Zagor.hu
Zagor.hu fórum
Zagor.hu Online Játékkönyv-játszó program
BejelentkezésRegisztrációElfelejtett jelszó
12345678910Következő oldalUtolsó oldal
2018. június 24. 11:42 | Válasz erre | #463
Azt hiszem, ez a vége

Sárkány háborúja:

A kiemelést nem értem, mire fel?
Ami a tündéreket illeti, tök mindegy, mennyi pénzt adsz nekik


Harcos útja:
[ ] a 2-n a fejezetválasztások fel vannak cserélve. -- szerintem nincs, a folytatások értelmesnek tűnnek.
[X] a könyv nem mond semmit arról hogy az aktuális érték ne haladhatná meg a kezdeti értéket. Ez elég fontosnak tűnik, khm. -- a tárgyak most már növelik a kezdeti értéket, sima evéssel viszont nem enged továbbra sem az éppen aktuális kezdeti érték fölé menni
[X] a 390-en kikérem magamnak, az NEM Biblia, hanem Szent Könyv.


A Végzet Szakadéka:
[X] a 315-ön felajánlja hogy használjam a nyomkövetésem, pedig nem értek hozzá
[ ] a "Segítő kezek a vadonban" érdemérem meg kitalálhatatlan. A "Barátságban találkoztunk a Megmentőkkel" extra is ZÉRÓ segítség. -- ez így nem teljesen igaz. ha gyógyítás képességgel találkozol velük, akkor mindhárom reakció esetében megtudod, hogy ők a „Megmentők” szerzetesrend tagjai. nyilván ha mindig elkerülöd őket, akkor egyik segítség sincs túl nagy segítségedre, de ez elég sok esetben van így
[X] kezdéskor csak 2 tárgyat enged felvenni (áthozott és új karakterrel is), nem 6-ot mint a könyv mondja -- félrevezetett a magyar fordítás

Ami magát a kiválasztás engedését illeti, felírtam magamnak, hogy javítani kell, és előre kell jelezni, mi lesz a végeredmény, illetve mi vehető fel.

[ ] Továbbá hiába választom ki a páncélinget (van helyem neki), nem jelenik meg a karakterlapon. -- a láncing speciális felszerelési tárgy, amit a testeden viselsz (lásd a könyv szabályait). emiatt a kitétel miatt nem lehet nálad egyszerre két vért, és ha a kiválasztás előtt nem dobod el a korábbi vértedet (a köpeny és a vért két külön kategória, köpeny tehát maradhat rajtad, csak vért nem), úgy nem veheted fel az újat.
[ ] a hátizsákba valami okból már csak 7 tárgy fér az előírt 8 helyett. -- ezt nem tudtam reprodukálni
[ ] ha van pajzsom, engedi kiválasztani az új pajzsot is, viszont nem kerül fel a második pajzs a karakterlapra -- ugyanaz, mint a vért
[X] kezdéskor nem 1 Lampspur-ital, hanem 2 kéne választható legyen, és nem 3 adag élelem, hanem 5. -- szintén a fordítás a ludas
[ ] ismételten nem kapom meg a bónuszt amiért képzett vagyok a használt fegyver típusára -- tuti? kíváncsiságból megnéztem egy kardos és egy tőrös támadást úgy, hogy van fegyverforgatásra képzettség, és megjelent a +2 a harci arányban, a harci ügyességnél azonban nem látszik. a pajzs +2-es bónusza megjelenik a harci ügyességben, az elmecsapás +2-je pedig szintén csak a támadásnál, a harci arányban jelenik meg
[ ] ismételten nem tudok fegyvert váltani -- ha belepusztulok, sem tudom reprodukálni (chrome, IE11, edge, firefox). a log alapján nem történik semmi probléma, de látom a jeleit, hogy a karakterlapon nem vált a fegyverek között. milyen böngészőt használsz? meg tudod nézni a dev toolbarban (F12) a JS konzolt, hogy jelenik-e meg rajta valami hiba?


Menekülés a sötétségből:
[X] Harc nélkül a király elé kerültem, és jusztse adott érdemérmet. Sőt, helyette a "csata nélkül a királyhoz jutottál" érmet úgy adta meg, hogy volt egy csatám (a fúróféreg ellen).


Kard mestere:
[X] 346: a 2. választási lehetőség helyén csak egy"tovább" felirat van
[X] a 48-on engedi azt is eltenni amink amúgy van
[X] a 215-ön nem írja fel a Z-alakú kulcsot a kalandlapra -> kulcstárgy megszerezhetetlen -> a könyv teljesíthetetlen, több érdemérem megszerezhetetlen -- asszem ezt egy korábbi patch javította
[X] a smaragd(ok)ért sem kapjuk meg az érdemérmet -- szintén


Az élőhalott szigete:
[X] a 194-en a szerencsémet teszi próbára az ügyességem helyett
[X] nem tudom meginni a Légolajat, így a könyv nem megnyerhető -- szintén korábban javított
[X] miután megszerzem a varázskövet, nem enged elmenni a világítótoronyban -- javítva.


Vérescsont:
[ ] A 192-n 3-at dobtam, de oda vitt ahol a könyvben 10-et dobok. -- nem sikerült reprodukálni, 3-as dobásnál a 371-re visz
[X] ha nem a sáskát dobom ki (4-es), akkor a faluban a próba alatt átvált kardra, eldobja a másik kardom, és eldobja a csontszablyát is -- ezt nem teljesen értem. 34-en elvileg elveszi a fegyvereket (lehet, hogy több kard is lehet nálad itt egyszerre?), és ököllel kell megküzdeni, utána pedig visszaadja. ha két kardod van, akkor nem működött tökéletesen, ezt javítottam. most már elvileg csak az öklöd marad.
[X] a "túl lassú, túl lassú" érdemérem teljességgel félrevezető -- javítottam a jutalom leírását
[X] Megtuttuk a Maszkos Zombik titkát
[X] a szövegformázás (dőlt betű) nem működik
[X] a 300-on nem veszítjük el Aktuális Életerőnk felét
[X] ha két dobótörőm van, végtelenszer használhatom őket -- korábban már javítva lett


Lidérckastély mélyén:
[X] 387-en fordítási hiba
[X] 180-on fordítási hiba


Árnyékharcosok legendája:
[X] 1. küldetésben elütés
[X] 92-n nem volt szerencsém, de nem vesztettem Ép-t
[X] a mandragórás érdemérmet nem adja meg ha legalább egyet nem közelharcban pusztítok el
[ ] a Végzet Lándzsáján nem mondja meg a játékosnak mennyi erő van még a lándzsában. Kíváncsi lettem volna, a sötét elf istenség hány töltetet szív le -- felírtam a listára
[ ] a 159-en az délNYUGAT, nem délkelet -- az angol délkeletet ír. miért gondolod, hogy délnyugat kéne legyen?
[ ] a 215-ről (és felteszem a 388-ról szintén) a helyes helyre érve a fejezetszám 45-öt ír ki, valójában a 41-en vagyunk -- nem mindenhol követik a proggi fejezetpontjai 100%-ig a könyvét
[X] 34-en "megpróbálsz elfutni az ÖrkÖk elől"
[X] úgy tűnik ha a végén nem jártam a Cirkuszban (az orkok felé jártam), akkor nem fogadja el hogy eljutottam a főgonoszhoz -- korábban már letudva
[ ] ha megveszem a bőrpáncélt (391), automatikusan elveszítem a láncinget -- igen, ez le is van írva a szabályok között.
[ ] amikor megveszem a buzogányt,automatikusan elveszítem a kardot -- igen, ez is benne van a szabályok között
[ ] és automatikusan kézbe veszi a Végzet Lándzsáját -- a végzet lándzsája ebből a szempontból különleges, az egy második fegyver, amit megtarthatsz a normális mellett is. és azért azt választja ki, mert az van "előbb" a hátizsákban



