Zagor.hu
Zagor.hu fórum
KJK és a PC Játékok
BejelentkezésElfelejtett jelszó
Első oldalElőző oldal123456789101112131415Következő oldalUtolsó oldal
2013. szeptember 18. 22:53 | Válasz erre | #409
Szeretnék a BIOSHOCK 1-ről néhány gondolatot leírni.

Figyelem, elfogult leszek, de hát ami jó az jó : )

Ez egy belső nézetes akció/szerepjáték keverék, ami ha jól emlékszem 1957-ben játszódik egy víz alatti, amerikai városban. A játék maga is egy interaktív történet, a városban folyamatosan audio kazettákat találunk, amiket hallgathatunk menet közben is, elmesélik az ott lakók életét.
Ami egyébként rendkívül érdekes, hiszen egy olyan drogot vezettek be a városban, melytől mindenki ,,varázsképességekre\" tett szert génmódosító adalékanyaga révén. Ezek az emberek megőrültek és fenekestül felforgatták a helyszínt, amikor is mi a képbe érkezünk. Nem szeretnék lelőni semmit, a sztorit át kell élni.

Maga a játékmenet ehhez mérten normál fegyverekre és magic-re támaszkodik, ezek hihetetlenül jól passzolnak egymáshoz, és akár helyettesíthetőek is. Például ha kevés a folyékony hidrogén, vagy a lángszóró üzemanyag, akkor mi magunk is előidézhetünk szikrát, áramot, vagy akár fagymarást.
Továbbá a tolvaj mellékág is jelen van. Széfeket törhetünk fel, kamerákat és gépágyúkat állíthatunk az oldalunkra ha meghekkeljük egy minijátékban vagy egyéb módon.
Minden problémára a játékban legalább három megoldási lehetőség kínálkozik.

Számtalan (a játékban génautomatáknál) cserélgethető fő és alképesség van. Fegyvereinket lehet fejleszteni, lőszertípust cserélni, a képességeket tápolni, ki mit szeret, minden megoldással végigvihetőnek tűnt a játék, persze ahogy fokozatot váltunk, egyre jobban kell kombinálni őket. Három fokozat van ugyanis. Erősen ajánlom easy után a normált is végigvinni, mert az easy tényleg sétagalopp még nekem is. Megállsz egy helyben shotgunnal, aztán pofángyúrod aki szembe jön. (Nem egy far cry 1 ahol beginneren oldalazva ugrásból fejlövéseket kell osztani, különben az első pályán se jutsz át.)

Kiemelném még a játék sajátosságát, a fényképezős rendszert. Ha lencsevégre kapsz ellenségeket, plusz sebzésre teszel szert ellenük, és plusz képességeket is kaphatsz érte.

Én személy szerint hihetetlenül élveztem, talán az egyetlen negatívum, hogy a jó és a gonosz között nem volt az outrón kívül különbség. Sőt, gonoszként dupla xp-t kapsz, (másfelet ha pontos akarok lenni) így a jó harca csak önmagunk lelkivilágát olajozza : )

Mindenképpen 90% körül adnék rá.
2013. szeptember 18. 17:32 | Válasz erre | #408
A következő pedig a Crimes and Punishments lesz.
2013. szeptember 18. 16:58 | Válasz erre | #407
Sherlock Holmes: The Mystery of the Mummy
Sherlock Holmes: The Case of the Silver Earring
Sherlock Holmes: The Awakened
Sherlock Holmes versus Arsène Lupin
Sherlock Holmes: The Mystery of the Persian Carpet
Sherlock Holmes Versus Jack the Ripper
Sherlock Holmes and the Mystery of Osborne House
The Testament of Sherlock Holmes
Sherlock Holmes: The Mystery of the Frozen City
2013. szeptember 17. 19:31 | Válasz erre | #406
Testament of Sherlock Holmes:

Hmmm, kíváncsian kezdtem bele, mert egy ilyen játék egyértelműen réteg. Nagy örömömre szolgált megtudni azt, hogy ennek a rétegnek én is a tagja vagyok! Jó kis detektív játák volt. Korántsem tökéletes, de nagyon hangulatos. Eddig csak a Sherlock vs Arsen Lupin-hez volt szerencsém, de azt hamar töröltem is, borzasztóan nehezek voltak a fejtörők benne, igaz, ez sok éve volt már.

