Zagor.hu
Zagor.hu fórum
KJK és a PC Játékok
BejelentkezésRegisztrációElfelejtett jelszó
Első oldalElőző oldal1234567891011121314Következő oldalUtolsó oldal
2013. szeptember 8. 16:43 | Válasz erre | #395
Elfelejtettem válaszolni. Bocsi.

A fallout minden részének mennie kéne winen, a tecsóban árulták is Fallout trilógiaként az összes részt egy dobozban.

A Wasteland kérdéses, mert az még a DOS korszakban készült.

Ha nem találsz belőle vindóz remake kiadást, akkor dos boxot kell telepíteni. Abandonián nézz körbe, ott minden meg van, a játékok, és az emulátorok is.

Ez olyan félig textes, félig grafikus kalandjáték, mint a Bard\'s Tale 1-3, vagy ha az ismerősebb a Revenge on School :D.
© Ravnos
2013. szeptember 6. 22:18 | Válasz erre | #394
Egyet értek veled mindenben! Én is féltem, hogy elfogják rontani az új részt, de szerencsére igazán kitettek magukért és jó \"kis\" játék lett. Alig várom, h legyen vmi folytatás! :D
Közben olvasom itt a régebbi játék témákat és hát lenne egy kérdésem.
Miért nem csináltak a jó kis régi Blade of Darkness-ből második részt (bár még csinálhatnak)? Annyira király lenne vmi hasonló!
2013. szeptember 6. 22:04 | Válasz erre | #393
Exploit sok játékban van. Például az Icewind Dale 2-ben a 10.000 Tp-t adó könyvet is le lehet másolni végtelenszer, DE nem kötelező. Ugyanígy Morrowindben (és Oblivionban, Skyrimben) sem kell ugrálva közlekedni, sarokba futni, manóval kereskedni stb. hogy gyorsabban fejlődj. A nélkül is túl gyors... :)
A sarokban futás egyébként nagyon sokban hasonlít a futógépre... ;)
A tulajdonságnövekedést azt tényleg elrontották a pontelosztással, inkább egyenesen le kellett volna vezetni a jártasságok növekedéséből. Lehet hogy modba megcsinálták.
Szerintem az amit-használsz-az-fejlődik rendszer sokkal reálisabb (te is gyakorlással tanulsz), mint a Tp alapú, mivel az a kezdeti asztali RPG-k öröksége (DnD), ahol ugye nincs elegendő erőforrás a folyamatos számolásra. A Basic Role-Playing ezt sikeres jártasságpróbák utáni \"Tanulás próbákkal\" oldotta meg.
2013. szeptember 6. 21:02 | Válasz erre | #392
7 perc alatt végigvihető a teljes főszál?
Tényleg?[smiley]fejvakaras[/smiley]
2013. szeptember 6. 20:56 | Válasz erre | #391
A Morrowindben sem sok rpg volt. Nem kaptál tapasztalatot egy küldetés teljesítéséért, azért viszont igen, ha végig ugrálva mentél mindenhova, mert ugye fejlődött az akrobatika. Vagy, ha beállítottad a karaktert egy falhoz automatára futni, mert attól fejlődött az atlétika. Ezután aludtál egy jót, és felébredtél intelligensebben, mert pl. arra nyomtál pontot. :D

Ráadásul egy első szintű karakterrel végigvihető 7 perc alatt.

Én azt nem szerettem, hogy mivel nincs küldetés xp rengeteget kell szenvednem képzettségnöveléssel egy szintlépésért. Vagy besétálok az orkok klubházába !!! és elkezdek kereskedni a kobolddal. Egy-két óra, és 100. szintű vagyok. XD
2013. szeptember 6. 17:47 | Válasz erre | #390
Arról a modról egyáltalán nem hallottam, de biztos elég jó lehet.
Oblivionhoz a kedvenc modom az Istenek elveszett Paplovagja volt, nagyon erős páncélt és fegyvert szerezhettünk vele.
2013. szeptember 6. 17:32 | Válasz erre | #389
Való igaz, hogy a Morrowind óriásgombái elég bizarrak voltak. A beléjük épült házakról nem is beszélve. :D

Azt az előző postból lehagytam, hogy nekem a sorozatból igazából az OOO (Oscuro\'s Oblivion Overhaul) modos Oblivion nyújtotta a legkellemesebb élményt. Az kivette a szinthez igazítást és pont annyira nehezítette fel a játékot, hogy a hajtépés közepette ne jusson eszembe a többi hiányosság. :D
2013. szeptember 6. 17:23 | Válasz erre | #388
Kinek a pap, kinek a papné! Ezen nem fogunk összeveszni!:)
Na ja, a Skyrimot sajnos eléggé lebutították, túl egyszerű lett. Nekem már az se tetszett, hogy nem kopnak a fegyvereink.
Viszont történetben és hangulatban nekem jobban bejön, mint a Morrowind.
2013. szeptember 6. 17:13 | Válasz erre | #387
[quote]by Dr. Lecter:
Morrowind: abszolút egyetértek ebben, szerintem is az egyik legrosszabb rpg játék, mondom ezt úgy, hogy az Oblivion miatt kezdtem el újra játszani (Killmaster ajánlására). No meg a Skyrimot is abszolút elismerem, ügyes munka, még ha nem is tökéletes.[/quote]

Én meg pont hogy a Morrowindet sírom vissza. Ami azóta az Elder Scrolls játékokkal történt az szerintem katasztrofális. (Daggerfallal nem játszottam. Ha játszottam volna, lehet hogy a Morrowindet is leszólnám. :D)
Az oké, hogy egyre szebbek és ettől hangulatosak. Én is élveztem a Skyrimban csak úgy mászkálni, mert a táj az nagyon pöpec. De egy idő után feltűnt, hogy a CRPG-ből bizony eltűnt az RPG és ez már csak akció-kaland.