Szalamandra:
[X] kezdéskor nem kapjuk meg az 1 db kőport, 1 db homokot, 3 db kavicsot
[X] a 113-on a csata nem ér véget 3 találat után -- majdnem. számolta, hány kört nyert meg az egyik, illetve másik, viszont amikor megvan a 3 elvesztett kör, elfelejtette megszakítani a csatát
[X] a 71-en nem tudom felvenni egyik italt sem
[X] a kristályharcosnál csak akkor ad érdemérmet ha nem használok varázslatot
[X] a szalamandratemplom bejáratánál a megvesztegetés csak D6 arany, nem 2D6 kellene legyen
You engineer types and your exxageration on accuracy... Can't we just call that one fuckload of snow and be done with it? – Depends. Is that an imperial fuckload or a metric one?
2018. június 12. 17:59 | Válasz erre | #462
A Sárkány Háborúja:

"– Ennek az üvegnek a tartalma varázsital. Ha valaki megissza, rövid időn keresztül úgy képes harcolni, mint egy szuperhős."

A kaland amúgy elképesztően lineáris, és a szerencsepróbái brutálisak, de legalább kötelezőek (legalábbis az első tutira). A varázserdőn átjutni nem volt semmi, de van benne logika.
És bár lineáris, tud így is szivatni. Tipp: ne menj vízbe. Egészségtelen. Lemossa a természetes koszt. Már úgy értem minek fürödni amíg nincs valami alkalom?

KÉRDÉS/TESZTELNI: a varázslók és a torony után belebotlunk két "tündérbe", akik aranyat akarnak. 1 arannyal teszteltem, de mi van ha többet adunk nekik? Számít? (maximum 5 aranyunk lehet itt, valószínűleg nem számít, nem érdemli az ilyen az életet)

PS: a készítő nyilvánvalóan olvasta a Halállabirintust. Azaz ne bízz a púposban!
2018. június 11. 19:31 | Válasz erre | #461
Hibák:
Hercegek Viadala: A Harcos Útja:

- a 2-n a fejezetválasztások fel vannak cserélve.
- a könyv nem mond semmit arról hogy az aktuális érték ne haladhatná meg a kezdeti értéket. Ez elég fontosnak tűnik, khm.
- a 390-en kikérem magamnak, [b]az NEM Biblia[/b], hanem Szent Könyv. Ugyanis az kérem egy Korán. Vagy Talmud. Vagy Mahabharata. Vagy Mormon Könyve. Vagy Xenu Históriája. Vagy egy Necronomicon. Vagy minek akarom!
2018. június 10. 19:40 | Válasz erre | #460
Hibák:
A Végzet Szakadéka

- a 315-ön felajánlja hogy használjam a nyomkövetésem, pedig nem értek hozzá
2018. június 10. 18:11 | Válasz erre | #459
Hibák:
A Végzet Szakadéka

- a fogadós érdemérem nem egyértelmű. Van vagy három fogadó a könyvben. Jó, az egyik épp ostrom alatt, így nem lehet vendégként bemenni, de úgy is marad kettő. Mondjuk nyilván éppen bemehetek mindkettőbe...
[b][u][/u]- a "Segítő kezek a vadonban" érdemérem meg kitalálhatatlan. A "Barátságban találkoztunk a Megmentőkkel" extra is ZÉRÓ segítség.[/b]

- kezdéskor csak 2 tárgyat enged felvenni (áthozott és új karakterrel is), nem 6-ot mint a könyv mondja.
Ezt is rosszul, mert ott a kezemben egy fegyver, de enged kiválasztani még kettőt. Továbbá enged felvenni 3 élelmet, miközben teli a zsákom.
Továbbá hiába választom ki a páncélinget (van helyem neki), nem jelenik meg a karakterlapon.
- a hátizsákba valami okból már csak 7 tárgy fér az előírt 8 helyett.
- ha van pajzsom, engedi kiválasztani az új pajzsot is, viszont nem kerül fel a második pajzs a karakterlapra (nem várom hogy effektív is legyen)
- kezdéskor nem 1 Lampspur-ital, hanem 2 kéne választható legyen, és nem 3 adag élelem, hanem 5.
- ismételten nem tudok fegyvert váltani (másik dolog hogy nem is akarok)
- ismételten nem kapom meg a bónuszt amiért képzett vagyok a használt fegyver típusára
2018. június 9. 23:01 | Válasz erre | #458
Sőt, helyette a "csata nélkül a királyhoz jutottál" érmet úgy adta meg, hogy volt egy csatám (a fúróféreg ellen).
2018. június 9. 22:23 | Válasz erre | #457
Hibák:
Magányos Farkas – Menekülés a sötétségből

Harc nélkül a király elé kerültem, és jusztse adott érdemérmet.
2018. június 9. 21:26 | Válasz erre | #456
2018. június 9. 20:36 | Válasz erre | #455
További észrevételek a Tűzhegy varázslójához:

[X] a 327. Fejezetpontnál (vámpír legyőzése után),
[X] a 258. Fejezetpontnál (minotaurusz legyőzése után), illetve a
[X] a 44. Fejezetpontnál (óriási homokhernyó legyőzése után -- hogy én mennyire rühellem ezt a "csak ott ehetsz, ahol hagyjuk" dolgot...



Hibák a thargodan… bocs: A Throngard Erőd-ben:
[X] A 2-n tovább kéne lépjen az első két ellenfél után. Helyette ki kell iktatnunk a harmadikat is, ami miatt ráadásul nincs aki elfogjon...
[ ] nem a program hibája, de ha az 5-nél az őrrel megküzdünk kard van nála, ha simán leütjük akkor bunkó! -- kvantum-összeomlás. két őr tud elindulni, az egyiknél kard van, a másiknál bunkó. amikor mi eldöntjük, hogy mit cselekszünk ellene, az összefonódott kvantum-állapot felveszi az egyik értéket, és ennek megfelelő fegyver materializálódik a fickónál
[ ] gyakorlatilag minden lény és tárgy respawnol. Ezt át kéne gondolni. Bár durva szivatás a rossz tárgyat felvenni, a zsák/börtönkulcs exkluzív kéne legyen. Nem szabadna a semminek újratermelődni. -- a lényben van logika, az egy másik példány. a tárgyaknak valóban nem kellene visszakerülniük, de ez egy nagyobb módosítás, úgyhogy felkerül a listámra
[ ] a 31-en nem szabadna tudnunk karót elrakni ha van fegyverünk (szöveg szerint). Lévén van egy másik fajta karó is, ennek Karó2-nek kéne lenni hogy ne zavarjon be. A fejezetpont szintén elfelejti hogy ne engedjen egynél több zsákunk legyen (volt egy fejezetpont ami külön kikötötte hogy az ottani zsákot csak akkor ha még nincsen nálunk). -- csak egy karó van, botból van kétféle, ott át is neveztem az egyiket. a felvételeket javítottam
[X] zavaros hogy most szándék szerint bármikor ehetek, vagy csak kijelölt helyeken. Ha nem csak kijelölt helyeken, akkor pl. az ironikusan emeleten lévő borospincének, vagy épp a lovaggal való találkozásnál felkínált ilyen lehetőségnek semmi értelme. -- csak ott lehet enni, ahol kifejezetten engedi. betettem a korlátozást
[X] a 129 szövegezése szimplán rossz. A választási lehetőséget módosítsuk így: "ha átmész az ajtón", VAGY írjuk át a 29-et hogy "elmész az ajtó előtt". -- a második lett



[X] Az Űr-orgyilkosban ha a 198-on le akarok menni, a program összeomlik.