Kiadás: Szerencsére magyar felirattal jött ki, ami jól sikerült, remekül visszaadták a két főhős párbeszédeit. 5000 Ft-ért vettem meg, 2 hétre rá, leárazták 2000-re.:( Nem mondom, így is elégedett vagyok, de azért csak böki a csőröm.

Zene: nekem egyáltalán nem tetszett, kevés track van, ezáltalá önismétlő is, ráadásul nincs összeválogatva, a legtöbb helyen egyáltalán nem illik egybe az adott képsorral. Ellenben a szinkronszínészek nagyon ügyesek voltak!

Hangulat: magával rántott szinte az első perctől kezdve, erre nem lehet senkinek sem panasza.

Grafika: volt ahol elment, de a legtöbb helyen is max. egy közepest adnék rá. Persze nyílván nem ez lenne az elsődleges, de azért 2012-ben már jobbat várna az ember.

Nehézség: húh, a játék savát-borsát a feladványok adják, amikből voltak egyszerűbbek és nehezebbek, ez utóbbiaknál meg néha segítséget vettem igénybe. De azt kell mondjam, egytől-egyig élvezetesek és ötletesek voltak, ráadásul sok tárgyat elég jól eldugtak a készítők. Összességében nagy piros pont a készítőknek erre a szekcióra! Sőt! Jár még egy a dedukciós táblákért is, tényleg olyan volt, mintha én lettem volna a híres detektív. Hosszra kb. 20-30 óra, attól függ, hogy mennyire voltunk ügyesek.

Jellem és történet: anélkül, hogy spoilereznék, nálam a nagy katarzis elmaradt. Volt a játéknak egy bitang jó marketing szövege: \"Ha kizárod a lehetetlen, akkor a végeredmény, bármilyen hihetetlen is, csakis az igazság lehet!\" Ehhez képest jobbra számítottam a történet szempontjából, de azért így is voltak benne izgalmak. Toby a vadászkopó szintén egy jó húzás volt, bár ilyet már láttam a Trónok Harca RPG-ben. A két főszereplő pedig abszolút passzolt egymáshoz, nagyon jól kiegészítették egymást. Az egyik legjobb dolog pedig az volt benne, hogy Dr. Watson a végére felnőtt Holmeshoz és (majdnem) egyenrangú lett vele.

