England.
2020. augusztus 15. 20:24 | Válasz erre | #99
Az a kérdésem lenne, hogy a Végzet erdeje könyv alapján készült térkép itt mennyire használható? Nagyjából mennyi a hasonlóság? Thx.
© Sang
2019. szeptember 13. 11:18 | Válasz erre | #98
Jaj, köszi [smiley]vigyor0[/smiley]
2019. szeptember 10. 19:15 | Válasz erre | #97
Javítottam.
You engineer types and your exxageration on accuracy... Can't we just call that one fuckload of snow and be done with it? – Depends. Is that an imperial fuckload or a metric one?
© Vikky
2019. szeptember 10. 11:36 | Válasz erre | #96
404-es hibát dob, nézz rá a linkre kérlek.
© Sang
2019. szeptember 9. 15:45 | Válasz erre | #95
Tessék egy kis kritika a könyvről [smiley]nyes[/smiley]

[url=http://kjk-anime.blogspot.com/2019/09/az-almok-erdeje.html]ITT[/url]
© Denko
2019. május 14. 21:24 | Válasz erre | #94
Nincs térképem,excelbe írtam ki a fejezetpontokat.A térkép hangulatosabb,a fejezetpontháló hasznosabb.Térképen furán mutat a Yaztromo tornya 2 óra járásra.(Mindazonáltal,ha megcsinálod,örülni fogok neki.)
Kár,hogy az időlimitet nem alkalmazták korábban. Pl.:a Halállabirintusból érdekes lett volna kijutni 24 órán belül,A Végzet Erdején pedig kimondottan sokat dobott volna.(Tök furcsa,hogy a trollok a végtelenségig várnak a támadással,mennyire más lett volna,ha Aprajafalva (Kőhida) füstölgő romjai közé érkezünk,mert túl sokáig vacakoltunk az erdőben...)
© twillight (Kövérorr)
2019. május 13. 20:22 | Válasz erre | #93
Miben jobb a térkép a fejezethálónál?

Abban, hogy szebb.
Ugyanakkor nehezebben kezelhető, méretarányok híján nehezen megrajzolható, és a fejezetháló miatt csak egy ismétlés funkcióvesztéssel.

Szerintem.
© Grimmy
2019. május 13. 20:10 | Válasz erre | #92
Nem "értelmetlen flanc" a térkép, pl. hogy mi merre van, csak azon látszik. :) Mindegy, majd max. megcsinálom én, már ha újra rászánom magam egyszer, hogy foglalkozzak ezzel a könyvvel. :)
© twillight (Kövérorr)
2019. május 13. 14:42 | Válasz erre | #91
Megvan az Egy Igaz Út is:

kinyúlsz a kulcsokért
-1 Sz, ha fail: game over
megtámadod a törpét
harc: törpe: 5/5 -> 5/3 -> 7/1
élelem
bőr erszény
2 a
átkutatod a dobozokat
harc: vadmacska: 5/5
pergamen
fabunkó
élelem
megtámadod a törpét
harc: 6/7 törpe. Ha riadóztat: kezd újra. +1 alakváltás
1 Sz
1 a
sétabot
1 idő
van sétabotod
továbbmész
eldobod a sétabotot
1 idő
észak
megkísérled az átkelést
nincs sétabotod
-2 a
1 idő
-2 ÉP
eszel
-élelem
4 ÉP
van pergamen
sas (-30)
2 idő
szemügyre veszed
harc: sárkarom: 4/4
továbbmész
1 idő
kihúzod
ében bot
átkelsz
1 idő
-1 Sz: ha fail, -3 ÉP, -1 Ü, nincs csata
harc: sötét elf: 8/7
4 a
1 ÉP
max ÉP ital
kelet
1 idő
eszel a gyümölcsből
max Sz
4*Sz-bogyó
odamész az épülethez
bemész
-1 SZ: ha fail: -4 ÉP
harc: patkányember: 4/5, +1 alakváltás (2)
harc: patkányember: 5/5
harc: patkányember: 5/6
kutakodsz
-1 Sz: ha fail: buktál 1 Té bónuszt (kezd előről)
felveszed a vörös köves függőt
elhagyod a kunyhót
van vörös köves medálod: +1 Té
harc: goblin: 5/5, +1 alakváltás (3)
harc: goblin: 5/6
12 a
élelem
1 idő
megtámadod: harc: 6/3 törpenő, VAGY alakváltás, -4 ÉP, végzel vele
hátizsák
2 a
palack (víz)
dél
bemész az erdőbe
1 idő
kelet
1 idő
megtámadod
harc: elf: 7/7, +1 alakváltás (4)
elf íj
zöldköves medál
4 a
kelet
1 idő
kelet
1 idő
1 idő
felveszed
van fabunkód
láthatatlanság itala
1 Sz
1 idő
odamész
nem ittál
1 idő
1 idő
adsz nekik aranyat
-2 a, -elf íj, -fabunkó, -palack (víz), -zöldköves medál
1 idő
irány a kőhíd
tudsz törpe alakot
-4 ÉP
fegyverbolt
ajándékbolt
kék ékszer vs Sukh -6 a
általános felszerelések
vadászkürt -4 a
odamész a gyerekekhez
elmondasz mindent
1 idő
6 ÉP
174
-Sas tekercs
Bitai
1 idő
kelet
2 idő
dél
2 idő
100
24 órája
a Holdkő Domboknál
harc: életlopó (sukh): 11/17, 3-at sebződik
arany koponya függő
6 idő
294
dél
2 idő
dél
2 idő
megnézed a tornyot
látás köve: -2 a
orrdugasz: -3 a
egészség itala: - 5 a
van 4 Sz-bogyód
-4 Sz-bogyó -> védőgyűrű (-100)
1 idő
észak
kelet
1 idő
harc: törpe: 7/6, gnóm: 6/5, +1 alakváltás (5)
3 a
bőrvért
megnézed
1 Sz
1 idő
kelet
megkerülöd
1 idő
bemész
továbbmész
agyagkéz (79)
1 idő
nyugat
1 idő
harc: vad kutya: 4/4, 4/5
nyugat
1 idő
van vadászkürtöd
elffé változol (ha nincs, akkor törpévé -> alakváltás próba)
-4 ÉP
zöld kristályok karkötő
folytatod az utad
1 idő
iszol
2 ÉP
1 idő
bemész
a másodikba iszol
Akarat Itala
1 Sz
van koponya függőd
1 idő
észak
megállsz enni
-1 élelem
4 ÉP
megvizsgálod
bemész
keresel valami használhatót: zöld köves karkötő
kutatsz
1 idő
agyagkéz (62)
1 idő
odamész
van akarat itala
nincs
1 idő
1 idő
100
48 órája
vhol az erdő belsejében
max ÉP
6 idő
adsz aranyat: -2 a, -vadászkürt, -kék ékszer, -bőrvért, -bőr erszény
1 idő
kelet
2 idő
dél
2 idő
fel a hegyekbe
kelet
1 idő
bemész
-2 ÉP
van orrdugasz
átkutatod a zsákod
megiszod a láthatatlanság italát
megtámadod
harc: sárkány: 13(9)/20, +1 alakváltás (6)
2 Sz
szárnyas sisak: Rejtett Gondolatok Sisakja, +1 Té ha ember/elf/törpe
elsajátítod a sárkány alakot
1 Sz
1 idő
dél
2 idő
délnyugat
2 idő
bemész az erdőbe
nyugat
1 idő
észak
megnézed
elfogadod
van akarat itala
fémkéz (140)
1 idő
bedugod a karod
megtévesztés tőre: 3 dmg
1 Sz
továbbmész
harc: ork: 6/6, 7/6
5 a
ezüst tőr
2*számszeríj
selyemkesztyű
fémkesztyű
továbbmész
1 idő
1 Sz
hiányzó ÉP fele
észak
1 idő
észak
folytatod utad
1 idő
iszol
2 ÉP
1 idő
továbbmész
van koponya függőd
van RGS
-koponya függő
25 a
2*Végzet Köve
2 Sz
1 idő
100
a folyótól délre
-1 végzet köve
harc: tigris: 9/10, +1 alakváltás (7)
6 ÉP
4 idő
380
észak
továbbmész
1 idő
odamész
van akarat itala
van ezüst tőr
aranylánc (4 a)
1 idő
fizetsz: -10 a
1 idő
délnyugat
2 idő
dél
2 idő
nyugat
4 idő
alakváltás, törpe: -4 ÉP
1 Sz
bemész egy kunyhóba
beszélsz vele
törpe vagy
a faluban nem használhatsz fegyvert
beszélsz a nővel
kérdezgeted
bitai: 41
belépsz
van védelmező gyűrűd
258
harc: gólem: 11/16 stb. (használ sárkány alak, -8 ÉP)
van látás köve
tigrissé változol: -4 ÉP
ismered az ereje forrását
harc: varázsló: 11/15(12)
van ében pálcád
sikerült
1 idő
max 87 elköltött órád van
elhagyod a falut
harc: óriás: 10/10 (alakváltás: varázsló: -4 ÉP)
hasznos tárgyat kotorászol
-2-6 a
használ végzet köve
harc: alakváltó: karomvad: 10/14 (alakváltás: varázsló: -4 ÉP)
-1 Sz
dél
-fémkéz
-2 agyagkéz
141
alakváltás: varázsló: -4 ÉP
azonnal támadsz (13 alap támadóerőnk, és 3 sebzésünk van)
the end