Karakteralkotáskor választhatok fajt? Újszülöttet játszom vagy mi? Mit tanultam az elmúlt 15-20 évben (á la kaszt)? A kaszt által lenne egy előéletem, egy [i]szerep[/i] amit [i]játszok[/i].

A szinthez igazított ellenfelek koncepciója röhej. Egy CRPG-ben, ahogy az is a játék része hogy ténylegesen lesétálsz x km távot, közben fedezed fel a terepet, ott legyen is okod mászkálni. Amikor először játszottam Skyrimet a teljes térkép negyedét jártam be és 40. szintű voltam és nem volt okom folytatni, mert ugyanazt csináltam volna még egy hétig... A Save/Load funkcióról nem is beszélve.

Összesen 5 darabból áll a teljes páncél szett? Morrowindben ez még 10 volt, plusz alá lehetett venni ruhát.

Hirtelen csak ezek jutnak eszembe, de azt tudom, hogy ennél több bajom is volt vele, de szerencsére törlődött a memóriámból. :D

És végül a félreértések elkerülése végett: nem azt mondom hogy a Morrowind jó CRPG, mert tucatnyi jobbat tudnék sorolni, hanem hogy köröket (sokat) ver a Skyrimra.
2013. szeptember 6. 14:12 | Válasz erre | #386
Kérlek szépen!

Először is köszi az ajánlatokat, meg fogom majd őket nézni. Amúgy mennének Win 7-esen? Mivel igencsak retro játékok.

Morrowind: abszolút egyetértek ebben, szerintem is az egyik legrosszabb rpg játék, mondom ezt úgy, hogy az Oblivion miatt kezdtem el újra játszani (Killmaster ajánlására). No meg a Skyrimot is abszolút elismerem, ügyes munka, még ha nem is tökéletes.
Sőt, a Morrowindnek kétszer vagy háromszor is neki ugrottam, de egyáltalán nem szippantott magába! Tomb Raiderrel sose játszottam, egészen a 2013-as ideiig, de ott pl. egyáltalán nem volt gond, szinte az első perctől benne volt. Így, törlődött nálam a Morrowind.

Szóval kérlek, adj egy esélyt a Fallout 3-nak!

Egyeseknek öröm, másoknak nem, de a 4.-ik részt is a Bethesda készíti. Elvileg 2015-ben lesz kiadva. Azt nyilatkozták, hogy azért vették meg a teljes jogokat, mert nem akartak egy határidőre leadott összecsapott munkát csinálni. Nekem ez egy szimpatikus hozzáállás, még akkor is, hogy vannak a cégnek abszolút nem szimpatikus megnyilvánulásai.
2013. szeptember 5. 22:16 | Válasz erre | #385
Én imádom a Fallout világát, de ellentéteben veled engem elriasztott a Beteshda logo. Főleg azért, mert a Morrowindet, a körülötte levő túllihegett felhajtás ellenére az egyik legrosszabb számítógépes rpgnek tartom. Mikor mondták, hogy az Oblivionban megtartották az előző rész rendszerét már bele sem kezdtem.

Egyébként ha tetszett a világ, akkor az előző részeket csak ajánlani tudom. A kedvencem a Tactics (igaz az nem rpg). Annak idején rengeteg időt el tudtam tölteni vele, akár teljes hétvégéket is.

Ha pedig te is szereted a retro játékokat, akkor töltsd le a Wastelandet (ezt nevezik a Fallout elődjének). Ebből egyébként készül a felújítása, az lfg.hu oldalon találsz róla infót.
2013. szeptember 5. 20:52 | Válasz erre | #384
Fallout 3:

Mit is mondhatnék? Egyáltalán nem ismertem a világot, de mit ne mondjak, nagyon bejött. \"A játék, amely olyan mint az Oblivion, csak jövőben játszódítik\", mindig is ennyit hallottam róla. De mivel a Bethesda készítette, ezért bátran nekivágtam!
De előtte egy nagyon jó tanács, nagyon gyakran mentsetek!

Ára: szerencsére sikerült eredetiben megszereznem, 3000 Ft volt, ami szerintem egyáltlán nem volt drága. Csak szemétség volt, hogy nem sokkal a vétele után kiadtak egy gameoftheyear változatot ugyanennyiért, csak az összes dlct tartalmazta, természetesen magyarul. Igaz, kicsivel később feljebb ment az ára 5000-re, gondolom a kereslet miatt. De akkor is szemétség volt.

Magyarosítás: hatalmas nagy recpect a fordítóknak, igazán kitettek magukért. A játékra oly jellemző angol humor is remekül átjött magyarul![smiley]eljen[/smiley]

Hangulat: nekem nagyon bejött ez a posztapokliptikus hangulat, nagyon könnyen, szinte az első perctől kezdve át tudta adni magát az ember neki.

Látvány: ugye 2008-as a játék, de simán vállalható, nagyon szép még most is, hát még akkor milyen lehetett. Ez az első Bethesda játék, ahol ténylegesen tetszettek az ellenfelek kinézetei. Eddig ez nagyon kis %-ban volt részemről csak elmondható, de itt most megtört a jég. A Ghoulok mozgása pedig nálam az eddigi legfélelmetesebb volt a játéktörténelem során. Na meg a hangjuk. Tényleg, este 10-kor teljes sötétben egy-egy metroban kalandozva a fosás kerülgetett...
És itt a kietlen sivár táj miatt most eltünt nálam a Bethesda játékoknál fellépő \"nagy nyitot világ, érdekes feladatokkal, csak unalmas az A-ból B-be való eljutás\" szindróma, hiszen abszolút beleillet.