Összességében megéri tenni vele egy kört, főleg azoknak, akik szeretik a krimi filmeket/sorozatokat. Részemről várom a következőt!
© [törölt felhasználó]
2013. szeptember 9. 21:23 | Válasz erre | #405
2013. szeptember 9. 20:59 | Válasz erre | #404
Nekem meg pont az (is) tetszik a Skyrimban, hogy leegyszerűsödött a játékmenete, és könnyen átlátható. Sajnos túlságosan, de akkor is mérföldekkel rosszabbak is vannak.
© [törölt felhasználó]
2013. szeptember 9. 20:12 | Válasz erre | #403
© [törölt felhasználó]
2013. szeptember 9. 20:10 | Válasz erre | #402
© [törölt felhasználó]
2013. szeptember 9. 17:23 | Válasz erre | #401
2013. szeptember 9. 16:59 | Válasz erre | #400
A Dark Messiah of Might and Magicet ismeri valaki?
© [törölt felhasználó]
2013. szeptember 9. 15:16 | Válasz erre | #399
© [törölt felhasználó]
2013. szeptember 9. 15:12 | Válasz erre | #398
© [törölt felhasználó]
2013. szeptember 9. 09:55 | Válasz erre | #397
© [törölt felhasználó]
2013. szeptember 8. 17:02 | Válasz erre | #396
© [törölt felhasználó]
2013. szeptember 8. 16:43 | Válasz erre | #395
© Ravnos
2013. szeptember 6. 22:18 | Válasz erre | #394
Egyet értek veled mindenben! Én is féltem, hogy elfogják rontani az új részt, de szerencsére igazán kitettek magukért és jó \"kis\" játék lett. Alig várom, h legyen vmi folytatás! :D
Közben olvasom itt a régebbi játék témákat és hát lenne egy kérdésem.
Miért nem csináltak a jó kis régi Blade of Darkness-ből második részt (bár még csinálhatnak)? Annyira király lenne vmi hasonló!
© [törölt felhasználó]
2013. szeptember 6. 22:04 | Válasz erre | #393
2013. szeptember 6. 21:02 | Válasz erre | #392
7 perc alatt végigvihető a teljes főszál?
Tényleg?[smiley]fejvakaras[/smiley]
© [törölt felhasználó]
2013. szeptember 6. 20:56 | Válasz erre | #391
2013. szeptember 6. 17:47 | Válasz erre | #390
Arról a modról egyáltalán nem hallottam, de biztos elég jó lehet.
Oblivionhoz a kedvenc modom az Istenek elveszett Paplovagja volt, nagyon erős páncélt és fegyvert szerezhettünk vele.
© [törölt felhasználó]
2013. szeptember 6. 17:32 | Válasz erre | #389
2013. szeptember 6. 17:23 | Válasz erre | #388
Kinek a pap, kinek a papné! Ezen nem fogunk összeveszni!:)
Na ja, a Skyrimot sajnos eléggé lebutították, túl egyszerű lett. Nekem már az se tetszett, hogy nem kopnak a fegyvereink.
Viszont történetben és hangulatban nekem jobban bejön, mint a Morrowind.
© [törölt felhasználó]
2013. szeptember 6. 17:13 | Válasz erre | #387
2013. szeptember 6. 14:12 | Válasz erre | #386
Kérlek szépen!

Először is köszi az ajánlatokat, meg fogom majd őket nézni. Amúgy mennének Win 7-esen? Mivel igencsak retro játékok.

Morrowind: abszolút egyetértek ebben, szerintem is az egyik legrosszabb rpg játék, mondom ezt úgy, hogy az Oblivion miatt kezdtem el újra játszani (Killmaster ajánlására). No meg a Skyrimot is abszolút elismerem, ügyes munka, még ha nem is tökéletes.
Sőt, a Morrowindnek kétszer vagy háromszor is neki ugrottam, de egyáltalán nem szippantott magába! Tomb Raiderrel sose játszottam, egészen a 2013-as ideiig, de ott pl. egyáltalán nem volt gond, szinte az első perctől benne volt. Így, törlődött nálam a Morrowind.

Szóval kérlek, adj egy esélyt a Fallout 3-nak!

Egyeseknek öröm, másoknak nem, de a 4.-ik részt is a Bethesda készíti. Elvileg 2015-ben lesz kiadva. Azt nyilatkozták, hogy azért vették meg a teljes jogokat, mert nem akartak egy határidőre leadott összecsapott munkát csinálni. Nekem ez egy szimpatikus hozzáállás, még akkor is, hogy vannak a cégnek abszolút nem szimpatikus megnyilvánulásai.
© [törölt felhasználó]
2013. szeptember 5. 22:16 | Válasz erre | #385
2013. szeptember 5. 20:52 | Válasz erre | #384
Fallout 3:

Mit is mondhatnék? Egyáltalán nem ismertem a világot, de mit ne mondjak, nagyon bejött. \"A játék, amely olyan mint az Oblivion, csak jövőben játszódítik\", mindig is ennyit hallottam róla. De mivel a Bethesda készítette, ezért bátran nekivágtam!
De előtte egy nagyon jó tanács, nagyon gyakran mentsetek!