Pontosan 87+9 órát használunk fel, 7 bónuszt kapunk alakváltásra ha minden elfogás sikerült.
Van egy útvonal ami jobban tetszik: Yaztromo után a sárkányhoz megyünk, és aztán megyünk az első kézért, de ezzel 3 órával túllépjük a szintidőt. Így a fenti útvonal kell igaz legyen, bár annál nekem a 2-3. éjszaka gyanús. Ha a 2. éjszakán olyan helyen vagyunk valójában ahol kevesebb mint 6 órát alszunk, akkor megállhatunk kutyákkal harcolni +1 óráért a 3. nap alvásának időzítéséért (59-es fejezetpont). Minden egyébkombinációnál viszont a szükséges tárgyak és az óraszám nem jön ki, tehát biztos így kell menni.
2019. május 13. 12:42 | Válasz erre | #90
Köszi nagyon király!

Esetleg valakinek megvan a 7 számú játékfüzet és eladná vagy a vérescsont én szívesen megvenném.

© twillight (Kövérorr)
2019. május 13. 08:09 | Válasz erre | #89
Nem csinálunk, mert a hagyományos térkép értelmetlen flanc.
Fejezetpontháló, és végigjátszás, oszt kész.

---------------

Igazából ahhoz hogy legitenvégig csinálhassuk, kellenének a Végzet Kövei (egy a tigris megtalálásához, egy az alakváltónál). Ehhez először is meg kell szerezni a koponya medált, amihez a Holdkő Domboknál kell lennünk a 24. órában. Ez az út ponta sárkányhoz vezet, amit le kell gyaknunk, amihez van pár feltétel, nevezetesen:
- orrszűrő
- láthatatlanság itala

A könyv eleje könnyen meghatározható Egy Igaz Út, 9 időegységet használunk fel.
Innen leghatékonyabb rögvest elugrani Yaztromohoz, ez +7 idő (15).
Innen megyünk az italért: +11 idő mire visszajuthatunk a Holdkő dombokhoz.
© Grimmy
2019. május 13. 07:15 | Válasz erre | #88
Nem semmi. :D Én tavaly megpróbáltam végigvinni, és bár nem sikerült, de ennyire azért nem tűnt nehéznek. "Csak" négyszer-ötször futottam neki, úgy emlékszem, és már majdnem mindent feltérképeztem, meg majdnem mindent úgy csináltam, ahogy kell. :)
Ti amúgy térképet nem rajzoltatok kalandozás közben? Érdekelne egy az erdőről. ;)
© Denko
2019. május 13. 05:52 | Válasz erre | #87
© twillight (Kövérorr)
2019. május 13. 00:54 | Válasz erre | #86
Ez a bizbaz nem tudjátok hol van?

