Zagor.hu
Zagor.hu fórum
KJK és a PC Játékok
BejelentkezésRegisztrációElfelejtett jelszó
Első oldalElőző oldal1234567891011121314Következő oldalUtolsó oldal
2012. március 1. 15:43 | Válasz erre | #195
Én meg ezzel nyomultam régen a haverjaimmal. Egy 486-osról játszottunk hárman-négyen, körülülve az agykiégető crt monitort.

http://www.youtube.com/watch?v=i4dtcdnqBis
© SzG
2012. március 1. 14:06 | Válasz erre | #194
Köszönöm, köszönöm. :) Annyira nem súlyos a helyzet amúgy, inkább csak kellemetlen. Főleg azért, mert kevesebbet ülhetek a gép előtt. :D

GYF (ööö, na inkább kiírom rendesen, mert a GY. F. monogramm kissé kellemetlen érzéseket kelthet bizonyos emberekben xD), szóval Gyilkos Fűz: én végig bírtam vinni a DM1-et is, de mondjuk én elég \\\"edzett\\\" vagyok (meg giga nagy 80-as, 90-es RPG-fan), még az olyan, tényleg ratyi játékokkal kezdtem ugye anno, mint a Bloodwych ( video itt: http://www.youtube.com/watch?v=WyMj_Jb3g7s ), ehhez képest a DM1 übermodern és gyönyörű, változatos grafikájú. :D De amúgy ja, tény, hogy én is jobban szeretem a tényleg változatos környezetben játszódó cuccokat, ezért is olyan nagy kedvenc az említett Ishar, meg a Lands of lore 1.
2012. március 1. 13:57 | Válasz erre | #193
Mihamarabbi gyógyulást!
2012. március 1. 13:29 | Válasz erre | #192
Jobbulást a gerincednek.

Csak látásból ismerem az Isharokat, de a DM2 kivégzése után rászabadulok az Abandonia honlapra. Ott fent a teljes széria. A Black Crypt is jónak tűnik, majd utána nézek ennek is. A kinti területeken kószálás és dungeonfosztogatás jó, ha egyensúlyban van. A DM 1-et sosem tudtam végigjátszani. Elegem lett, hogy csak szürke kőfalat látok vég nélkül.

Egyébként átjutottam a leesős részen, fagyasztani kellett egy mágikus dobozzal, ami egy rejtett ajtó mögött volt. Eljutottam a skullkeepig, most az első szintet támadom. Van ott pár igen kemény ellenfél, szóval egy kis időre visszavonultam edzeni a karaktereket. Kotyvasztok, dobálom a kocsma falába a tőröket, fát vágok varázskarddal. XD
© SzG
2012. március 1. 12:49 | Válasz erre | #191
Kis ízelítő a Black Cryptből:
http://www.youtube.com/watch?v=Zj9ytXiWHiY
Ez tiszta DM amúgy, legalábbis ugyanúgy labirintusban kell nyomulni végig a négy fős csapatoddal, még bizonyos tárgyak-grafikák is visszaköszönnek. :) Csak persze sokkal profibb a grafika, jobbak a hangok, félelmetesebb a hangulat stb.
Az Ishar, meg a Lands of lore 1 inkább kinti helyeken játszódik, városokban-erdőkban-mocsarakban stb., komplett világot kell bejárni bennük, ahogy az újabb játékokban, meg pl. a Might and magic 6-ban.
© SzG
2012. március 1. 12:42 | Válasz erre | #190
A Lands of lore 1-el játszottál amúgy? Ha nem, melegen ajánlom, mint írtam korábban, az egyik legjobb-legszebb-legváltozatosabb DM-szerű cucc, nálam top3-as. :) De ugyanígy nagyon ütős még a szintén emlegetett Ishar-széria (főleg a második, hármadik rész), és a Black Crypt, bár ezek inkább csak amiga emulátorral játszhatóak, de szintén \"kötelezőek\" úgymond minden DM-fannak. :D
© SzG
2012. március 1. 12:38 | Válasz erre | #189
Hát mint írtam kb. 2 éve játszottam végig utoljára, úgyhogy annyira nem emlékszem már minden részletre. :) (És mivel éppen gerincproblémákkal küzdök, így nem is fogok mostanában újra nekiállni.) De rémlik egy kisebb katakomba az elejefelé, ahol vannak ilyen szarkofágokból előbújó múmiák, igen, gondolom ott lehet ez az ominúzus rész is, ahol elakadtál. Hát egyelőre passzolom a témát. :) Gondolom annyira még nem lehet nehéz ez a rész, biztos csak valami szokásos trükköt kell alkalmazni, át kell dobni valamit a lyukon, vagy ha egy ajtó van utána, akkor először ki kell nyitni egy ajtónyitó varázssal, és utána dobálni, esetleg titkos kapcsolókat keresni, vagy ha eseleg csak időnként van ott a lyuk, akkor gyorsan át kell rohanni (előtte \"tehermentesíteni\" kell az emberekeket, hogy gyorsabbak legyenek), ilyesmi.
2012. február 27. 20:31 | Válasz erre | #188
Köszi.