Hibák, Égi Fejedelem:
[X] a 15-ön az ellen 5-ös besorolású, pedig a könyvben csak 4-es.
[X] amikor Farkinnal találkozunk nem szabadna tudni már tablettát bekapni míg vége nincs a csatának. Szerintem ez "other hostile activities"-nek minősül, vagy mondhatjuk rögtön csatának is, hisz épp eléggé ki akarunk szabadulni a szorításából hogy ütni tudjuk a fejét.
[X] nem a program, hanem a magyar változat hibája: a 160-ról a "Míg a másik jobbra kanyarodik" választás a 307-re kéne vigyen. -- technikailag a program hibája
[X] "az idő mutatja" nyom színe lehetne világosabb, így úgy néz ki mintha meg se szereztem volna.



Hibák: Végzet Erdeje:

[X] Az van, hogy a program nem tájékoztat hogy vannak érdemérmek mikor megnyitom a könyvet. Csak guberáltam itt az adatlapokon hogy lássam mennyire vagyok fain, úgy botlottam bele.



Hibák: A fáraó temploma

[X] a 158-on a harmadik váza másodikká változott (nevében. Hatásában maradt harmadik).
[X] fentiek kapcsán hiba: amikor megjelenik a főgonosz, vesztenünk kéne 2 Ép-t csak mert ott van. Ez nem történik meg.
[X] ja, és tök szép hogy "kincsek", de nem kéne feltűnnie mekkora az értékük? Csak mert olyan szépen be voltak árazva. -- akkor már mindegyik kapott árat, aminek meg van említve a kalandban



Hibák: Végzet Erdeje:

[X] az ogrénál nem rakja el az ezüst dobozt.
[ ] az erdő végén ha nincs meg a cucc, ugye találkozunk a vad dombi emberekkel. Azok ránklőnek, nekünk szerencsénk van - és a program nincs tovább. -- igen, ez direkt lett így csinálva. macerás resetelni a térképet. pontosítok a szövegen, hogy látszódjon, hogy ez direkt van így
[ ] nem volt nálam lebegtetőpor úgy mentem le a kalapácsfejért. Közölte hogy a fedél nem moccan, majd előugrott a ghoul, lenyomtam, felkaptam a kalapácsfejet - amit nem írt jóvá a program, de a hátizsákomba betette -, végül Kőhidafalvában jóváhagyták hogy oké, megvan mindkét darab. Something is wrooong here. -- volt nálad lebegtetőpor (28-i végigjátszás), Quintől szerezted be, a ghoul jogosan bukkant fel. a jutalom valóban hiányzott, csak a szenteltvizes ágra volt betéve
[X] aztán megszereztem teljesen legiten a harci pöröly fejét, de nem adta meg az érdemérmet.



MÉG hibák az Űr-orgyilkosban:

[X] a 165-ön a toroid automatikusan meg kéne öljön ha a 4. körben még él.
[X] a 332-n rossz kép van berakva, így a fejezetpont elvileg nem teljesíthető.
You engineer types and your exxageration on accuracy... Can't we just call that one fuckload of snow and be done with it? – Depends. Is that an imperial fuckload or a metric one?
2018. június 9. 17:37 | Válasz erre | #454
Hibák:
A Kard Mestere:

No, végigmentem megint, és kiderült hogy EGYIK irányból meg lehet szerezni a smaragdot, a másikból nem. [spoiler](a 197-ről elérhető, a 226-ról nem)[/spoiler]

A gyémántnál is ilyen gond van: csak akkor adja meg a tárgyat ha [spoiler2]nincs szerencsénk[/spoiler2].

- 346: a 2. választási lehetőség helyén csak egy"tovább" felirat van
2018. június 9. 16:21 | Válasz erre | #453
Hibák:
A Kard Mestere:

- a 48-on engedi azt is eltenni amink amúgy van
- a 215-ön nem írja fel a Z-alakú kulcsot a kalandlapra -> kulcstárgy megszerezhetetlen -> a könyv teljesíthetetlen, több érdemérem megszerezhetetlen
- a smaragd(ok)ért sem kapjuk meg az érdemérmet
2018. június 8. 19:23 | Válasz erre | #452
Hibák:
Az élőhalott szigete:

- a 194-en a szerencsémet teszi próbára az ügyességem helyett
- nem tudom meginni a Légolajat, így a könyv nem megnyerhető.
2018. június 8. 18:17 | Válasz erre | #451
Hibák:
Az élőhalott szigete:

- miután megszerzem a varázskövet, nem enged elmenni a világítótoronyban. Nyilván mert korábban már voltam ott, de ez nem szabadna korlátozzon. Nem tudom mitől esünk el így, de nyilván kellemetlen, esetleg be selehet fejezni a kalandot?
2018. június 7. 23:02 | Válasz erre | #450
Shamutanti dombok
161-ese: te a magyar fordítást nézted itt, én az eredeti angolt is, és ebben az esetben az angol verzió felülbírálta a magyart. Ez a rész félre lett fordítva.
éhes alvás kontra csenőfű: a csenőfű csak egy helyen van, az éhes-alvás mókát legalább kéttucatnyi helyen kell átnézni. de fel van írva a hibák közé, hogy átnézzem mind a négy könyvben ezeket a részeket.
mantikór és fagólem: átírtam a "Legyőztük"-et "Megöltük"-re, így egyértelmű.
NÖV: ha a rajtunk lévő ruhák és egyebek megnőnek, a hátizsákunk szintén, akkor nem érzem túlzásnak, hogy a fegyverünk is velünk együtt nőljön
hidra: közben rájöttem, hogy a hidránál másképp működik a NÖV, mint mindenhol máshol (alapból ugye duplázza az ügyességet), úgyhogy csak itt nem működött.


Vértengerek hibák:

[X] valahol az Awkmute -> unikornisszarv -> papagáj útvonalon az eltelt napok számítása dobás után két "Tovább" link is feljött. Nem próbáltam ki hogy most egyszerre páros vagy páratlan napon vagyok (tényleg: 33. napon voltam). A felső link a megfelelő folytatásra vitt. -- 257 volt a bűnös.
[X] a 252-n elraktam a rabszolgákat, mentettem, majd elmentem akárhova, majd visszatöltöttem, és ismét felvehettem a rabszolgákat, így végtelen rabszolgám lehetett
[X] a 64-en ha partra küldöm a legényeket, a program összeomlik
[X] a szél-zsákoknak rejtett tárgyaknak kellene lenniük, mert így megkapom őket, nem fizetek a legénységnek, aztán a baj előtt egyszerűen kiszórom őket -- átminősítettem kihajíthatatlan tárgyaknak


Tűzhegy:
nyíl kontra lidérc: megtaláltam, javítottam


Én köszönöm az ellenőrzést. Szépen, lassan, végig fogok nézni mindent, csak idő kérdése.
A javítások úton vannak. Ma ennyire volt energiám, folytatás következik.
You engineer types and your exxageration on accuracy... Can't we just call that one fuckload of snow and be done with it? – Depends. Is that an imperial fuckload or a metric one?
2018. június 7. 20:01 | Válasz erre | #449
Hibák:
Vérescsont:

- A 192-n 3-at dobtam, de oda vitt ahol a könyvben 10-et dobok.
4-et vagy 7-et dobni rendben van, a többit nem néztem.
- ha nem a sáskát dobom ki (4-es), akkor a faluban a próba alatt átvált kardra, eldobja a másik kardom, és eldobja a csontszablyát is. Tipp: mindenki dobja el manuálisan a kardjait, talán akkor nem üt be a bug.
- a "túl lassú, túl lassú" érdemérem teljességgel félrevezető. A kifejezést a 188-on használják, és ott látjuk elmenni a hajót. A kívánt ponton viszont nem látjuk a hajót elmenni, és a kifejezést sem használják.
2018. június 7. 18:07 | Válasz erre | #448
Hibák:
Vérescsont:

- küldetésben elütés: "Megtuttuk a Maszkos Zombik titkát" helyesen: tuDtuk
- küldetések: a szövegformázás (dőlt betű) nem működik (máshol sem)
- a 300-on nem veszítjük el Aktuális Életerőnk felét
- ha két dobótörőm van, végtelenszer használhatom őket
2018. június 7. 12:34 | Válasz erre | #447
Hibák:
Lidérckastély Mélyén:

- 387-en fordítási hiba. Első válaszlehetőség valójában: "a szemben lévő másik ajtón át", második lehetőség: "az előszobából nyíló ajtón"
- 180-on fordítási hiba: "be akarsz pillantani az ajtó túloldalán". Talán inkább: be akarsz pillantani hogy megnézd mi van az ajtó túloldalán
2018. június 6. 22:35 | Válasz erre | #446
Hibák:
Árnyékharcosok...

- 1. küldetésben elütés: bebTörtönzött
- 92-n nem volt szerencsém, de nem vesztettem Ép-t
- a mandragórás érdemérmet nem adja meg ha legalább egyet nem közelharcban pusztítok el
- a Végzet Lándzsáján nem mondja meg a játékosnak mennyi erő van még a lándzsában. Kíváncsi lettem volna, a sötét elf istenség hány töltetet szív le.
- a 159-en az délNYUGAT, nem délkelet
- a 215-ről (és felteszem a 388-ról szintén) a helyes helyre érve a fejezetszám 45-öt ír ki, valójában a 41-en vagyunk. Amúgy minden rendben megy tovább, de gondoltam szólok.
- 34-en "megpróbálsz elfutni az ÖrkÖk elől". Mármint orkok.
- úgy tűnik ha a végén nem jártam a Cirkuszban (az orkok felé jártam), akkor nem fogadja el hogy eljutottam a főgonoszhoz (elsőre eltalálom hol van)
- ha megveszem a bőrpáncélt (391), automatikusan elveszítem a láncinget
- amikor megveszem a buzogányt,automatikusan elveszítem a kardot, és automatikusan kézbe veszi a Végzet Lándzsáját.
2018. június 1. 08:59 | Válasz erre | #445
[u]Kard és Mágia végigjátszás[/u]
Azért nem lövök le minden poént. Pár alapvető tipp:
- a könyv ~fejezetekre tagolódik, szóval bizonyos pontokon összefut a történet.
- a könyv jórésze fejezetpontpazarlás-nak tűnik, de ha csak átpörgetjük azokat, akkor muris látni milyen mélységet sikerül velük adni a varázsló karakterének.
- a könyv nagyjából a nyit ajtó, öl szörny, kincs összeszed elven működik.
- elsődleges fontosságú hogy meg tudjuk ütni a jónépet.
- másodlagosan, de szintén fontos hogy a kisebb jónép ne üssön nagyon. A legtöbb lény 3-5 alap Té-vel rendelkezik.
- a szerencse nem fontos, mert nem veszítünk belőle, így ott elég menteni (általában úgyis legfeljebb Ép-t vesztünk, nincs belehalás).

a város
[spoiler]vegyünk kötelet, mászás italát, kőtörő kalapácsot, végül attól függően milyen jó a VÉ-nk pajzsot (ha magas) vagy átváltozás italát (ha alacsony, egy Té 5-ös harcot kerülhetünk ki vele)[/spoiler]

az utazás
[spoiler]három út van, nem árulom el melyik melyik, csak a megszerezhető cuccokat, és hogy mindhármat végig kell járnunk az érdemérmekért:
- vízesés, varázskard
- varázspálca
- szerencsetalizmán, kéz[/spoiler]

át a falon
[spoiler]megint három út van, csak az egyik a helyes, de érdeméremkért megint mindhármat végig kell járnunk:
- sisak (1 Vé), bronzkulcs, barlangtó
- 40 arany, 2 smaragd, gyémánt, vér, aranykulcs, varázsbárd, rézkulcs, borostyánkő
- rézkulcs, opál infó, ezüstkulcs, +1 Té, (lábszárcsont), borostyánkő[/spoiler]

l00ting
[spoiler]Nagyjából minden lehetőségnél meg kell állni guberálni, kivéve egy helyet, ahol ha rossz felé mész egy bezárt ajtóhoz jutsz, amit ha kinyitsz egy toronynál lukadsz ki, és nem találod meg a titkosírást.
No és a 349-en először jobbra kell menni, de vigyázz, mert arra vanaz opál is.
A szökőkútnál ne pánikolj, először nézz körül!
A 97-nél először menj jobbra, majd fordulj vissza (két lehetőséged lesz rá).
A hidra is itt van valahol, de el van zárva kezdetben. Viszont felé menni game over.[/spoiler]
2018. május 31. 23:35 | Válasz erre | #444
Oké, TÉVEDTEM. Találtam egy második aranykulcsot. Pfff.


De cserébe itt egy másik hiba: ahol a 200 aranyat zsákmányoljuk, azt szöveg szerint mégis átadjuk a mágusnak, szóval nem kéne megjelennie a kalandlapon!

Plusz a szobornál nem veszi el a cuccokat, és ha ott nem is, de a varázsló el kéne vegye ha alkalmat adunk rá.

Kis segítség a kalandhoz: az elején a boltban kell venni:
- kőtörő kalapács
- kötél
- mászás itala
- végül attól függően milyen jó a VÉ-nk pajzsot (ha magas) vagy átváltozás italát (ha alacsony).
2018. május 31. 21:29 | Válasz erre | #443
Még hibák a Kard és Mágiában:

- a 34-en nem tudom elrakni az aranyakat

2018. május 31. 20:52 | Válasz erre | #442
Hibák a Kard és Mágiában:

- nem tudom a program hogy kezeli, de a könyv hibás hogy a végén varázsKARDot követel varázsFEGYVER helyett, lévén lehet varázsBÁRDunk is

[b][u]- a könyv megnyerhetetlen, lévén sokminden mellett szükségünk lesz egy arany és egy ezüst kulcsra is, csakhogy ezek egymást kizáró útvonalon találhatóak![/u][/b]
2018. május 30. 23:01 | Válasz erre | #441
Hibák a Szalamandrák Szentélyében:

- kezdéskor nem kapjuk meg az 1 db kőport, 1 db homokot, 3 db kavicsot
- a 113-on a csata nem ér véget 3 találat után. Nálam 8 kör után ért véget, és két Tovább felirat tűnt fel. Az alsóra klikkeltem, és adott 2 bónuszt (a csata alatt megsérültem háromszor). Másodszorra 10 kör telt el. Szerintem a progi az ő életerejét figyeli, és amikor 6 marad (vagy ha az után még sérül) akkor enged tovább (bad coding). Teszteltem, igen, az ő életerejét nézi.
- a 71-en nem tudom felvenni egyik italt sem
- a kristályharcosnál csak akkor ad érdemérmet ha nem használok varázslatot
- a szalamandratemplom bejáratánál a megvesztegetés csak D6 arany, nem 2D6 kellene legyen.
2018. május 29. 18:47 | Válasz erre | #440
MÉG hibák az Űr-orgyilkosban:

- a 165-ön a toroid automatikusan meg kéne öljön ha a 4. körben még él.
- a 332-n rossz kép van berakva, így a fejezetpont elvileg nem teljesíthető.
2018. május 28. 17:42 | Válasz erre | #439
Hibák: Végzet Erdeje:

- az ogrénál nem rakja el az ezüst dobozt.
- az erdő végén ha nincs meg a cucc, ugye találkozunk a vad dombi emberekkel. Azok ránklőnek, nekünk szerencsénk van - és a program nincs tovább.
- nem volt nálam lebegtetőpor úgy mentem le a kalapácsfejért. Közölte hogy a fedél nem moccan, majd előugrott a ghoul, lenyomtam, felkaptam a kalapácsfejet - amit nem írt jóvá a program, de a hátizsákomba betette -, végül Kőhidafalvában jóváhagyták hogy oké, megvan mindkét darab. Something is wrooong here.
- aztán [u][b]megszereztem teljesen legiten a harci pöröly fejét, de nem adta meg az érdemérmet.[/b][/u]
2018. május 28. 00:41 | Válasz erre | #438
Hibák: A fáraó temploma

- a 158-on a harmadik váza másodikká változott (nevében. Hatásában maradt harmadik).

Amúgy tudod kivel trollkodjon a kalandmester legközelebb...
Nem elég hogy nem enged ki ha visszamászok a labirintuson (ahol egyszerűbb mindent sorban felszedni mint a nyomok alapján visszamászkálni amúgy), de hogy reálisan minimum 9 Ép kell mielőtt a főellen kiáll ellenem, ami bizony Ozirisz után (maxos Ü-el!) nem valószínű hogy marad, hát rossznyavaja.
- fentiek kapcsán hiba: amikor megjelenik a főgonosz, vesztenünk kéne 2 Ép-t csak mert ott van. Ez nem történik meg.

- ja, és tök szép hogy "kincsek", de nem kéne feltűnnie mekkora az értékük? Csak mert olyan szépen be voltak árazva.
2018. május 27. 21:09 | Válasz erre | #437
Hibák: Végzet Erdeje:

[spoiler]Az van, hogy a program nem tájékoztat hogy vannak érdemérmek mikor megnyitom a könyvet. Csak guberáltam itt az adatlapokon hogy lássam mennyire vagyok fain, úgy botlottam bele.[/spoiler]

Vagy ez nem is hiba?

2018. május 27. 19:58 | Válasz erre | #436
Hibák, Égi Fejedelem:
- [b]a 15-ön az ellen 5-ös besorolású, pedig a könyvben csak 4-es.[/b]
- amikor Farkinnal találkozunk nem szabadna tudni már tablettát bekapni míg vége nincs a csatának. Szerintem ez "other hostile activities"-nek minősül, vagy mondhatjuk rögtön csatának is, hisz épp eléggé ki akarunk szabadulni a szorításából hogy ütni tudjuk a fejét.
- nem a program, hanem [b]a magyar változat hibája: a 160-ról a "Míg a másik jobbra kanyarodik" választás a 307-re kéne vigyen.[/b]
- "az idő mutatja" nyom színe lehetne világosabb, így úgy néz ki mintha meg se szereztem volna.
2018. május 27. 16:01 | Válasz erre | #435
Az Űr-orgyilkosban ha a 198-on le akarok menni, a program összeomlik.
2018. május 27. 14:38 | Válasz erre | #434
Hibák a thargodan... bocs: A Throngard Erőd-ben:
- A 2-n tovább kéne lépjen az első két ellenfél után. Helyette ki kell iktatnunk a harmadikat is, ami miatt ráadásul nincs aki elfogjon...
- nem a program hibája, de ha az 5-nél az őrrel megküzdünk kard van nála, ha simán leütjük akkor bunkó!
- gyakorlatilag minden lény és tárgy respawnol. Ezt át kéne gondolni. Bár durva szivatás a rossz tárgyat felvenni, a zsák/börtönkulcs exkluzív kéne legyen. Nem szabadna a semminek újratermelődni.
- a 31-en nem szabadna tudnunk karót elrakni ha van fegyverünk (szöveg szerint). Lévén van egy másik fajta karó is, ennek Karó2-nek kéne lenni hogy ne zavarjon be. A fejezetpont szintén elfelejti hogy ne engedjen egynél több zsákunk legyen (volt egy fejezetpont ami külön kikötötte hogy az ottani zsákot csak akkor ha még nincsen nálunk).
- nem a program, hanem a játékkönyv hibás: mikor kijövök a kandalló/szobor/könyv szobából (70-ről nyílik), visszateleportálódok a konyhához.
- zavaros hogy most szándék szerint bármikor ehetek, vagy csak kijelölt helyeken. Ha nem csak kijelölt helyeken, akkor pl. az ironikusan emeleten lévő borospincének, vagy épp a lovaggal való találkozásnál felkínált ilyen lehetőségnek semmi értelme.
- a 129 szövegezése szimplán rossz. A választási lehetőséget módosítsuk így: "ha átmész az ajtón", VAGY írjuk át a 29-et hogy "elmész az ajtó előtt".

Az jó hogy minimális statokkal is teljesíteni lehet, de hogy mindent be kell járni, és az egész kastélyon vagy négyszer végig kell mászni (miközben persze senki nem nem vesz észre), az nem tetszik.
2018. május 26. 23:54 | Válasz erre | #433
További észrevételek a Tűzhegy varázslójához:

Enni csak ott tudok, ahol a szöveg erre kifejezetten lehetőséget ad, viszont
- a 327. Fejezetpontnál (vámpír legyőzése után),
- a 258. Fejezetpontnál (minotaurusz legyőzése után), illetve a
- a 44. Fejezetpontnál (óriási homokhernyó legyőzése után)
a szöveg ad lehetőséget az evésre, de a program nem engedi, hogy fogyasszak az elemózsiámból.. (A "Csak ott ehetsz, ahol a szöveg erre kifejezetten lehetőséget ad." ablakot jeleníti meg).


A szárnyaló fantázia világának bajnoka... :-)
2018. május 26. 23:05 | Válasz erre | #432
Hjaja, az az amikor hiányzó kód miatt összeomlik a program.
Minden ilyet jelezz, és köszi!
2018. május 26. 22:50 | Válasz erre | #431
Sziasztok!

Nemrég találtam rá az oldalra, de minden elismerésem az alkotóké: igényesen megszerkesztett külcsín és remek, kölyökkort idéző belbecs.. [smiley]awink[/smiley]
Az online játszható verzió pedig nagyon hangulatos, el is kezdtem egy régi kedvencet,a Tűzhegy varázslóját és már párszor ki is pörgettem... [smiley]vigyor3[/smiley] .. most a jutalmakra hajtok!
Nagyjából végigpörgettem ezt a fórumtémát és még nem láttam, hogy valaki jelezte volna az alábbi hibát:
A 211. fejezetnél, ha a lidérccel szemben az Örök Álmot Adó Nyílvessző használatával próbálkozom, akkor a próba után egy fehér oldalon, nagy betűhalmaz hibaüzenetet kapok.
[spoiler]Még jó, hogy el is lehet mellette lopózni...[/spoiler]

Az oldal és a program lehet, csak így tovább!
A szárnyaló fantázia világának bajnoka... :-)
2018. május 26. 20:56 | Válasz erre | #430
"Eredetileg ráadásul olyan lehetőség nincs is hogy csak alszol,de nem eszel. -- az eredeti angolban van. Ott a második választási lehetőség így van megfogalmazva: "Ha itt töltöd az éjszakát". Tehát nincs benne "is" kikötés." - Valójában a [b]161-es fejezetpont[/b] így néz ki:

"Az ételt épp most szolgálják fel. Ha le akarsz ülni és enni szeretnél, fizesd ki a 2 Aranyat, és edd meg a Bűzös Borzpörköltet. Ha megetted, 3 ponttal növelheted ÉLETERŐDET! A fogadóban nem eheted a saját Élelmedet. Ha megszállsz éjszakára, fizess érte 3 Aranytallért. A felkínált ágy nem túl tiszta, de kényelmes, és 5 ponttal növelheted ÉLETERŐDET az éjszakai pihenésért A fogadóban nem eheted a saját Élelmedet. Ha csak enni akartál, de pihenni nem - lapozz a 62 -re. [b]Ha éjszakára is megszálltál[/b] - lapozz a 45 -re.