Hossza: volt a kiadásnak egy számomra fontos problémája, mégpedig Win 7-et nem támogatja. Szerencsére egy no dvd crack program segített, de ezzel is \"csak\" elindult, de elindult és ez a lényeg! Viszont emiatt (is) igénybevettem egy kicsit az internet segítségét, mert nagyon sokszor lefagyott, ezért igyekeztem csak a küldetésekre koncentrálni. Nem volt olyan sok, még ha a nem jelölteket is belevesszük, bár azokkal nem nagyon foglalkoztam, mert elég jól fejlődtem, volt mindenem. S mivel elég gyakran lefagyott, ezért úgy voltam vele, hogy a lényeges dolgokat megcsinálom, így is kb. 80%-át láttam a fontosabb helyeknek! (Washington nagyon tetszett!) Így is 37 órám lett, de persze simán meglehet a 100 is, ha valaki ügyes. Bár ennek nem látom értelmét, lévén kb. 30 értelmesebb küldetés van benne, és minek fedeztem volna tovább a metrot, meg hasonlót, mert már szinte az elején meglettek a számomra megfelelő fegyverek, és a helyszínek sem tudták levetkőzni a korábbi egyhangúságát az Oblivionnak (e szempontból). De egyáltalán nem volt hiányérzetem a végén, hogy bármit is kihagytam volna! Még egy jó tanács, a főszálat hanyagoljátok, mert a végén véget ér az egész játék, kivéve ha megvan a Broken Steel kiegészítő.

Zene, hangok: a főtéma bejött, a többi inkább csak mint atmoszférikus volt, mintsem önálló téma. Nem rossz, volt benne 2-3 ötletes megoldás, de ez édeskevés. A szinkronhangok viszont kib@szott jók lettek, bár Liam Apánk lehetett volna jobb is. Le a kalappal!

Történet: nekem tetszett a főszál, de megintcsak azt kell mondanom, sokkal jobbat is kihozhattak volna! A legtöbb küldetés pedig érdekes volt, sajnos azoban volt benne unalmas és túlerőltetett is, ami nagy hiba, mert ha kevés van belőle, akkor az legyen normálisan felépítve.

Fejlődés, harc, nehézség: a fejlődési rendszer nem rossz, de azóta csináltak jobbat is, az elején viszont a karaktergenerálás nagyon innovatív volt és ez tetszett. A harcok kellőképpen nehezek, nekem csak a második legkönnyebb szinten sikerült teljesítenem, nagyon kemény helyzet amikor pl. Washington egyik nyílt terén vagyunk, és 3-4 szupermutáns körbefog, közbe meg a tetőről kapjuk a rakétákat. A V.A.T.S rendszer megint ötletes, ellenben az kivégzős animációk pocsékok, nagyon gyenge minőségüek.

Összességében, és túlnyomórészt csak jókat tudok mondani róla, érdemes tenni vele egy kört!
2013. szeptember 2. 20:37 | Válasz erre | #383
A wolfenstein tényleg nagyon jó, kétszer is végigjátszottam.
A Boss harcok viszont nem tetszettek. Túl erőltetettnek tartom az ilyen szörnyeket. Sokkal jobb lett volna szerintem valami magasrangú okkultista thule pap, vagy mágikusan megerősített harci gépezet. Szerencsére a sok pozitívum ellensúlyozza ezeket.

2013. szeptember 2. 19:16 | Válasz erre | #382
Le a kalappal előtted Anry : )

Viszont szeretnék megemlíteni egy másik játékot, amit mostanában vittem végig szinte gond nélkül.

WOLFENSTEIN (2009) tapasztalatok
Összességében az a benyomásom, hogy egy nagyon kellemes, korrekt játék. A grafika nagyon szép, az ellenségek változatosak és ami a legjobb meglepetésként ért, hogy néhány rpg-elem is akad benne.
1, Szabadon szaladgálhatsz a városban, te választod ki, hogy melyik küldetést csinálod meg.
2, Szabadon fejlesztheted a fegyvereidet és a varázsképességeidet (lassítás, sokszoros sebzés, pajzs)
3, A fejlesztéshez úgymond titkos helyeken pénzt és könyveket kell felfedezned, amik lényegében xp-ként szolgálnak.
4, Szövegeket, tervrajzokat találni a pályákon elszórva, melyeket felolvas a gép. Ezek igencsak megszínesítik a játékmenetet.

Személy szerint legkönnyebb fokozaton játszottam, rpg-ket mindig normálon, fps-t pedig könnyűn szoktam végigvinni, de bátran állítom, lehet, hogy a normált is bevállalnám. A bosson kívül nem volt gondom és véééégre egy játék, ahol tényleg egy két golyó végez egy emberrel! Maga a játékidő egy hét alatt lazán teljesíthető, ha esténként egy-két órára odaül az ember.
80-90 % közé tenném.
© Anry
2013. szeptember 2. 18:25 | Válasz erre | #381
Akkor ezek szerint én mazochista vagyok, mert végigvittem. :)
© SzG
2013. szeptember 1. 15:33 | Válasz erre | #380
Ja, én is elfelejtem. :D
2013. szeptember 1. 15:13 | Válasz erre | #379
Akkor ez a játék is ki fog maradni, köszi az infokat!
2013. szeptember 1. 12:37 | Válasz erre | #378
Legend of Grimrock tapasztalatok:
Évek óta vártam, hogy játszhassak vele. Gépújítás. Sikerült is.

A rajzolt intro kellemes, enyhe csalódás, de ez legyen a legnagyobb baj, gondoltam. Karaktergenerálás. Kellemesen ismerős, Might and Magic sorozathoz hasonlítanám.

Kezdés. Szép grafika, darabos, furcsa mozgás. Első csata. Középfokozaton kezdtem, halál, egy csigától! Nem teljes halál, de mint megszokhattam a többi játékban, kezdetekkor egy karakter halála is végzetes.

Újrakezdés. Easy. Éheznek szerencsétlen karaktereink, vissza a kilencven vagy nyolcvan valahányban készült Eye of the beholder szintjére. Nincs semmi értelmes felvehető cucc, a varázslás frusztráló és titkosított. Komolyan, nem tudni hogy mit fogsz varázsolni, és az előbb mit varázsoltál, és hogy hogyan.