A hétvégén sokat haladtam, az utolsó kulcsdarabkáért küzdök, hogy bejussak Skullkeepbe. Fejlődtem annyit, hogy ne parázzak többé a vortexektől. Az általad említett temető nem volt probléma, keresztülszaladtam, és a lidércek nem követtek.

Azóta Torham teljes Tech páncélban feszít blue steel karddal, plusz egy vorpal pengével. Bane berzerker csatabárddal nyomul teljes lemezvértben (másodállásban elkezdett ninjáskodni is). A pap és a mágus karakterem is elég sok varázslatot tud már magas szinten megidézni, plusz megtanultak célba dobni. Nem árt ha van alapon két teleportpajzsot is magamhoz vettem. XD

Volt egy rúnapajzsom is, de egy bandita kikapta a kezemből, és nem sikerült levadászni. Úgy eltűnt a sövénylabirintusban, hogy lemondtam a pajzsról. (Kb. 3 tucat banditát vágtam le, de nem volt köztük.)

Most egy nagyon szivatós kazamatában vagyok, csak egyetlen folyosó választ el a kulcs utolsó negyedétől, de nem tudok oda menni, mert mindig megnyílik alattam a padló, és lezuhanok. Nem tudok rájönni a trükkjére.
© SzG
2012. február 24. 15:09 | Válasz erre | #187
Ügyi vagy. :D
2012. február 24. 14:26 | Válasz erre | #186
Végre bejött egy kis mázli, sikerült 1-2 életponttal kirohannom a vortexek közül. Sajnos a többi cuccot nem tudtam lekapni az oltárról, de a kulcsot felmarkoltam. XD Majd ha léptek a karaktereim 1-2 szintet visszamegyek, mert sok-sok értékes manavirág, egy zsák, és egy kék rúnakő is van ott.
2012. február 24. 12:13 | Válasz erre | #185
Itt csak az a gond, hogy ha egyszer hozzám érnek, akkor meghaltam, átfutni meg azért nem tudok köztük, mert van belőlük 3-4 egy helyen, és elállják az utamat.
© SzG
2012. február 24. 11:54 | Válasz erre | #184
Hát van ilyen. :)) Gyorsnak kell lenni. Ha meg nagyon le vannak terhelve a karakterek, akkor talán addig érdemes letenni valahová a nehéz dolgokat, pl. ládákat.
Egyébként nem termelődnek? :D Rémlik valami ilyesmi is... akkor pedig tényleg kissé húzós az a rész. :) Lehet, hogy nem is érdemes velük vacakolni, felmarkolod a cuccokat, amiket őriznek, aztán gyorsan továbbállsz. Mintha én anno így csináltam volna.
Egyébként lesz egy még nehezebb rész nemsokára, ha jól emlékszem, ahol vmi szellemféleségek fognak rád támadni csapatostul egy temetőkertben. És azok tényleg temelődnek, nem lehet rendesen kiirtani őket. :) Szóval ott is inkább gyorsan át kell rohanni köztük.
2012. február 24. 11:50 | Válasz erre | #183
Na elértem az általam gyűlölt részhez, a vortexekhez. A kalandorok kézikönyvében azt írták, hogy weaken nonmaterial beings varázslat, vagy vorpal sword öli meg őket, ahogy te gondoltad. Csak az a gáz, hogy ellövök egy weaken varázslatot, meghal két karakterem. Rohadtul gyorsak ezek a mocskok.
© SzG
2012. február 23. 16:10 | Válasz erre | #182
Én nagyjából végigvittem ezt a labirintusosat, de borzasztóan agyon van bonyoltva, főleg a vége... ott már én is tízpercenkénbt akadtam el, mert egymás után van egy csomó ilyen kapcsolgatós-teleportálós-varázsolós nem tom milyen rejtvény, amiken bizony agyalni kell rendesen, ráadásu lhúszmillió tárgy kell, drágakő, kulcs, aranygyűrű (pont mint a Bajnokok próbájában :D), és néha a leglehetetlenebb helyekről kell előkaparni őket. Csomószor volt olyan, hogy már asszittem végre vége, erre elértem egy újabb ajtó vagy polc elé, ahol kaptam egy szöveget, hogy használjam ezt és ezt a kulcsot, tárgyat, mit tudom én, ami persze épp nem volt nálam, így újra át kellett kutatnom mindent. Ami meg már csak azért sem könnyű, mert mint említettem, a játék második felétől már tényleg el lehet tévedni a folyosók-lépcsők rengetegében, sokszor azt se tudtam, hol járok éppen, szóval már a hajamat téptem időnként. Ráadásul valami hülye oknál fogva a végén néha a fáklyám is csak úgy bealudt (pedig még égnie kellett volna), és fényt se nagyon lehetett varázsolni, max. nagyritkán, mintha ez is valami nehezítés akart volna lenni, úgyhogy sokszor még vaksötétben is kellett mászkálni. :D A szörnyek meg persze bivalyerősek, egy fireballal ilyen 200 HP körül sebeznek, és termelődnek is, szóval sokszor csak úgy elém ugrott egy ki tudja honnan, aztán szépen le is robbantotta a fejemet. A legvégén, a főszörny leverése után fel is adtam, mert kellene még egy drágakő, de nincs. Néztem vmi külföldi fórumot, elvileg nálam kellene lennie, úgyhogy vagy bugos a cucc vagy vhol elszúrtam vmit, szóval valszeg újra kellene kezdeni az egészet. Szóval ennyi. :D Beleszarok nagy ívban. Már elnézést. :D Pedig amúgy jó lenne, igényes, profi anyag, de isoznyúan agyon van bonyolítva tényleg.
Hősök: nem feltámasztani kell őket, hanem csak simán van néhol egy ilyen festményféleség az arcukkal, aztán ha rájuk kattolsz, felveheted őket. Van vagy hat-hét, némelyik elég izmos, ilyen 300 HP-s, 70 strengthes berserker csóka volt például az utolsó, akit felvettem, és nem is bántam meg, csúcsformában 140-150 körül is sebzett. :) Mondjuk szükség is van az ilyen félisten-erejű figurákra, nélkülük szinte lehetetlen lenne leverni pár szörnyet.