Ára: szerencsére sikerült eredetiben megszereznem, 3000 Ft volt, ami szerintem egyáltlán nem volt drága. Csak szemétség volt, hogy nem sokkal a vétele után kiadtak egy gameoftheyear változatot ugyanennyiért, csak az összes dlct tartalmazta, természetesen magyarul. Igaz, kicsivel később feljebb ment az ára 5000-re, gondolom a kereslet miatt. De akkor is szemétség volt.

Magyarosítás: hatalmas nagy recpect a fordítóknak, igazán kitettek magukért. A játékra oly jellemző angol humor is remekül átjött magyarul![smiley]eljen[/smiley]

Hangulat: nekem nagyon bejött ez a posztapokliptikus hangulat, nagyon könnyen, szinte az első perctől kezdve át tudta adni magát az ember neki.

Látvány: ugye 2008-as a játék, de simán vállalható, nagyon szép még most is, hát még akkor milyen lehetett. Ez az első Bethesda játék, ahol ténylegesen tetszettek az ellenfelek kinézetei. Eddig ez nagyon kis %-ban volt részemről csak elmondható, de itt most megtört a jég. A Ghoulok mozgása pedig nálam az eddigi legfélelmetesebb volt a játéktörténelem során. Na meg a hangjuk. Tényleg, este 10-kor teljes sötétben egy-egy metroban kalandozva a fosás kerülgetett...
És itt a kietlen sivár táj miatt most eltünt nálam a Bethesda játékoknál fellépő \"nagy nyitot világ, érdekes feladatokkal, csak unalmas az A-ból B-be való eljutás\" szindróma, hiszen abszolút beleillet.

Hossza: volt a kiadásnak egy számomra fontos problémája, mégpedig Win 7-et nem támogatja. Szerencsére egy no dvd crack program segített, de ezzel is \"csak\" elindult, de elindult és ez a lényeg! Viszont emiatt (is) igénybevettem egy kicsit az internet segítségét, mert nagyon sokszor lefagyott, ezért igyekeztem csak a küldetésekre koncentrálni. Nem volt olyan sok, még ha a nem jelölteket is belevesszük, bár azokkal nem nagyon foglalkoztam, mert elég jól fejlődtem, volt mindenem. S mivel elég gyakran lefagyott, ezért úgy voltam vele, hogy a lényeges dolgokat megcsinálom, így is kb. 80%-át láttam a fontosabb helyeknek! (Washington nagyon tetszett!) Így is 37 órám lett, de persze simán meglehet a 100 is, ha valaki ügyes. Bár ennek nem látom értelmét, lévén kb. 30 értelmesebb küldetés van benne, és minek fedeztem volna tovább a metrot, meg hasonlót, mert már szinte az elején meglettek a számomra megfelelő fegyverek, és a helyszínek sem tudták levetkőzni a korábbi egyhangúságát az Oblivionnak (e szempontból). De egyáltalán nem volt hiányérzetem a végén, hogy bármit is kihagytam volna! Még egy jó tanács, a főszálat hanyagoljátok, mert a végén véget ér az egész játék, kivéve ha megvan a Broken Steel kiegészítő.

Zene, hangok: a főtéma bejött, a többi inkább csak mint atmoszférikus volt, mintsem önálló téma. Nem rossz, volt benne 2-3 ötletes megoldás, de ez édeskevés. A szinkronhangok viszont kib@szott jók lettek, bár Liam Apánk lehetett volna jobb is. Le a kalappal!

Történet: nekem tetszett a főszál, de megintcsak azt kell mondanom, sokkal jobbat is kihozhattak volna! A legtöbb küldetés pedig érdekes volt, sajnos azoban volt benne unalmas és túlerőltetett is, ami nagy hiba, mert ha kevés van belőle, akkor az legyen normálisan felépítve.