rejtett gondolatok sisakja
© Denko
2019. május 13. 00:34 | Válasz erre | #85
OMG!Elrontottam,ne haragudj!Tessék,a javított változat:
1, 347, 183, 273, 72, 139, 58, 220, 158, 92, 199, 326, 211, 413, 260, 379, 102, 218, 389, 350, 478, 231, 163, 88, 296, 460, 171, 337, 394, 471, 338, 226, 99, 243, 207, 422, 65, 483, 318, 161, 392, 119, 370, 490, 355, 34, 376, 333, 124, 308, 18, 485, 60, 159, 473, 482, 204, 174, 143, 333, 217, 428, 245, 212, 330, 98, 236, 476, 304, 349, 2, 453, 87,100,407,301,452,87, 450, 24, 279, 309, 73, 298, 484, 351, 59, 479, 242, 57, 446, 336, 270, 427, 140, 275, 223, 55, 378, 429, 115, 210, 380, 213, 160, 493, 229, 356, 104, 295, 51, 16, 107, 4, 176, 497, 319, 348, 333, 217, 428, 245, 212, 453, 290, 53, 323, 227, 85, 244, 35, 303, 425, 250, 164, 59, 332, 390, 468, 329, 487, 261, 293, 489, 317, 380, 443,100,177,77,443, 84, 499, 51, 16, 414, 176, 497, 319, 348, 25, 294, 93, 363, 282, 458, 81, 179, 288, 108, 255, 203, 22, 373, 440, 496,100,345,480,291,496, 212, 245, 428, 217, 181, 306, 54, 274, 486, 228, 409, 86, 430, 142, 129, 41, 358, 258, 110, 335, 462, 328, 61, 310, 469, 241, 437, 233, 10,439,424, 240, 374, 262, 400, 481, 9, 354, 463, 141, 69, 441, 62, 352, 277, 500
Remélem,több hiba nincs.Ja,és nem @rvára nincs plusz óránk,ki van centizve az egész.Megérdemlem a machetét…[smiley]axe[/smiley] Mégegyszer,bocsánatot kérek mindenkitől.
(Kifolyik a szemem,basszus...)Na,ez a jó.Remélem...
© Denko
2019. május 12. 23:03 | Válasz erre | #84
OMG!Elrontottam,ne haragudj!Tessék,a javított változat:
1, 347, 183, 273, 72, 139, 58, 220, 158, 92, 199, 326, 211, 413, 260, 379, 102, 218, 389, 350, 478, 231, 163, 88, 296, 460, 171, 337, 394, 471, 338, 226, 99, 243, 207, 422, 65, 483, 318, 161, 392, 119, 370, 490, 355, 34, 376, 333, 124, 308, 18, 485, 60, 159, 473, 482, 204, 174, 143, 333, 217, 428, 245, 212, 330, 98, 236, 476, 304, 349, 2, 453, 87,100,407,301,452,87, 450, 24, 279, 309, 73, 298, 484, 351, 59, 479, 242, 57, 446, 336, 270, 427, 140, 275, 223, 55, 378, 429, 115, 210, 380, 213, 160, 493, 229, 356, 104, 295, 51, 16, 107, 4, 176, 497, 319, 348, 333, 217, 428, 245, 212, 453, 290, 53, 323, 227, 85, 244, 35, 303, 425, 250, 164, 59, 332, 390, 468, 329, 487, 261, 293, 489, 317, 380, 443,100,177,77,443, 84, 499, 51, 16, 414, 176, 497, 319, 348, 25, 294, 100, 177, 42, 93, 363, 282, 458, 81, 179, 288, 108, 255, 203, 22, 373, 440, 496,100,345,480,291,496, 212, 245, 428, 217, 181, 498, 217, 181, 498, 217, 100, 345, 480, 291, 217, 181, 306, 54, 274, 486, 228, 409, 86, 430, 142, 129, 41, 358, 258, 110, 335, 462, 328, 61, 310, 469, 241, 437, 233, 10,439,424, 240, 374, 262, 400, 481, 9, 354, 463, 141, 69, 441, 62, 352, 277, 500
Remélem,több hiba nincs.Ja,és nem @rvára nincs plusz óránk,ki van centizve az egész.Megérdemlem a machetét...[smiley]axe[/smiley] Mégegyszer,bocsánatot kérek mindenkitől.
2019. május 12. 21:11 | Válasz erre | #83
Szia !