A DM2-nek majd én is nekiugrok hamarosan, majd akkor írok róla, csak még befejezem a doomos-projectemet. :)
2012. február 23. 15:24 | Válasz erre | #181
Csak nekifutottam mégegyszer a labirintusnak. Most a dárdás folyosón mentem végig, bejártam sok termet és folyosót, találtam 4 csontvázat, rengeteg fegyvert, varázsbotot, sok-sok kaját, fáklyákat, erre megint a szakadékos-taposókapcsolós részhez jutottam. Tök mindegy, hogy merre indulok minden szakasz ide kanyarodik vissza, szóval megfogadom a tanácsodat, és hagyom a fenébe, bár nagyon kíváncsi lennék a további részre. Ahogy olvastam újabb és újabb hősök maradványira lehet bukkanni, és az oltáraknál feltámasztani őket, hogy segítsenek. Naaaaa mindegy...

A DM 2-vel viszont jól haladok, multikasztos csapattagokkal. Szépen lépik a szinteket az ütök-futok taktivál. Megütöm a thornelementalt, ha lecsökken az életem lemászok az alagútba aludni. Csak oda kell csalni őket a létra mellé. XD

Sikerült végre egy olyan csapatot összeválogatni, hogy már az első területre két felpáncélozott kardos-pajzsos harcossal és két mögülük lövöldöző ninja-varázslóval lépjek be.