Fejlődés, harc, nehézség: a fejlődési rendszer nem rossz, de azóta csináltak jobbat is, az elején viszont a karaktergenerálás nagyon innovatív volt és ez tetszett. A harcok kellőképpen nehezek, nekem csak a második legkönnyebb szinten sikerült teljesítenem, nagyon kemény helyzet amikor pl. Washington egyik nyílt terén vagyunk, és 3-4 szupermutáns körbefog, közbe meg a tetőről kapjuk a rakétákat. A V.A.T.S rendszer megint ötletes, ellenben az kivégzős animációk pocsékok, nagyon gyenge minőségüek.

Összességében, és túlnyomórészt csak jókat tudok mondani róla, érdemes tenni vele egy kört!
© [törölt felhasználó]
2013. szeptember 2. 20:37 | Válasz erre | #383
2013. szeptember 2. 19:16 | Válasz erre | #382
Le a kalappal előtted Anry : )

Viszont szeretnék megemlíteni egy másik játékot, amit mostanában vittem végig szinte gond nélkül.

WOLFENSTEIN (2009) tapasztalatok
Összességében az a benyomásom, hogy egy nagyon kellemes, korrekt játék. A grafika nagyon szép, az ellenségek változatosak és ami a legjobb meglepetésként ért, hogy néhány rpg-elem is akad benne.
1, Szabadon szaladgálhatsz a városban, te választod ki, hogy melyik küldetést csinálod meg.
2, Szabadon fejlesztheted a fegyvereidet és a varázsképességeidet (lassítás, sokszoros sebzés, pajzs)
3, A fejlesztéshez úgymond titkos helyeken pénzt és könyveket kell felfedezned, amik lényegében xp-ként szolgálnak.
4, Szövegeket, tervrajzokat találni a pályákon elszórva, melyeket felolvas a gép. Ezek igencsak megszínesítik a játékmenetet.

Személy szerint legkönnyebb fokozaton játszottam, rpg-ket mindig normálon, fps-t pedig könnyűn szoktam végigvinni, de bátran állítom, lehet, hogy a normált is bevállalnám. A bosson kívül nem volt gondom és véééégre egy játék, ahol tényleg egy két golyó végez egy emberrel! Maga a játékidő egy hét alatt lazán teljesíthető, ha esténként egy-két órára odaül az ember.
80-90 % közé tenném.
© Anry
2013. szeptember 2. 18:25 | Válasz erre | #381
Akkor ezek szerint én mazochista vagyok, mert végigvittem. :)
© SzG
2013. szeptember 1. 15:33 | Válasz erre | #380
Ja, én is elfelejtem. :D
2013. szeptember 1. 15:13 | Válasz erre | #379
Akkor ez a játék is ki fog maradni, köszi az infokat!
2013. szeptember 1. 12:37 | Válasz erre | #378
Legend of Grimrock tapasztalatok:
Évek óta vártam, hogy játszhassak vele. Gépújítás. Sikerült is.

A rajzolt intro kellemes, enyhe csalódás, de ez legyen a legnagyobb baj, gondoltam. Karaktergenerálás. Kellemesen ismerős, Might and Magic sorozathoz hasonlítanám.

Kezdés. Szép grafika, darabos, furcsa mozgás. Első csata. Középfokozaton kezdtem, halál, egy csigától! Nem teljes halál, de mint megszokhattam a többi játékban, kezdetekkor egy karakter halála is végzetes.

Újrakezdés. Easy. Éheznek szerencsétlen karaktereink, vissza a kilencven vagy nyolcvan valahányban készült Eye of the beholder szintjére. Nincs semmi értelmes felvehető cucc, a varázslás frusztráló és titkosított. Komolyan, nem tudni hogy mit fogsz varázsolni, és az előbb mit varázsoltál, és hogy hogyan.