Nagyon köszi sokat segítettél.Igen Voorhees vagyok, te biztonságban leszel a Kristály tónál.

Mégegyszer köszi a fáradozásodat
© Denko
2019. május 12. 20:21 | Válasz erre | #82
Kösz ,hogy kipofoztad.
Betoldás a kulcstárgyakhoz: -sas tekercs+1 adag élelem,különben,nincs lehetőséged elolvasni+2 arany,amit elveszítesz -látás köve Yaztromónál -3 kéz(62+kürt a kentaurhoz+karkötő/140+akarat itala) -a varázsló ereje:törpe nő Iszaposdban TIPP:Lehet szerezni két Végzet Kövét(nem az én útvonalamon).Segít kimanőverezni a másik alakváltót.
© twillight (Kövérorr)
2019. május 12. 19:57 | Válasz erre | #81
A kulcstárgyak ránézésre:
- sas tekercs -> bitai (amíg ezt be nem váltjuk, szabadon kószálhatunk)
- bőrzacskó -> 4 Sz-bogyó -> varázsfal gyűrű
- látásköve (fogalmam sincs hol van, talán várásolható)
- a varázsló erejének forrása infó (nem vagyok biztos benne ki mondta)
- rovásírásos ében bot
- 3 kéz (140, 79+62)
- orrszűrő, +1 Té amulet, láthatatlanság itala -> sárkány forma -> +1 Té sisak
- minél több élelem. Akkor együnk ha a saját életerőnk 8 alá megy.
- tigris alak (ez véletlen találkozás, lol)
TIPP: a gólem ellen vessük be a sárkány alakot. A varázslót és főleg a Másik alakváltót valahogy túl kell élni. Segít, hogy a varázslót lenyomva onnantól 13 támadóerővel toljuk. A főellenség megint lutri, sok függ attól megmaradnak-e a szövetségeseink, ami nem rajtunk múlik, és tudnak-e segíteni.

A kezdeti statok mennyire szükségesek, ahhoz meg kell nézni mennyire lehet utánpótlást felszedni élelemből, illetve mennyire lehet túlélni a csatákat.
Nagy kár, hogy sose látunk másokat harcolni ingyen alakváltásért.

PS: a fejezetháló komplett.