Amikor először játszottam a DM 2-vel még nem tudtam, hogy mi vár rám a kapu mögött, ezért alap felszereléssel léptem be a nap klán területére. Aztán persze anyáztam, hogy minden megöl egy-két csapással. :)
© SzG
2012. február 21. 16:38 | Válasz erre | #180
Számomra inkább az jelent gondot, hogy a játék közepétől kb. durvára el lehet tévedni, mert annyi lépcső, lyuk, teleport van, és annyiszor kell ezeken át fel-le közlekedni a szintek és alszintek között, hogy jaj. :S :D Néha azt sem tudom, éppen hol járok, pedig már azért nagyjából kiismertem a helyszíneket, illetve megvilágosodott előttem a pályák felépítése, de akkor is durva. Igaz, az alapjátékok is ilyenek voltak, főleg a CSB, nem az volt, hogy bejártál egy szintet, és el is felejthetted örökre, mehettél a következőre, összevissza kellett mászkálni ide-oda, átjárókat és újabb lépcsőkat nyitva közben stb.
© SzG
2012. február 21. 16:10 | Válasz erre | #179
Mellesleg pedig közben rájöttem, hogy már a legelején is el lehet cseszni. Van ugyanis a bejárat után több lefelé vezető lépcső, az utolsó végén egy csapdával, ahol egy láda van egy polcon, benne egy gyűrű. Ha felveszed, akkor utána kapsz a képedbe pár tűzgolyót, és ha gyengébb karakterrel játsszol, azonnal meghalsz. Ha viszont nem veszed fel, nem tudod végigjátszani a játékot. :D Ezt elsőre én is kihagytam. Szóval úgy néz ki, mindenképp egy erősebb karaktert kell indítani. Bár az is lehet, hogy nem, és később is be lehet oda jutni, nem csak a játék legelején, de egyelőre nem tudom, hogy. Mindegy, az a bizros, ha rögtön odamegy az ember a start után.
Mondjuk ez rajtad nem segít, mert nem a gyűrűvel fogsz tudni továbbjutni ott, ahol elakadtál. :)
© SzG
2012. február 21. 16:05 | Válasz erre | #178
Én is nekifutottam egy másik karakterrel (a törpével), sikerült is már kb. a feléig eljutnom, sehol nem akadtam el. :) Olyan részre amúgy nem emlékszem, amilyet most írtál, úgyhogy passz. :S Egy olyan rész rémlik, ahol van egy rácsos ajtó, és mellette egy tábla + amellett egy lyuk, itt a rácsos ajtón kell átdobni valami apró dolgot. De asszem ezt is csak később lehet, előbb aktiválni kell valamit, tán az egyik kulcsos ajtó mögött. Van ott kettő is, az egyik a "Prison", a másik nem tom. De mondom, ott még semmi nehéz nincs, végig kell járni mindent, felszedni pár kulcsot, aztán használni, ennyi.
Az elején teljesen mindegy, melyik utat választod, bár most pl. én is a nyilas folyosót választottam. Simán végig lehet menni rajta, ha nagyon lecsökken az ÉP-ed, akkor max. pihensz közben.
Lehet, hogy tényleg jobb lenne, ha hagynád, később ennél sokkal nehezebb lesz. :) Számtalanszor el fogsz még akadni.
2012. február 21. 15:14 | Válasz erre | #177
Újra nekifutottam a Sukumvit labirintusának, de még mindig nem találom az utat. Van kulcsom, de nincs hozzá zár, van két zárt ajtó zár nélkül, meg a szakadék, a túloldalán a taposóval, amire nem lehet követ dobni.
Megpróbáltam a másik irányba menni a legelején, de ott meg folyton megölnek a falból kicsapódó nyilak.
© SzG
2012. február 21. 14:27 | Válasz erre | #176
De a második rész tényleg fut DOSbox alatt, azt akkor érdemesebb inkább úgy tolni, én is úgy vittem végig legutóbb. :) Ez a windowsos tényleg kicsit gagyibb.
© SzG
2012. február 21. 14:24 | Válasz erre | #175
Ja tényleg, igen, ez az eredeti DM2, mármint a youtubeos. :D Én is ezt toltam anno, szóval nem jól emlékeztem akkor, tényleg lehet mindkét kézzel használni cuccokat, meg a varázslás is más, egyszerűbb. Plusz vannak egyéb extrák asszem, pl. a ládákat és zsákokat a földön is kinyithatod, és úgy is pakolhatsz beléjük, nem kell feltétlenül kézbe venni őket. :)
Ez a windowsos változat "DM1-esítve" van, ahogy nézem, gyakorlatilag az egész DM2 rendszerét az első részhez igazították (tán így egyszerűbb volt, mint két külön rendszert is átírni windowsra), ami mondjuk annyira nem jó, így kicsit kezdetlegesebb az egész. :) Varázsolni is úgy kell itt, mint az első részben, sorban kell kiválasztani a rúnákat, a legelső az erősség, a többi jel az összetevő úgymond. Ott a spellbook, amit kicsit lejjebb belinkeltem, annak segítségével elég könnyen elő tudod állítani bármelyik varázslatot. :P Bár olyan sokra nincs is szükség vsz, elég a fáklyavarázs, gyógyítás, ellenméreg, tűzgolyó, szellemelűzés vagy mi + ajtónyitás esetleg, én mást nem is szoktam használni, ezeket meg már fejből is tudom, így nem is szoktam nézegetni a spellbookot. :)
2012. február 21. 13:56 | Válasz erre | #174
http://www.youtube.com/watch?v=-8cXTXMn3Vo