Újabb csigák, újabb halál, csapóajtók, halál. Betelt a pohár. Uninstall. De valakinek ez biztosan bejön.
2013. szeptember 1. 10:04 | Válasz erre | #377
Lesz helye a retro játék gyűjteményemben.

A grimrock elsőnek jónak tűnt. Négy karakter olyan felállásban, mint a DM-ben, de itt magad adsz nekik nevet, kiválaszthatod a képességeiket.

Itt egy kasztja van minden karakternek. Én maradtam a régi, jól bevált felállásnál: 2 izmos harcos előre, egy mindentudó varázsló és egy íjász hátul.

Egyébként hamar rájöttem, hogy igazából minden karakternek elég egyetlen képességet fejleszteni, nagy taktikázásra semmi szükség. Mivel börtönből kell kijutni eladás nincs benne, ezért a cuccgyűjtögető élmény elmarad, csak néhány kacatot tartottam meg nehezéknek.

A harcoknál sincs nagy dolgod, két páncélozott harcossal beleállhatsz minden szörnybe miután meg van a mozsár (ezzel tud bármelyik karakter ellenmérget gyártani valami fura növényből, aminek sem táptalaj, sem víz, sem napfény nem kell, csak nő a nagyobb termek sarkában). Egy dolog fontos: ne legyen szörny a hátad mögött. Vissza tudsz hátrálni, és minden folyosón van egy lezárható ajtó, amin semmi sem tud átjönni. Itt gyors alvás, és maximális értékekkel visszamész harcolni.

A tolvajnak igazából nem vettem nagy hasznát, egyszer volt igazán hasznos, amikor bombákkal megdobálta a gombaembereket, akikhez nem jó ötlet közel kerülni a mérgezésük miatt, de gyanítom, hogy a harcosok kezében is majdnem ugyanolyan hatékonyak lettek volna.

Minden karakternek csakis harci képességei vannak, a varázsló csak harci varázslatokat kap. Gyógyítani minden karakter tud, csak a fent említett mozsár kell hozzá, egy gyógynövény, és egy üres flaska.

Sokkal több értelme van hátulra két varázslónak, mivel az ő távolsági támadásaik újratöltődnek, és még fegyvert sem kell találni hozzá, ha elfogy a varázspont, az ő kezükben is működik a mérgezett nyíl. :D

Ezeknek ellenére még mindig jó játéknak tartottam, annak ellenére, hogy annyi a taktika, hogy ki, milyen fegyvert használjon.

Az első idegesítő rész az volt, amikor a DM2-ből lopott, kapcsoló benyomása, és hátrafelé szaladás résznél csak akkor ment a dolog, ha ablakos módra váltottam, különben lassul a karakterek mozgása.

A kaput azt ette be, amikor a feladat az volt, hogy találjak meg egy rejtett kapcsolót, ami bezár két csapóajtót, át kellett menni a belsőre, ott megtalálni még egy titkos kapcsolót, majd kioldalazni, és hátrálni, hogy az addig zárt csapóajtón lezuhanj, és ott felvegyél egy kulcsot.

Minderre néhány pillanatod van, és ha egyetlen egy másodperccel is elvétesz egyetlen mozdulatot, akkor visszakerülsz az első kapuhoz, és kezdheted elölről a teljes szintet.

Ezt tovább nehezíti, hogy a karakterek mozgása nem folyamatos, hanem darabos, tehát egy gombnyomás, egy mező lépés. Ha egyesével nyomogatod a mozgásgombokat lassan lépnek, ha folyamatosan, akkor megeshet, hogy egy mező helyett előreszaladnak 2-3 mezőt.

Ha harmincszor nem próbáltam meg ezt az egy csapdát, akkor egyszer sem. Amikor már nehezemre esett visszatartani a hangos anyázást, akkor problémamegelőzésként gyorsan rányomtam az uninstallra.
© SzG
2013. augusztus 31. 21:44 | Válasz erre | #376
Akkor még jó, hogy nem \"okosítottam fel\" a gépem miatta, pedig egy időben terveztem. :D (Habár nekem már a grafikája se tetszik annyira, kissé modern az én ízlésemnek, inkább csak a retros játékmenet miatt érdekelt volna... de ha az is gagyi, meg primitív, akkor mindegy. :S)
Na majd a már emlegetett, Cock úrral házilag barkácsolt Pestilence c. RPG/FPS játékunk odavág, illetve majd ez visszahozza az igazi retro RPG fílinget... :D
2013. augusztus 31. 21:17 | Válasz erre | #375
A Legend of Grimrock egy rakás szar. A legrosszabb dungeoneering játék pc-re, amivel valaha találkoztam. A fejtörők abban merülnek ki, hogy másodperces időzítés kell mindenhez, ami az előírtnál kicsit lassabb gépnél lehetetlenné teszi a megoldásukat.
© Anry
2013. augusztus 30. 17:23 | Válasz erre | #374
Én meg ott szívtam meg, hogy 9 éves a gépem. A létező legalacsonyabbra kellett állítanom a felbontást, mert bár csak picit lassult be a játék, pont annyira, hogy a sok csóva elkapkodós részt ne tudjam végigcsinálni. :)
2013. augusztus 30. 06:57 | Válasz erre | #373
Talán inkább szomorú!?[smiley]wow1[/smiley]
2013. augusztus 29. 22:02 | Válasz erre | #372
Sikerült. A probléma ott volt, hogy nem ablakos nézetben ment a játék. :D Teljes képernyős módban lassabban mozognak a karakterek. Vicces.
© Anry
2013. augusztus 29. 07:11 | Válasz erre | #371
Szia! Én már nem emlékszem az említett részre, de volt benne pár ilyen és a megoldás végig a szem előtt volt természetesen.
Javaslom, hogy csináld azt, amit én; a Youtube-on van fent végigjátszás (Legend of Grimrock walkthrough), keresd meg benne a kérdéses részt.