@Denko számsora, bármit is jelent, formázva:
1, 347, 183, 273, 72, 139, 58, 220, 158, 92, 199, 326, 211, 413, 260, 379, 102, 218, 389, 350, 478, 231, 163, 88, 296, 460, 171, 337, 394, 471, 338, 226, 99, 243, 207, 422, 65, 483, 318, 161, 392, 119, 370, 490, 355, 34, 376, 333, 124, 308, 18, 485, 60, 159, 473, 482, 204, 174, 143, 333, 217, 428, 245, 212, 330, 98, 236, 476, 304, 349, 2, 453, 87, 450, 24, 279, 309, 73, 298, 484, 351, 59, 479, 242, 57, 446, 336, 270, 427, 140, 275, 223, 55, 378, 429, 115, 210, 380, 213, 160, 493, 229, 356, 104, 295, 51, 16, 107, 4, 176, 497, 319, 348, 333, 217, 428, 245, 212, 453, 290, 53, 323, 227, 85, 244, 35, 303, 425, 250, 164, 59, 332, 390, 468, 329, 487, 261, 293, 489, 317, 380, 443, 84, 499, 51, 16, 414, 176, 497, 319, 348, 25, 294, 100, 177, 42, 93, 363, 282, 458, 81, 179, 288, 108, 255, 203, 22, 373, 440, 496, 212, 245, 428, 217, 181, 498, 217, 181, 498, 217, 100, 345, 480, 291, 217, 181, 306, 54, 274, 486, 228, 409, 86, 430, 142, 129, 41, 358, 258, 110, 335, 462, 328, 61, 310, 469, 241, 437, 233, 10, 324, 420, 240, 374, 262, 400, 481, 9, 354, 463, 141, 69, 441, 62, 352, 277, 500
© Denko
2019. május 12. 18:54 | Válasz erre | #80
Elnézést,elbeszéltünk egymás mellet.Én úgy értettem,hogy a sárkány után rögtön a főellenséghez akarsz menni,erre mondtam,hogy nem lehetséges.Respektálom a munkádat,de háló készítést nem tudok vállalni,egyelőre kimerült a kapacitásom.(Meg én is.)Látom,jól haladsz.Sok sikert!
© Denko
2019. május 12. 18:49 | Válasz erre | #79
Helyes útvonal:1,347,183,273,72,139,58,220,158,92,199,326,211,413,260,379,102,218,389,350,478,231,163,88,296,460,171,337,394,471,338,226,99,243,207,422,65,483,318,161,392,119,370,490,355,34,376,333,124,308,18,485,60,159,473,482,204,174,143,333,217,428,245,212,330,98,236,476,304,349,2,453,87,450,24,279,309,73,298,484,351,59,479,242,57,446,336,270,427,140,275,223,55,378,429,115,210,380,213,160,493,229,356,104,295,51,16,107,4,176,497,319,348,333,217,428,245,212,453,290,53,323,227,85,244,35,303,425,250,164,59,332,390,468,329,487,261,293,489,317,380,443,84,499,51,16,414,176,497,319,348,25,294,100,177,42,93,363,282,458,81,179,288,108,255,203,22,373,440,496,212,245,428,217,181,498,217,181,498,217,100,345,480,291,217,181,306,54,274,486,228,409,86,430,142,129,41,358,258,110,335,462,328,61,310,469,241,437,233,10,324,420,240,374,262,400,481,9,354,463,141,69,441,62,352,277,500
Lehetségesek egyéb útvonalak is kisebb eltérésekkel,ebben Twillightnak volt igaza.Ezen az úton megtalálható minden kötelező tárgy+beleférünk az időbe.(Marad 9 óránk.Be lehet iktatni pár kajálási lehetőséget,szükség szerint,ezeket én kihagytam.)
Iaszón,az aranygyapjú megkeresését nem vállalom!Már így is egy tündér voltam![smiley]fantasy-18[/smiley](Tekintve a külsőmet,inkább spriggen.)Ha a teljes neved Voorhees,jussak eszedbe,ha a Kristály-tónál járnék...
A számsor jobbra folytatódik,nincs kedvem betördelni,bocs.
© twillight (Kövérorr)
2019. május 12. 18:21 | Válasz erre | #78
Megnyugtatlak, simán el tudsz menni a főellenséghez.
Gremlineket még nem láttam, de simán össze tudsz szedni agyagkezet nekik a sárkány után (vagy előtt) ha egyáltalán kötelező.

Olyan 400 fp feldolgozottságnál tartok, és még mindig a Bárhova Elmehetsz résznél tartok.

[url=https://ibb.co/ZVwgT70]távlati kép[/url]

Simán egyszerűbb lett volna ha átvennéd a háló készítését.
© Denko
2019. május 12. 16:57 | Válasz erre | #77
A sárkány után nem tudsz elrongyolni a főellenséghez. [spoiler]1.Műkezek kellenek a gremlinek miatt.2.Fel kell venned a varázsló alakját.3.Nincs ilyen opció,előbb vissza kell menned Iszaposdba.[/spoiler] Dolgozom az útvonalon.Utálom ezt a rohadt erdőt...
© twillight (Kövérorr)
2019. május 12. 13:03 | Válasz erre | #76
Sose találkoztam a varázslóval.

Az, hogy "egy igaz út van", hát rohadtul nem segít ha nem ismerjük az utat. Épphogy az okozza a problémát.

Szvsz a láthatatlanság italát kell összekolbászolni, meg a +1 Té nyakéket, meg egy orrszűrőt, meg egy formát amivel azt használhatjuk, legyakjuk a fekete sárkányt (9 ügyességgel dob támadót), automatikusan megkapjuk az alakját, elrongyolunk a főellenséghez, és lenyomjuk sárkány alakban, sluszpasz.
Kivéve persze ha van még közben kötelező ellenfél.
© Denko
2019. május 12. 12:43 | Válasz erre | #75
A lineárist úgy értem,hogy helyes útvonal,csak egy van.(Azt hiszem.) [spoiler]Rovásírásos bot=csonthegyű ébenfa pálca,a varázsló ellen kell.A 163 fp.-n pálcának írják,a 88 fp.-n botnak.129-ről a 41 fp.-re kell lapoznod,a varázsló neve Bitai,ezt Nagylábtól tudod meg Kőhidafalván.[/spoiler]
© twillight (Kövérorr)
2019. május 12. 12:22 | Válasz erre | #74
Pont ott vagy ahonnan rohadtul nem lineáris.