Újabb csigák, újabb halál, csapóajtók, halál. Betelt a pohár. Uninstall. De valakinek ez biztosan bejön.
© [törölt felhasználó]
2013. szeptember 1. 10:04 | Válasz erre | #377
© SzG
2013. augusztus 31. 21:44 | Válasz erre | #376
Akkor még jó, hogy nem \"okosítottam fel\" a gépem miatta, pedig egy időben terveztem. :D (Habár nekem már a grafikája se tetszik annyira, kissé modern az én ízlésemnek, inkább csak a retros játékmenet miatt érdekelt volna... de ha az is gagyi, meg primitív, akkor mindegy. :S)
Na majd a már emlegetett, Cock úrral házilag barkácsolt Pestilence c. RPG/FPS játékunk odavág, illetve majd ez visszahozza az igazi retro RPG fílinget... :D
© [törölt felhasználó]
2013. augusztus 31. 21:17 | Válasz erre | #375
© Anry
2013. augusztus 30. 17:23 | Válasz erre | #374
Én meg ott szívtam meg, hogy 9 éves a gépem. A létező legalacsonyabbra kellett állítanom a felbontást, mert bár csak picit lassult be a játék, pont annyira, hogy a sok csóva elkapkodós részt ne tudjam végigcsinálni. :)
2013. augusztus 30. 06:57 | Válasz erre | #373
Talán inkább szomorú!?[smiley]wow1[/smiley]
© [törölt felhasználó]
2013. augusztus 29. 22:02 | Válasz erre | #372
© Anry
2013. augusztus 29. 07:11 | Válasz erre | #371
Szia! Én már nem emlékszem az említett részre, de volt benne pár ilyen és a megoldás végig a szem előtt volt természetesen.
Javaslom, hogy csináld azt, amit én; a Youtube-on van fent végigjátszás (Legend of Grimrock walkthrough), keresd meg benne a kérdéses részt.

Esetleg hardcore angollal bepróbálkozhatsz a gamefaqs.com-on, ahol minden játéknak van a legkisebb részletességig végigjátszása/leírása.

Remélem segítettem. :)
© [törölt felhasználó]
2013. augusztus 29. 00:41 | Válasz erre | #370
2013. augusztus 8. 15:53 | Válasz erre | #369
King Arthur:

Huh... hol is kezdjem? A játékot nagy örömömre magyarok fejlesztették, király! Mégis azt kell mondanom, jobbat is csinálhattak volna, mert a tehetség és a kreatívitás megvan hozzá. Szó se róla, a grafika nagyon szép, sok mai játék tanulhatná a távoli tájakat, vagy a vizet, ez viszont azzal jár, hogy erősebb gép kell hozzá. (Bár azt nagyon benézték, hogy a legtöbb esetben a bal kézben van kard és a jobban a pajzs.) A hangok átlagosak és a zene se nyerte el különösképpen a tetszésemet. Kellemes atmoszférikus volt, ennyi, se több, se kevesebb. A szinkron viszont nagyon jó lett, Várai László kiváló munkát végzett!
A történet értelemszerűen az Arthur mondakör köré épül és én is tudtam belőle tanulni, olyan szinten volt tálalva. Ez jó. Viszont mint stratégiai játék? Az a baj vele, hogy semmi újat nem hozott, ugyanúgy kell csatázni és országot irányítani. Ez utóbbi viszont szintén jól sikerült, bár így utólag belegondolva, nem is volt olyan nehéz. Annyi a titka, hogy gondosan kell lovagjainkat fejleszteni, és jól kell összepárosítani a hűségbirtokokkal és a feleségekkel. A menürendszer elsőre zavaros volt, de meg lehetett szokni. Ellenben most is azt mondom, hogy túlzsúfolt. Játékidejét tekintve, nekem megvolt benne az ötven óra, az alábbi felosztásban: egyszer nekikezdtem, kb. 15-17 órát játszottam vele, de nagyon levertek. Másodjára megcsináltam mindent, és 20 óra volt, igaz, már képbe voltam. A maradék meg az egyénileg gyártott csatákban merült ki. A befejezést viszont nagyon elrontották szerintem, sokkal jobb lehetett volna, legalábbis a szituációs játékokban. Legalább kis kompenzáció, hogy 3 féle úton is végigvihetjük, bár nekem elment a kedvem tőle az első miatt.
A végére pedig annyit, hogy külön meg kell említenem a szituációs játékokat, egyértelműen a legjobbak voltak! Nagyon ötletesek és néhol érdekesek is voltak a feladványok tekintetében. Olyanok, mint egy mini KJK.