Esetleg hardcore angollal bepróbálkozhatsz a gamefaqs.com-on, ahol minden játéknak van a legkisebb részletességig végigjátszása/leírása.

Remélem segítettem. :)
2013. augusztus 29. 00:41 | Válasz erre | #370
Feltettem a Legend of Grimrockot és eléggé kiakasztó. Ha valaki játszott vele kérem segítsen. Amikor a kapcsolóval ki kell iktatni a teleportot, és hátrafelé átrohanni rajta, akkor soha nem érek át mielőtt visszakapcsolna. Mi a túrót rontok el?
2013. augusztus 8. 15:53 | Válasz erre | #369
King Arthur:

Huh... hol is kezdjem? A játékot nagy örömömre magyarok fejlesztették, király! Mégis azt kell mondanom, jobbat is csinálhattak volna, mert a tehetség és a kreatívitás megvan hozzá. Szó se róla, a grafika nagyon szép, sok mai játék tanulhatná a távoli tájakat, vagy a vizet, ez viszont azzal jár, hogy erősebb gép kell hozzá. (Bár azt nagyon benézték, hogy a legtöbb esetben a bal kézben van kard és a jobban a pajzs.) A hangok átlagosak és a zene se nyerte el különösképpen a tetszésemet. Kellemes atmoszférikus volt, ennyi, se több, se kevesebb. A szinkron viszont nagyon jó lett, Várai László kiváló munkát végzett!
A történet értelemszerűen az Arthur mondakör köré épül és én is tudtam belőle tanulni, olyan szinten volt tálalva. Ez jó. Viszont mint stratégiai játék? Az a baj vele, hogy semmi újat nem hozott, ugyanúgy kell csatázni és országot irányítani. Ez utóbbi viszont szintén jól sikerült, bár így utólag belegondolva, nem is volt olyan nehéz. Annyi a titka, hogy gondosan kell lovagjainkat fejleszteni, és jól kell összepárosítani a hűségbirtokokkal és a feleségekkel. A menürendszer elsőre zavaros volt, de meg lehetett szokni. Ellenben most is azt mondom, hogy túlzsúfolt. Játékidejét tekintve, nekem megvolt benne az ötven óra, az alábbi felosztásban: egyszer nekikezdtem, kb. 15-17 órát játszottam vele, de nagyon levertek. Másodjára megcsináltam mindent, és 20 óra volt, igaz, már képbe voltam. A maradék meg az egyénileg gyártott csatákban merült ki. A befejezést viszont nagyon elrontották szerintem, sokkal jobb lehetett volna, legalábbis a szituációs játékokban. Legalább kis kompenzáció, hogy 3 féle úton is végigvihetjük, bár nekem elment a kedvem tőle az első miatt.
A végére pedig annyit, hogy külön meg kell említenem a szituációs játékokat, egyértelműen a legjobbak voltak! Nagyon ötletesek és néhol érdekesek is voltak a feladványok tekintetében. Olyanok, mint egy mini KJK.

Aki szerette a Total Wart, annak ez is tetszeni fog!

2013. augusztus 4. 12:04 | Válasz erre | #368
Van valakinek régi, kazettás konzolgépe, amitől megválna?
2013. augusztus 3. 05:20 | Válasz erre | #367
Amit eddig láttam belőlük, az inkább az AC felé visz engem.
© Anry
2013. augusztus 2. 22:07 | Válasz erre | #366
Én végigjátszottam a teljes trilógiát, nagyon jó lett mindegyik része. Aztán valamelyik idióta egy cell-shaded negyedik részt talált ki hozzá és szépen haza is vágta vele az egészet. Hiányzik. :(

Az AC lett belőle tulajdonképpen, de az nem az igazi.
© THE
2013. augusztus 2. 17:47 | Válasz erre | #365
Ez nagyon jó, köszi a tippet.
2013. augusztus 1. 09:12 | Válasz erre | #364
Prince of Persia: The Forgotten Sands:

Biztos vagyok benne, hogy nem ez a része volt e legjobb belépő nekem a PoP sorozatba, mert max. egy gyenge közepest érdemel tőlem.
Az eredeti trilógiáról nagyon sok jót hallottam.
A játék nagyban hasonlít az AC sorozatra - vagy inkább az hasonlít erre? Elvégre ez már jóval korábbi széria.
A grafika gyönyörű, és külön hatalmas nagy piros pont a concept art-osoknak, nagyon szép helyszíneken kalandozhattunk. Igen, mint kaland, megállja a helyét, főleg, hogy szinte az egész egy várban játszódik, ez már önmagától ad egy jó kis frusztrált hangulatot. Viszont a harcok... pfff, Szeretem ha valami egyszerű és könnyen kezelhető, de ez már túlságosan is az volt. (De a mozdulatok kiválóan le lettek modellezve.) A másik gyenge pont a történet, mert itt ilyen nincs. Csak klisé klisé hátán. Ráadásul nagyon rövid is, max. 8-9 óra alatt végig lehet játszani. Esetleg még jön hozzá 2 kihívás mód, de az is max. még 1 óra. A kioldható tartalmak gagyik és ötlettelenek most - ráadásul valami hiba van a gépezetben, mert nálam a négyből egy se oldódott ki!:( Ezért vegyen az ember eredeti játékot? Legalább nagyon akciós volt:)
Zene, mint olyan nem volt, Steve Jablonosky egy az egyben ellopta/átvette mestere Hans Zimmer Arthur király filmjének főtémáját, csak kicsit átvariálta 10 féleképpen, és meglett a track:( Annyira súlytalan volt, hogy nem is éreztem. A hangok, szépek, de olyan halk, mint a zene. Komolyan mondom kb. 75%-ig vettem fel a hangszórómat, hogy legalább egy kis alap zaj legyen. Más játéknál, pl. Tomb Raider 2013 már 50%-on világháború van. Szóval ez is gyenge volt.
A szinkron nem rossz, legalábbis a Hercegé és Maliké nem, viszont a többi? Razia teljesen súlytalan karakter, Ratash meg szegény nem tud angolul, így maradt egy újabb klissé. A Hercegnek miért nincs amúgy rendes neve? A másik bajom, hogy az időlassításnál, amikor megfagy a víz, hogyhogy nem csúszunk le? Vagy nem fagy le a kezünk? Jah, a dzsinnek mágikus ereje, mostmár értem, köszi.
Az irányítás viszont meglepően könnyű volt, ez tetszett, mert sokkal nehezebbre számítottam. Azért a vége felé, a nehezebb platformfeladatoknál, már nagyon jól kellett időzíteni, meg is döglöttem párszor:)
A fejtörők legtöbbje könnyű, de legalább van benne és ez jó, mert megtöri az agyatlan csápolást! A képességek meg végül is fölöslegesek voltak, mert a forgatag és a kővért bőven elég volt.
A perzsa, kissé meseszerű hangulat részben tehát megvolt és átjött és működött, részben pedig nem. Kb. fele-fele arányban.
Egyszer érdemes lehet kipróbálni, ha nagyon nincs más.
Összességében tehát ez a sorozat egy hatalmas potenciállal rendelkező játék, csak ki kellene aknázni...
2013. július 17. 06:15 | Válasz erre | #363
Tomb Raider-Legend:

Sikerült ezt is beszereznem, szerencsémre! Egész korrekt lett, de nálam az idei és az Anniversary szintjét nem üti meg. Egy fokkal jobb volt, mint az Underworld, ami ugye ennek a folytatása. Már most megmutatkozott a Crystalos srácok tehetsége, tényleg ügyesen összerakták. Gyorsan letudom a negatívumokat:
- sokszor buta MI
- unalmas tűzharcok
- nem túl nehéz
- a gyűjthető dolgoknak megint nincs értelme, azon kívül, hogy elnyújtják a játékidőt
- ami nem is hosszú, nekem 8 és fél óra lett és így is 94%-os lettem
- a feladványok tekintetében visszafejlődés, gyakorlatilag ugyanarra a \"mérleg\" mintára épül majdnem az összes
- nincs meg az a misztikus hangulata, ami pl. az ideiben megvolt, abban szabályosan érezni lehetett, hogy valamilyen gonosz erő munkálkodását a háttérben
- emlékezetes helyszín nekem csak a nepáli monostor nagyterme volt

Most pedig a pozitívumok:

- gyönyörű főtéma
- erős hangzásvilág, kb. 50%-ig vettem fel a hangerőt, de dübörgött a lakás
- a legtöbb helyen gyönyörű a grafika még mai szemmel is
- kaland szempontjából abszolút megállja a helyét, szépen felépítették a történet vázát, jól váltakoztak a helyszínek
- Larának van stílusa és humora
- jók a beszélgetések/beszólások a társakkal
- ha úgy vesszük, akkor storyja is van
- Excalibur rulez
- Lara estélyiben, majd széttépett estélyiben
- sokféle helyszín
- a bossfightok se rosszak
- remek irányítás a legtöbb helyen

Sajnos az ötödik pályán belebotlottam egy bugba, de megoldódott, most nem szeretném részletezni, csak kár érte, hogy a fejlesztők erre nem figyeltek, de sebaj, nem von le olyan sokat az értékéből, még így is élvezhető volt.
Egyszóval, érdemes vele próbálkozni!
2013. június 20. 22:11 | Válasz erre | #362
Ugyan nem PC, de ide illik leginkább:

Dungeon in a Tin ingyenes, csináld magad társasjáték.

Elkészítettem, elfér egy 10 x 5 cm-es dobozban.

Egyedül is játszható, többjátékos módhoz mindenkinek kell egy saját készlet.

A költségei:

1 db A4-es, színes oldal, öntapadó papírra kinyomtatva 150 Ft
7 db 6 oldalú dobókocka 420 Ft (valami nagyobb méretű ajánlott)
Kisméretű doboz a hobbiboltból 200 Ft

A játék menete igen egyszerű:

Haladsz a dungeonban, szörnyet megölöd, kincset összeszeded, lányt kiszabadítod.

http://www.eviscerate.net/page/dungeon-tin
2013. június 13. 14:23 | Válasz erre | #361
A csatornát soha sehonnan nem tudják kihagyni[smiley]vigyor3[/smiley]
© CatDog
2013. június 13. 12:24 | Válasz erre | #360
Amúgy az újak közül amiket tudnák ajánlani azok a következők.:

The Incredible Adventures of Van Helsing .:

magyarok által fejleszetett hack \'n slash kaland játék jó helyszínek, ellenfelek és jó történet, fejlődési rendszer 3500 pénzért lehet megvásárolni amivel tudjuk támogatni a fejlesztőket hisz egy 3 részes játék első része ez. Nem pénz kategória gyakorlatilag a mai játék árak terén és még magyar is ugye!

Remember Me
Metro Last Light
Call of Juarez Gunslinger

Ezeket tudom ajánlani az új felhozatalból. Játékok terén énis csak igen finnyás (igényes) vagyok szóval engem se lehet csak úgy egy egyszrű csihi-puhival levenni a fejlesztőknek a lábamról..
© CatDog
2013. június 13. 12:09 | Válasz erre | #359
Ezt a kaland játékot már én is ajánlottam jó pár éve itt.

Ám pont a 2. része a legunalmasabb a sorozatban, mert igencsak lassan indul be...az első része az etalon a kaland játékok terén és annak a 3 közül egyik se ér a nyomába! a 3 pedig egy fokkal jobb, mint a 2.