Amúgy minek nekem a rovásírásos bot?

Ja, és a 129-ről fogalmam sincs melyik a titkos fejezetpont.
© Denko
2019. május 12. 11:24 | Válasz erre | #73
Lassan és nehezen.[smiley]nevetes2[/smiley]Egyelőre a 376-os fejezetpontnál tartok,eddig jutottam tegnap.A könyv valamelyest lineáris,te is tudod. [spoiler]pl.: Ha 413-nál rossz irányba indulsz,akkor annyi,mert nincs rovásírásos bot.[/spoiler]Természetesen max. induló statokkal kalkuláltam.Mégegyszer,kösz a ponthálót,nagyon sokat segít.
© twillight (Kövérorr)
2019. május 12. 09:33 | Válasz erre | #72
Hogyan rakod össze a helyes útvonalat ha annyi mindenre kell figyelni?
Figyelni kell az időre, az életerőre, hogy elég alakváltás-statot szedj össze (amihez elég ellenséggel kell találkozni) hogy elég erős szörnyet tudj másolni a főellenséghez...
És akkor még nem esett szó az esetleges kulcstárgyakról.

Ez egyértelműen nem egy HKK, itt fejezetpontháló nélkül esélyed nincsen.
© Denko
2019. május 12. 08:26 | Válasz erre | #71
Ez igen,gratulálok!Én csak a helyes útvonalat próbáltam összedobni,de máris úgy érzem,hogy kiérdemeltem a Vérkönnyező nevet.Kösz a hálót,így talán lesz türelmem csinálni egy végigjátszást.
© twillight (Kövérorr)
2019. május 11. 22:59 | Válasz erre | #70
Itt egy részleges [url=https://docs.google.com/drawings/d/1Txe3V_j2qVplNqj7gtKrJDcsb1CK23Fnils8TaVK8So/edit?usp=sharing]fejezetpontháló[/url].

Ha vkinek van kedve a továbbiakban szöszölni vele, adjon emailt és adok szerkesztési jogosultságot, mert őszintén szólva nem hiszem hogy befejezem.
2019. május 11. 11:35 | Válasz erre | #69
Sziasztok!

Ha esetleg valakinek megvan a 7 számú játékfüzet és már nem kell neki én szívesen megvenném.

Köszi



© twillight (Kövérorr)
2019. május 11. 09:57 | Válasz erre | #68
Bocs, összekevertem.

Felteszem mivel nem hivatalos kiadvány, senki nem vette a fáradtságot, így hajrá, csináld meg Te!
2019. május 11. 08:32 | Válasz erre | #67
Szia!

Köszi de ez a végzet erdeje amit küldtél. Az Álmok erdeje végigjátszása kéne.

Üdv
© twillight (Kövérorr)
2019. május 10. 16:35 | Válasz erre | #66
[url=https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=1408535413]végigjátszás[/url]
2019. május 8. 09:49 | Válasz erre | #65
Sziasztok!

Valaki le tudná írni nekem az álmok erdeje végigjátszását?


Köszönöm
2019. március 31. 19:34 | Válasz erre | #64
A Lápi óriás szerintem utána van, de a Pokolkutya előtte, aki szintén 10/10 asszem.

De ezzel együtt azért a szadista faktor az extrém kategória :)
© Denko
2019. március 31. 17:09 | Válasz erre | #63
A Láthatatlanság itala ad a fekete sárkány ellen +4 támadóerőt,a másik alakváltót meg ki lehet manőverezni egy Végzet kövével.A lápi óriás 10/10,bár nem emlékszem,hogy a sárkány előtt,vagy után van-e.

A királynál azon akadtam fenn,hogy majdnem olyan erős,mint egy sárkány.Oké,ő a főellenség,de na...