Aki szerette a Total Wart, annak ez is tetszeni fog!

© [törölt felhasználó]
2013. augusztus 4. 12:04 | Válasz erre | #368
2013. augusztus 3. 05:20 | Válasz erre | #367
Amit eddig láttam belőlük, az inkább az AC felé visz engem.
© Anry
2013. augusztus 2. 22:07 | Válasz erre | #366
Én végigjátszottam a teljes trilógiát, nagyon jó lett mindegyik része. Aztán valamelyik idióta egy cell-shaded negyedik részt talált ki hozzá és szépen haza is vágta vele az egészet. Hiányzik. :(

Az AC lett belőle tulajdonképpen, de az nem az igazi.
© THE
2013. augusztus 2. 17:47 | Válasz erre | #365
2013. augusztus 1. 09:12 | Válasz erre | #364
Prince of Persia: The Forgotten Sands:

Biztos vagyok benne, hogy nem ez a része volt e legjobb belépő nekem a PoP sorozatba, mert max. egy gyenge közepest érdemel tőlem.
Az eredeti trilógiáról nagyon sok jót hallottam.
A játék nagyban hasonlít az AC sorozatra - vagy inkább az hasonlít erre? Elvégre ez már jóval korábbi széria.
A grafika gyönyörű, és külön hatalmas nagy piros pont a concept art-osoknak, nagyon szép helyszíneken kalandozhattunk. Igen, mint kaland, megállja a helyét, főleg, hogy szinte az egész egy várban játszódik, ez már önmagától ad egy jó kis frusztrált hangulatot. Viszont a harcok... pfff, Szeretem ha valami egyszerű és könnyen kezelhető, de ez már túlságosan is az volt. (De a mozdulatok kiválóan le lettek modellezve.) A másik gyenge pont a történet, mert itt ilyen nincs. Csak klisé klisé hátán. Ráadásul nagyon rövid is, max. 8-9 óra alatt végig lehet játszani. Esetleg még jön hozzá 2 kihívás mód, de az is max. még 1 óra. A kioldható tartalmak gagyik és ötlettelenek most - ráadásul valami hiba van a gépezetben, mert nálam a négyből egy se oldódott ki!:( Ezért vegyen az ember eredeti játékot? Legalább nagyon akciós volt:)
Zene, mint olyan nem volt, Steve Jablonosky egy az egyben ellopta/átvette mestere Hans Zimmer Arthur király filmjének főtémáját, csak kicsit átvariálta 10 féleképpen, és meglett a track:( Annyira súlytalan volt, hogy nem is éreztem. A hangok, szépek, de olyan halk, mint a zene. Komolyan mondom kb. 75%-ig vettem fel a hangszórómat, hogy legalább egy kis alap zaj legyen. Más játéknál, pl. Tomb Raider 2013 már 50%-on világháború van. Szóval ez is gyenge volt.
A szinkron nem rossz, legalábbis a Hercegé és Maliké nem, viszont a többi? Razia teljesen súlytalan karakter, Ratash meg szegény nem tud angolul, így maradt egy újabb klissé. A Hercegnek miért nincs amúgy rendes neve? A másik bajom, hogy az időlassításnál, amikor megfagy a víz, hogyhogy nem csúszunk le? Vagy nem fagy le a kezünk? Jah, a dzsinnek mágikus ereje, mostmár értem, köszi.
Az irányítás viszont meglepően könnyű volt, ez tetszett, mert sokkal nehezebbre számítottam. Azért a vége felé, a nehezebb platformfeladatoknál, már nagyon jól kellett időzíteni, meg is döglöttem párszor:)
A fejtörők legtöbbje könnyű, de legalább van benne és ez jó, mert megtöri az agyatlan csápolást! A képességek meg végül is fölöslegesek voltak, mert a forgatag és a kővért bőven elég volt.
A perzsa, kissé meseszerű hangulat részben tehát megvolt és átjött és működött, részben pedig nem. Kb. fele-fele arányban.
Egyszer érdemes lehet kipróbálni, ha nagyon nincs más.
Összességében tehát ez a sorozat egy hatalmas potenciállal rendelkező játék, csak ki kellene aknázni...
2013. július 17. 06:15 | Válasz erre | #363
Tomb Raider-Legend:

Sikerült ezt is beszereznem, szerencsémre! Egész korrekt lett, de nálam az idei és az Anniversary szintjét nem üti meg. Egy fokkal jobb volt, mint az Underworld, ami ugye ennek a folytatása. Már most megmutatkozott a Crystalos srácok tehetsége, tényleg ügyesen összerakták. Gyorsan letudom a negatívumokat:
- sokszor buta MI
- unalmas tűzharcok
- nem túl nehéz
- a gyűjthető dolgoknak megint nincs értelme, azon kívül, hogy elnyújtják a játékidőt
- ami nem is hosszú, nekem 8 és fél óra lett és így is 94%-os lettem
- a feladványok tekintetében visszafejlődés, gyakorlatilag ugyanarra a \"mérleg\" mintára épül majdnem az összes
- nincs meg az a misztikus hangulata, ami pl. az ideiben megvolt, abban szabályosan érezni lehetett, hogy valamilyen gonosz erő munkálkodását a háttérben
- emlékezetes helyszín nekem csak a nepáli monostor nagyterme volt

Most pedig a pozitívumok:

- gyönyörű főtéma
- erős hangzásvilág, kb. 50%-ig vettem fel a hangerőt, de dübörgött a lakás
- a legtöbb helyen gyönyörű a grafika még mai szemmel is
- kaland szempontjából abszolút megállja a helyét, szépen felépítették a történet vázát, jól váltakoztak a helyszínek
- Larának van stílusa és humora
- jók a beszélgetések/beszólások a társakkal
- ha úgy vesszük, akkor storyja is van
- Excalibur rulez
- Lara estélyiben, majd széttépett estélyiben
- sokféle helyszín
- a bossfightok se rosszak
- remek irányítás a legtöbb helyen

Sajnos az ötödik pályán belebotlottam egy bugba, de megoldódott, most nem szeretném részletezni, csak kár érte, hogy a fejlesztők erre nem figyeltek, de sebaj, nem von le olyan sokat az értékéből, még így is élvezhető volt.
Egyszóval, érdemes vele próbálkozni!
© [törölt felhasználó]
2013. június 20. 22:11 | Válasz erre | #362
2013. június 13. 14:23 | Válasz erre | #361
A csatornát soha sehonnan nem tudják kihagyni[smiley]vigyor3[/smiley]
© CatDog
2013. június 13. 12:24 | Válasz erre | #360
Amúgy az újak közül amiket tudnák ajánlani azok a következők.:

The Incredible Adventures of Van Helsing .:

magyarok által fejleszetett hack \'n slash kaland játék jó helyszínek, ellenfelek és jó történet, fejlődési rendszer 3500 pénzért lehet megvásárolni amivel tudjuk támogatni a fejlesztőket hisz egy 3 részes játék első része ez. Nem pénz kategória gyakorlatilag a mai játék árak terén és még magyar is ugye!

Remember Me
Metro Last Light
Call of Juarez Gunslinger

Ezeket tudom ajánlani az új felhozatalból. Játékok terén énis csak igen finnyás (igényes) vagyok szóval engem se lehet csak úgy egy egyszrű csihi-puhival levenni a fejlesztőknek a lábamról..
Első oldalElőző oldal123456789101112131415Következő oldalUtolsó oldal