---------------

Az éhesen alvásnál meg lehet cserélni a két szövegrészt ha úgy egyszerűbb. Végülis ha a csenőfüvet át lehetett írni, ez már semmi. Na jó, most főleg csak nem értek egyet, mint a "legyőzöm nem jelenti hogy legyőzöm" kiírásoknál. Végülis a [u]nyálkaevőnél oda volt írva hogy[/u] fegyverrel kell legyakni. Nem elég bárhogy, csak legyőzni. Lehet [u]esetleg ez egy javaslat az érdemérem-nyom átírására akkor?[/u]

--------------

Ah, sejtettem hogy én voltam túl lusta Flankerral. Amúgy is túlzás a léte Vik mellett, lol.

---------------

"[ ] - a hidra elleni összecsapás bugos. Van 10 Ü-m, amire rájön +2 a karszalagból, +2 az élezett pallosból, és ezen felül még +4 NÖV varázslatból, azaz az alap Té-m 18. De csak 14-nek veszi. -- működött a NÖV varázslat bárhol is?" - nem tudom, máshol nem próbáltam harcban.
Természetesen [i]ez tényleg[/i] életszerű amúgy, 6méteresen nemigen tudjuk a normál méretű kardunkat használni.

---------------

Amúgy köszönjük a törődést!

2018. május 26. 19:47 | Válasz erre | #429
Hibák a Shamutantiban:
[X] - a 76-on bár kifejezetten mondja hogy ehetsz ha akarsz, a program letiltja az opciót
[X] - Kristatantiban, és felteszem máshol is enged a fogadóban enni/aludni, ellenben összevontan enni ÉS aludni nem enged. -- rossz volt az aranymennyiség-ellenőrzés. Ez nem központi hiba, mindenhol egyesével kell ellenőrizni.
[ ] Továbbá akkor is engedi igénybe venni a létesítményt ha nincs elegendő aranyam (ekkor nem von le semmit). -- ez nem vili. 211 ellenőrzi, hogy van-e legalább 2 aranyad. Ha nincs, nem enged 161-re. Ha van, akkor csak olyan opciókat ajánl fel, amire van elég pénzed. Az lehetséges, hogy van egy 2-3-5-több arany értékű tárgy nálad, és a proggi azt "vonja le" fizetség gyanánt, nem pedig pénzt
[X] Igazából azt szeretném leginkább, ha összevontan evésér és alvásért fizethetnék az egyik drágakővel! -- ezt ellenőriztem, működik. ha 4, vagy annál kevesebb aranyad van, de van drágaköved, és (a javított értékkel) aludni és enni is akarsz, akkor a proggi a drágakövet húzza le
[ ] Eredetileg ráadásul olyan lehetőség nincs is hogy csak alszol,de nem eszel. -- az eredeti angolban van. Ott a második választási lehetőség így van megfogalmazva: "Ha itt töltöd az éjszakát". Tehát nincs benne "is" kikötés.
[X] - igazából egyáltalán nincs lehetőség drágakővel fizetni. -- lásd feljebb
[ ] - az 57-en roppant idegesítő hogy véletlen módon veszítünk tárgyat, ahelyett ami a könyvben áll, azaz hogy mi választjuk ki mi vesszen el. Ráadásul úgy tűnik, az alap kardot nem hajlandó lehetőségnek tekinteni, hiába nem az a kiválasztott fegyverünk. -- nem életszerű, hogy te választod ki, hogy melyik tárgyadat "veszted el". Majd a csenőfű választ. Továbbá a szövet kifejezetten kijelenti, hogy a hátizsákodból tűnt el egy tárgyad, márpedig a fegyvereket nem a zsákban hordod
[ ] - Dumphusban ingyen adják a 3 adag élelmet. A program nem vonja le a 6 aranyat. -- ugyanaz, mint korábban: ha nincs arany, értéktárgyakat von le. Ha nincs értéktárgy, akkor 134-ről nem enged továbbbmenni sem 115-re, sem 14-re
[ ] - milyen már hogy a faglóem legyőzése csak akkor számít ha kinyírtuk harcban? -- a TÁN és MEL esetekben nem olyan értelemben győzöd le, ahogy a jutalom kívánja, csak átmenetileg teszed ártalmatlanná. Úgyhogy itt most jogos. ALV-val kombinálva könnyen legyőzhető.
[X] - Aliannánál amúgy csak egy kulcsot ajánl fel kipróbálásra,akkor is ha több van nálunk -- a rézkulcs felülcsapta az ezüstkulcsot, ezt msot javítottam (igazából nem tudom, hogy ezen a ponton nálunk lehet-e a rézkulcs...). A sima kulcs megjelent, mint első számú opció.
[ ] - tesztelni kéne: a gólem-jelvényt megkapjuk ha tűzgolyót dobunk rá? -- most gondolom még mindig a fagólem a kérdés. a válasz nem.
[X] - Glandragornál ha elvesszük a pótkardot (elvesszük), automatikusan felrakja kézbe. Ez már csak azért is gond, mert az addig aktív fegyvert viszont nem teszi le. -- úgy javítottam, hogy ha van nálad fegyver, akkor nem ajánlja fel a kardot
[ ] - ha aludtam, de nem ettem, miközben max Ép-n vagyok akkor kicsit erős 3 Ép-t veszteni. Ilyen esetben először kéne levonni a 3 Ép-t és aztán visszadni 2-t, -1-re hozva ki. -- értem, csak a könyvszerkezet ezt nem teszi egyszerűvé, plusz a könyv is egyértelműen nagyobb hangsúlyt fektet a koplalás miatti büntire, mint az alvás után járó jutalomra. "maradjuk hűek az eredeihez" alapon egyelőre így hagynám, de csinálok egy emlékeztetőt, hogy ha majd több időm lesz, nézzek rá alaposabban
[ ] - a mantikórnál is csak akkor kapunk érmet ha megöljük, nem csak ha legyőzzük. -- igen, meg kell szegénynek halnia. a befalazás nem elég a jutalomhoz.
[ ] - a mantikórnál a farokcsapás-szabályt én úgy értelmeztem, hogy ha azzal csap, akkor külön lehetőségem van szerencsével védekezni. A programkészítő nem így gondolta :( -- "Szerencsepróba sikertelen védekezéskor" esetében történik a szerencsepróba, de ha jól értem, külön opciót szeretnél csak a farok ellen. ezt is felírtam



Hibák a Kharében:

[ ] - Flanker egyszerűen nem tűnik fel -- ha az első kötetből hozod tovább a karaktert, akkor az 1. ponton megtudod, hogyan tudod elővarázsolni Flankert
[X] - a fesztiválon a bajnoki küzdelem nem játszható újra, a program nem tölti be a karakterlapukat (nagyon helyes), ellenben továbbra is ki lehet állni a bajnok ellen és besöpörni a 15 aranyat. Aztán elmenni a tudóshoz, felmarni végtelen sütit és végtelen zöld parókát, mert Viket is bevarázsolhatjuk végtelenszer. -- a tudóshoz csak egyszer lehet bemenni, a bajnokot csak egyszer lehet kihívni. Vik szerintem többször is megtalálható marad.
[X] - csak akkor kapjuk meg a nyálkaevő-jelvényt ha egyáltalán nem használtunk mást a közelharcon kívül. -- a jutalom ALV esetén is jár
[ ] - amikor a gnómmal csereberélünk, a fegyvereinket (két plusz kardom van!) megint nem ajánlhatjuk fel. -- 264-en, ugye? (Aranyat, Élelmiszert vagy fegyvert nem választhatsz)
[ ] - 15 adag méhviasz biztos kitart ha minden egyes lehetőségnél igénybevenném? Elvileg végtelen adag jön az itteni törpepiacról. Esetleg kényelmes és látványos lenne 99 adag? -- a 4 könyvben összesen 13 helyen használhatod a PÉL varázslatot.
[X] - a Halálkísértetet érzésem szerint a robbanódárdáknak nem volna szabad sebezni
[ ] - a Halálkísértetes harc amúgyis bugos. Ha benyomom hogy szerencsepróbát is alkalmazok íjazáskor, akkor nálam ha rontottam az ügyességpróbát, akkor is tudott 2 Ép-t veszíteni, illetve volt hogy Ép-t NYERT, pedig találatom (sikeres ügyességpróbám) volt. -- ezt egyelőre nem sikerült reprodukálni
[ ] - mi a redves halált kell beütni a varázsigének? Nem tudom mi a sorrend, és nem tudom pontosan mit fogad el a program. Kellenek a pontok? Idézőjelek? Kisbetű, nagybetű számít? -- egy az egyben ki kell másolni a versszöveget a fejezetpontokról a jegyzetek közé, azokat betűre pontosan el fogja fogadni. egyébként kisbetű-nagybetű, ékezet, pont, vessző, idézőjel, kötőjel, space nem számítanak. a kód ugyebár 214, a számtalan sor a 2-est és az 1-est tartalmazó sorok közé ékelődik be

[X] PS: nálam nincs hibakód a koldúsos-hárpiás harcnál. Btw, rendes dolog volt leszedni a koldús életerejét. -- abban az esetben a varázslánc okozott problémát




Hibák a Hét Sárkánykígyóban:
[X] - Ez roppantul kínos, de nem kapunk a könyv elején gyógyulást.
[ ] - sőt, a könyvbe átvíve a karakterünket nem kezdünk új napot sem.
[ ] - SŐT, Librát sem hívhatjuk ismét segítségül, ami egyszerűen kitolás. -- libra segítségül hívásának működnie kell, ha a szöveg valahol konkrétan lehetőséget ad rá, csak a karakerlap volt bugos
[ ] - nem tudok fegyvert felajánlani a Szélhámosnak -- ez jogos, felírtam magamnak
[ ] - az azonos nevű, de eltérő tulajdonságú tárgyak léte zavaró. Lehetne Szerencsetalizmán1, Szerencsetalizmán2, vagy valami helyettük? -- szintén felírtam
[X] - a 123-as pont keményen el van szúrva. A kígyó kikérdezése opció csak a kígyó robbantása után jön fel, és amikor visszajövünk a titkos fejezetpontról, akkor ISMÉT dobnunk, azaz sérülnünk kell. Az nagyon nem jó.
[X] - a napkígyónál dupla adag olajat kaphatunk. Sőt, mivel akárhányszor eljuthatunk a titkos fejezetpontra, VÉGTELEN OLAJAT nyerhetünk.
[ ] - érdekes megoldás hogy a kígyóbottal nem harcolunk, hanem passzív bónuszt ad (hála érte) -- így tűnt logikusnak




Hibák a Királyok Koronájában:

[X] - ismételten nem kapjuk vissza Libra kegyét. Elvileg minden egyes könyvben folyamodhatnánk hozzá, nem egyetlen alkalommal a négy könyvben!
[ ] - a 256-on nem kéne a "bot"-nak tölgyfacsemete botnak lennie? (nem mintha számítana) -- nem, ez tényleg csak egy random fadarab
[ ] - a hidra elleni összecsapás bugos. Van 10 Ü-m, amire rájön +2 a karszalagból, +2 az élezett pallosból, és ezen felül még +4 NÖV varázslatból, azaz az alap Té-m 18. De csak 14-nek veszi. -- működött a NÖV varázslat bárhol is?





[X] Van egyébként vmi toplista arról, kinek hány érdemérme van az online végigjátszásokból? Tökre pörgök. -- jelenleg nincs, de majd ki lehet találni rá valamit




Hibák a Tűzhegy…-ben:

[X] - a vámpír cuccainál csak akkor kell otthagynunk valamit cserébe ha mindhárom cuccot elvisszük. 1-2-t ingyen is elvihetünk az egyenkéntklikkelés miatt.
[ ] - az ezüstkereszt miért "viselhető" tárgy? -- mert "nyakában egy láncon ezüstkereszt". felteszem lánccal együtt vesszük magunkhoz




[X] Hibák a Mélység Rabszolgáiban: mikor kiválasztjuk a lehetőséget hogy levesszük Sige amulettjét, a program nem veszi le, manuálisan le kell vennünk. -- 37-re gondolsz, ha jól sejtem. Azért, mert az alváshoz vesszük le, másnap reggel meg vissza. legalábbis ez volt a gondolatmenetem. de ezek szerint jobb, ha leszedjük.




Hibák a Szamuráj Kardjában:

[X] - a program az aranyakat nem írja fel a kalandlapra





Hibák a Pusztítás Maszkjaiban:

[X] - a taviszörny (elején, 6 csápja van) elleni csatában csak az első körben sebzünk 3-at ha van lángoló faágunk, a többiben nem!Az összes csáp ellen hatnia kéne. -- rossz volt a magyar fordítás, ez félrevitt az implementációnál

[X] - a 237-en a rézrög nem íródik a kalandlapra





Hibák a Lázadók Bolygójában:
[X] - mikor a végén fogom a lézerkarabélyt, és az őrjárat maradékával nekiállok küzdeni, a program összeomlik.