Az első rész egyszerűen végig leköti az embert nincs egy unalmas perce se és a sztori elég szépen keszekuszált, ja és a fejtörők is jóval nehezebbek, mint a 2-ben sőt a 3. fejezetben lévő elég brutál :D
© killmaster (Savanyúhas)
2013. június 13. 10:01 | Válasz erre | #358
Köszönetem Esrohnoil-nak a Black Mirror ajánlásért. Játékok terén eléggé válogatós vagyok, jobban szeretem a kalandjátékokat és a stratégiai jellegű kalandokat, mint a mesterlövészes, tank és helikopter irányítós Rambo vagyok, eszetlenül hentelek típusúakat. A 2. részét játszottam ki a történetnek, ami nekem egészen bejött. Egy tinédzser fiút alakítunk, aki majdnem olyan jó mint MacGyver, (még lőport is tud készíteni, de nem használ lőfegyvereket.) Szóval a srác egy bűnügy felderítésén fáradozik, és bizony szaporodnak a hullák körülötte. Közben mindenféle rémálmok gyötrik, és hát érzi, hogy valami nem stimmel vele. Hogy ne legyen ennyire egyszerű a dolgunk, számos rejtvényt és feladványt kell megoldani a játék során, melyek nem igényelnek akadémikus IQ-t, csupán némi odafigyelést. Bár meg kell mondjam az utolsó feladvány a játék végén nekem is feladta a leckét. Ott puskáznom kellett! Maga a kaland kellemesen borzongató, és fordulatos is, és végre nem tündérmesés a kaland vége. (Pláne hogy egy trilógiáról van szó!) A játék helyszínei is változatosak, kezdetben egy unalmas angol kisváros, aztán bolyonghatunk csatornában, meg kell szökni egy elhagyatott kastélyból, meg egy világháborús bunkerből, hogy aztán eljussunk egy titokzatos hatalom lezárt bunkerébe. Közben üldöznek bennünket többen is, és bár meg voltam róla győződbe, hogy ki lehet a várkastélybeli gyilkos, nem az volt. Ja és egy személyes jó tanács: Ha ég a kastély, ne akarj elveszett dolgok után kutatni, mert kalandod itt gyorsan véget ér! [smiley]axe[/smiley]
2013. június 10. 10:44 | Válasz erre | #357
Assassin\'s Creed 2

Spoileres leszek.

Szintén tetszett, bár igazán nagy wow nem volt. Többet vártam tőle, talán a végéről maradt el a nagy csattanó. A játék egyik hibája, hogy a legtöbb esetben nagyon könnyű, így szinte semmi kihívás nincs benne. A másik, hogy bizonyos helyeken olyan rossz a kamera mozgatása, hogy simán idegbetegek leszünk tőle. A zene is csalódás, hiába 2 órás a soundtrack, 2-3 a fülnek kellemesebb dallamnál nincs több benne. A grafika viszont javult, de max. csak egy fél fokkal, az arcok viszont szörnyen mosottak.
Szerencsénkre mindezek csak egy kis része a teljes játéknak. Igazán komoly újítás nincs benne, ellenben nagyon jól felvarrták azokat a ráncokat. Végre tudunk úszni. Tényleg rengeteg tartalom került bele. A hangulat jófajta, az olasz környezet gyönyörűen sikeredett benne. A fősztori nagyban hasonlít az elsőre, azonban itt sokall jobban megírt szekvenciák vannak. Lényegesen változatosabb küldetésekben vehetünk részt, itt már nincsen semmi monotonitás, hiszen több, mint 200 küldetést írtak nekünk. Az olasz temperamentum 100%-osan átjött, sokszor sikerült megnevettetnie. Az elején a családunk lemészárolását simán lehetett tudni, olyan jó volt Ulberto szinkronhangja, csakúgy mint a többieké is. Szép volt a vége felé, mikor az út közben szerzett társaink előjöttek és kiderült, hogy mindannyian asszasszinok. Erre egyáltalán nem számítottam, azt hittem, hogy legalább 2-en elárulnak. A vége nekem nem volt nagy szám, vártam valami nagy csattanót, ez sajnos elmaradt. A harcok gyönyörűen sikerültek, most is sok múlt a jó időzítésen. Sőt, annyira jól, hogy az elsőben inkább elfutottam és sunyultam, itt majdnem mindig harcoltam, annyira jól sikerült a mozdulatok lemodellezése, piros pont érte. Sajnos a Desmond szál elég rövid volt benne, de bőven kárpótolt érte Ezio jelleme. Sokkal jobb volt, mint Altair. Az Igazság egyáltalán nem volt nagy szám, ellenben a hozzá kapcsolódó rejtvények már tetszetősek voltak!!! Tényleg rengeteg mindent csinálhatunk a játékban: Monteriggioni fejlesztése (sajnos rövid időn belül annyi pénzünk lesz, hogy semmire se tudjuk költeni), kódexlapokat fejtegethetünk, szobrokat keresgélhetünk az örökségért, Altair páncélját is magunkénak tudhatjuk 6 titkos hely megtalálásával, férjeket verhetünk, futárt játszhatunk, versenyezhetünk, kilátókra mászhatunk fel (itt már egyáltalán nincs sok belőle), meglátogathatjuk a családi kriptánkat, sőt az egyik kedvenc részem a játékból, hogy minden egyes helyszínről, emberről olvashatunk, kincses ládákat találhatunk, persze ez egy idő után fölösleges, de akár bérgyilkos megbízatásokban is részt vehetünk. Felszerelésünk is változatos lett. Da Vinci pedig egy jó karakter lett, egyik kedvencem volt. Tetszettek még a változatos közlekedési eszközök is.
A játék kellően hosszú kb. 40 óra, ha pedig tényleg ki akarjuk maxolni, akkor simán lehet 50 is, ha nem több. Több, mint 80%-osra csináltam meg, de lehetett volna több is, de sajnos a pénz miatt egy idő után már nem érdekelt a gyűjtögetés.
A magyarítás is jól sikerült, ezúton is hálás köszönet SteveQ-nak, remélem, hogy megcsinálja a Brotherhoodot és a Revelationst is...

Ha az első tetszett, akkor ez még jobban fog!
2013. június 7. 21:00 | Válasz erre | #356
Böngészőben játszható, belső nézetes 3D dungeonfosztogatós játék:

http://www.moonshadesgame.com

Elég szép a grafikája, a játékmenetet a Dungeon Mastérhez hasonlítanám.
2013. június 1. 11:31 | Válasz erre | #355
Deepfall dungeon: http://www.deepfall.moonfruit.com/



2013. május 30. 17:12 | Válasz erre | #354
Köszönöm szépen mindenkinek az ajánlásokat,kipróbálom őket mindenképp! [smiley]vigyor0[/smiley]
2013. május 27. 16:38 | Válasz erre | #353
Sanitarium de jo volt,elo kellene szednem megint. :)
2013. május 25. 21:04 | Válasz erre | #352
Black Mirror, Sanitarium, Gothic, Summoner
© SzG
2013. május 25. 18:17 | Válasz erre | #351
Hogy én is ajánljak valamit: Lands of Lore 1. Olyasmi, mint a lentebb emlitett Dungeon Master (vagy még inkább az Eye of the Beholder-széria), jó kis oldszkúl dungeon crawl még a \"hőskorból\", de ebben nem csak labirintusban lehet mászkálni, amúgy meg sokkal összettettebb, a grafikája pedig még mai szemmel nézve is kimondottan szép (vagy lehet, hogy egyesek inkább \"aranyosnnak\" mondanák, na mindegy :D). Plusz még némi története is van, ami az ilyen Dungeon Master-klónokról elég ritkán mondható el. :D
Ha meg kimondottan \"point click\" kalandjátékra vágysz, akkor pl. ott a Legend of Kyrandia 1-2 (magyarositás is van hozzájuk), szintén elég kellemes, kézzel rajzolt, kissé meseszerű grafikával, jó fejtörökkel.
Ha meg darkosabb kell, akkor ott az Alone int the Dark. :D

Amúgy erről a Deepfal dungeonról még az életben nem hallottam, pedig a műfaj nagy rajongója vagyok, de egész kellemesnek tűnik igy jutyubés videó alapján, kösz, hogy irtál róla, Fűz. :D Asszem hamarosan neki is ugrok.
2013. május 25. 14:49 | Válasz erre | #350
Amúgy mint kalandjáték, akkor Tomb Raider, akár az újabb részei, akár a régebbiekből. De sok jót hallottam már a Prince of Persiáról is.
2013. május 25. 07:47 | Válasz erre | #349
Deepfal dungeon - Belső nézetes, dungeonfosztogató játék, körökre osztott harccal.

Dungeon Master - mint a Deepfal, csak itt 4 karaktered van, felújított DOS játék, a grafika nagyon egyszerű, de hangulatos.

Ezek ingyen letölthető freeware játékok.

Ezekhekhez hasonlókat bőven találsz a [b]www.abandonia.com[/b] oldalon PC-re. Ha van táblagéped, vagy agyastelefonod, akkor a google marketből is tölthetsz le ingyér elég sok kalandjátékot.

Ha kifejezetten a Point and Click kalandjátékokra gondoltál, akkor a Day of the Tentacle-t ajánlom.
2013. május 24. 23:37 | Válasz erre | #348
Minden kalandjatek konnyen kezelheto,de nem egyszeruek,mert logikan alapulnak,pont ez a lenyeg. :)

Probalkozz a regi Lucas Arts-os jatekokkal, vagy a Syberia-val.
2013. május 24. 15:54 | Válasz erre | #347
Érdeklődnék,hogy tudnátok e ajánlani nekem valami nagyon egyszerű,nagyon könnyen kezelhető kalandos játékot pc-re. Régiek is jöhetnek mivel nekem ebben a múfajban minden újnak fog számítani. Köszönöm.
2013. május 20. 18:54 | Válasz erre | #346
Tomb Raider Underworld:

Nos ez már nem volt az igazi. Nem is csodálom, hogy újraindították a szériát. Maga a történet úgy ahogy rendben van, bár nem igazán sikerült az Avaloni mitológiát az Északival összepároztatni. A hangulat megfelelő volt, a nehézség, amelyet most is közepes fokozaton játszottam, pont megfelelő volt, talán egy kicsivel lehetett volna nehezebb is. Ellenben nagyon rövid volt, nem tudom pontosan, de olyan 10-12 óra lehetett. Sajnos megint rengeteg időhúzás volt a kincsekkel, meg relikviákkal, mert még ez utóbbiakról sem tudunk meg semmit. Arra való, hogy elhúzza a játékidőt, és hogy kevesebb extra nyíljon meg általa:( Ellenben a naplóban sorra jöttek a jó kis infok, ezért piros pont jár. Nem úgy, mint a szonártérképért, ezt komolyan gondolták? Vicc volt, sose használtam. A fejtörők terén is alulteljesített, szinte azonnal ment minden. Mjölnir legalább jó fegyver volt. A szellemkép is egy jó ötlet volt, de nem hozták ki belőle a maximumot. Sőt, sajnos ez az egészen érződött, gyorsan összecsapták. A kamerakezelés pedig a legrosszabb volt, amit valaha láttam. A befejezés itt legalább jó volt, nem úgy mint az Anniversaryban, mert ott hiányérzetem maradt.
Maradandó pillanatokból azért akad néhány:
- Kraken terme
- Thor övének terme
- Xibalba Urainak terme.
Ha másra nem, arra jó volt, hogy még jobban várjam a Thor második részét:)
Első oldalElőző oldal1234567891011121314Következő oldalUtolsó oldal