Hibák a Ketheri Maffiában:
[X] - az Aszteroida Külső Védelme (312) ellen ha rakétát próbálok használni,a program összeomlik
[X] - az Aszteroida Külső Védelme (312) ha kilövi a hajóm, ugyanúgy dokkolhatok mintha győztem volna

You engineer types and your exxageration on accuracy... Can't we just call that one fuckload of snow and be done with it? – Depends. Is that an imperial fuckload or a metric one?
2018. május 26. 18:55 | Válasz erre | #428
Vértengerek hibák:

- valahol az Awkmute -> unikornisszarv -> papagáj útvonalon az eltelt napok számítása dobás után két "Tovább" link is feljött. Nem próbáltam ki hogy most egyszerre páros vagy páratlan napon vagyok (tényleg: 33. napon voltam). A felső link a megfelelő folytatásra vitt.
- a 252-n elraktam a rabszolgákat, mentettem, majd elmentem akárhova, majd visszatöltöttem, és ismét felvehettem a rabszolgákat, így végtelen rabszolgám lehetett
- a 64-en ha partra küldöm a legényeket, a program összeomlik
- a szél-zsákoknak rejtett tárgyaknak kellene lenniük, mert így megkapom őket, nem fizetek a legénységnek, aztán a baj előtt egyszerűen kiszórom őket
2018. május 26. 15:05 | Válasz erre | #427
Ezt a lehetőséget direkt hagytam benne.
You engineer types and your exxageration on accuracy... Can't we just call that one fuckload of snow and be done with it? – Depends. Is that an imperial fuckload or a metric one?
2018. május 26. 14:19 | Válasz erre | #426
Ja, ha már javítasz: előbb-utóbb ki kéne találni hogy ahol bónuszpontokat oszthatok (jó ötlet), ott ne indulhassak már el 13 Ügyességgel meg hasonlók.
2018. május 26. 09:31 | Válasz erre | #425
Mindkét sorozatban ha sikeresen eléred az adott könyv utolsó fejezetpontját, akkor egyrészről legalul, ahol általában a választások vannak, kapsz egy linket "Kaland folytatása: <<következő könyv címe>>" felirattal, másrészről ha ekkor mentesz egyet (fontos, hogy az utolsó fejezetponton kell ilyenkor lenned!), akkor a következő könyvet megnyitva az "Új játék kezdése", "Szabályok elolvasása" (és opcionálisan az "Előző állapot betöltése") mellett megjelenik egy "Előző kaland folytatása" lehetőség, ami betölti az előző karaktert, és azzal indítja az új kalandot.
You engineer types and your exxageration on accuracy... Can't we just call that one fuckload of snow and be done with it? – Depends. Is that an imperial fuckload or a metric one?
2018. május 26. 08:52 | Válasz erre | #424
Kis időbe telt, de sikerült megtalálni a problémát. Átmegyek twillight hibáin is, és legkésőbb estére kiteszem a javítást.
You engineer types and your exxageration on accuracy... Can't we just call that one fuckload of snow and be done with it? – Depends. Is that an imperial fuckload or a metric one?
2018. május 26. 00:55 | Válasz erre | #423
Hibák a Ketheri Maffiában:
- az Aszteroida Külső Védelme (312) ellen ha rakétát próbálok használni,a program összeomlik
- az Aszteroida Külső Védelme (312) ha kilövi a hajóm, ugyanúgy dokkolhatok mintha győztem volna
2018. május 25. 11:23 | Válasz erre | #422
Hibák a Lázadók Bolygójában:
- mikor a végén fogom a lézerkarabélyt, és az őrjárat maradékával nekiállok küzdeni, a program összeomlik.
2018. május 24. 19:30 | Válasz erre | #421
Hibák a Pusztítás Maszkjaiban:

- a taviszörny (elején, 6 csápja van) elleni csatában csak az első körben sebzünk 3-at ha van lángoló faágunk, a többiben nem!Az összes csáp ellen hatnia kéne.
- a 237-en a rézrög nem íródik a kalandlapra
2018. május 23. 21:50 | Válasz erre | #420
Hibák a Szamuráj Kardjában:

- a program az aranyakat nem írja fel a kalandlapra
2018. május 23. 19:37 | Válasz erre | #419
Hibák a Mélység Rabszolgáiban: mikor kiválasztjuk a lehetőséget hogy levesszük Sige amulettjét, a program nem veszi le, manuálisan le kell vennünk.
2018. május 23. 17:47 | Válasz erre | #418
Hibák a Tűzhegy...-ben:

- a vámpír cuccainál csak akkor kell otthagynunk valamit cserébe ha mindhárom cuccot elvisszük. 1-2-t ingyen is elvihetünk az egyenkéntklikkelés miatt.
- az ezüstkereszt miért "viselhető" tárgy?
2018. május 23. 10:30 | Válasz erre | #417
Van egyébként vmi toplista arról, kinek hány érdemérme van az online végigjátszásokból? Tökre pörgök.
2018. május 23. 09:34 | Válasz erre | #416
Hibák a Királyok Koronájában:

- ismételten nem kapjuk vissza Libra kegyét. Elvileg minden egyes könyvben folyamodhatnánk hozzá, nem egyetlen alkalommal a négy könyvben!
- a 256-on nem kéne a "bot"-nak tölgyfacsemete botnak lennie? (nem mintha számítana)
- a hidra elleni összecsapás bugos. Van 10 Ü-m, amire rájön +2 a karszalagból, +2 az élezett pallosból, és ezen felül még +4 NÖV varázslatból, azaz az alap Té-m 18. De csak 14-nek veszi.
2018. május 23. 00:18 | Válasz erre | #415
Hibák a Hét Sárkánykígyóban:
- Ez roppantul kínos, de nem kapunk a könyv elején gyógyulást.
- sőt, a könyvbe átvíve a karakterünket nem kezdünk új napot sem.
- SŐT, Librát sem hívhatjuk ismét segítségül, ami egyszerűen kitolás.
- nem tudok fegyvert felajánlani a Szélhámosnak
- az azonos nevű, de eltérő tulajdonságú tárgyak léte zavaró. Lehetne Szerencsetalizmán1, Szerencsetalizmán2, vagy valami helyettük?
- a 123-as pont keményen el van szúrva. A kígyó kikérdezése opció csak a kígyó robbantása után jön fel, és amikor visszajövünk a titkos fejezetpontról, akkor ISMÉT dobnunk, azaz sérülnünk kell. Az nagyon nem jó.
- a napkígyónál dupla adag olajat kaphatunk. Sőt, mivel akárhányszor eljuthatunk a titkos fejezetpontra, VÉGTELEN OLAJAT nyerhetünk.
- érdekes megoldás hogy a kígyóbottal nem harcolunk, hanem passzív bónuszt ad (hála érte)
2018. május 22. 22:18 | Válasz erre | #414
Hibák a Kharében:

- a börtön kulcsát (206) az előző könyvből nem lehet használni
- Flanker egyszerűen nem tűnik fel
- a fesztiválon a bajnoki küzdelem nem játszható újra, a program nem tölti be a karakterlapukat (nagyon helyes), ellenben továbbra is ki lehet állni a bajnok ellen és besöpörni a 15 aranyat. Aztán elmenni a tudóshoz, felmarni végtelen sütit és végtelen zöld parókát, mert Viket is bevarázsolhatjuk végtelenszer.
- csak akkor kapjuk meg a nyálkaevő-jelvényt ha egyáltalán nem használtunk mást a közelharcon kívül.
- amikor a gnómmal csereberélünk, a fegyvereinket (két plusz kardom van!) megint nem ajánlhatjuk fel.
- 15 adag méhviasz biztos kitart ha minden egyes lehetőségnél igénybevenném? Elvileg végtelen adag jön az itteni törpepiacról. Esetleg kényelmes és látványos lenne 99 adag?
- a Halálkísértetet érzésem szerint a robbanódárdáknak nem volna szabad sebezni
- a Halálkísértetes harc amúgyis bugos. Ha benyomom hogy szerencsepróbát is alkalmazok íjazáskor, akkor nálam ha rontottam az ügyességpróbát, akkor is tudott 2 Ép-t veszíteni, illetve volt hogy Ép-t NYERT, pedig találatom (sikeres ügyességpróbám) volt.
- mi a redves halált kell beütni a varázsigének? Nem tudom mi a sorrend, és nem tudom pontosan mit fogad el a program. Kellenek a pontok? Idézőjelek? Kisbetű, nagybetű számít?

PS: nálam nincs hibakód a koldúsos-hárpiás harcnál. Btw, rendes dolog volt leszedni a koldús életerejét.
12345678910Következő oldalUtolsó oldal