Ezen a videón látszik, hogy teljesen más a kezelőfelület, és mindkét kézben tartott fegyvert megjeleníti, illetve a varázslás is tök máshogy ment. Nem tudom, egyébként, hogy ebben a windowsos verzióban hogyan kell varázsolni, mert nem tudok váltani a rúnák közt, csak akkor jeleníti emg a többit, ha egyet már hozzáadtam a sorhoz. :P
2012. február 21. 13:27 | Válasz erre | #173
Én úgy vagyok vele, hogy 4 karakter négyszer annyi sebzés. A kaja nem sok, a páncél az első 2 emberre kerül sokba. Már emlékszek, hogy a dosos verzióban kiittam az üvegcsék tartalmát, aztán beálltam a sarokba és elkezdtem szétverni az asztalokat, gyártani-inni a potikat, és lődözni a managömböket, így tápiltam 1-2 szintet a karaktereken mielőtt nekivágtam volna a küldetésnek :D
© SzG
2012. február 21. 13:08 | Válasz erre | #172
Én legközelebb valszeg annak is egy karakterrel fogok nekiugrani. :)) (A DM1-et végigvittem így a Linflassal, ahogy írtam, méghozzá minden gond nélkül. Bizonyos szempontból még talán könnyebb is volt, legalábbis elég volt egy embert ruházni-etetni stb., meg ugye könnyebben is fejlődött, mert nem oszlott szét pl. négyfelé az XP.)
Különben érdemes egyszerre minél több mindent feljeszteni az emberkéknél, nem csak harcolni a harcossal, meg varázsolni a varázslóval stb. A ninjaszintet pl. akkor tudod jól fejleszteni, ha dobsz-lősz-pusztakézzel harcolsz, ez minden karakternek jó, legalább nő az ÉP-jük, és így pl. a varázslók is kicsit izmosabbak lesznek. :) Szóval legalább az elején "ninjáskodj" egy kicsit mindenkivel. :D Meg persze akiknek van manájuk, azoknak mind a papi, mind a varázslói szintjüket fejleszteni kell (a papit úgy tudod, ha potionokat készítesz, a varázslóit meg ha csak simán varázsolsz ugye). Aki nem ért vmihez (pl. papi dolgokhoz), azt is simán ki lehet tanítani egyébként, csak ugyanúgy sokat kell pl. potionokat készíteni. Az elején nem fog menni neki, de aztán "belejön". :)

Én szerencsére tudok mozogni a kurzorgombokkal, igaz, csak fordulni, meg előre-hátra menni, oldalazni nem. :( Pedig anno, még amigán ezt is lehetett, ill. asszem DOS-on és emulátoron is.
Amúgy szerintem csak a jobb kézben tartott cuccokat lehet használni a DM-ben, oda kell a fegyvert tenni ugyebár vagy varázspálcát, ilyesmit, a balba meg a pajzsot, esetleg iránytút, kötelet, vagy amit gyakran használsz, illetve ami jó, ha szem előtt van. Én pl. néha robbanóüvegeket rakok oda, hogy ha szükség van rájuk, kéznél legyenek, szó szerint :), ne kelljen a hátizsákban turkálni.
2012. február 21. 12:49 | Válasz erre | #171
Köszi a tippeket, majd kipróbálom.
Most a legjobb csapatösszeállítást próbálgatom. Eddig a Bane-Sheri-Saros összeállítás tűnik a legjobbnak. Journeyman szintű Harcos-Pap-Mágus és persze Torham. A ninja kaszt eddig nem tűnik túl hasznosnak, de ha egyszer olyan szituációba kerülök, hogy célba kell dobni, akkor Torhamnak van ninja szintje is. Egyébként rájöttem, hogy ha szétverem a tereptárgyakat, akkor nő a karakterek harcos xp-je.

Sajnos a kurzorgombokkal nem tudok mozogni, csak egérkattintással, ami bonyolítja a haladást. Úgy rémlik, hogy a DOS-os változatban mindkét kézben tartott tárgyat lehetett használni, ebben az sem működik, csak a jobbkezes cuccokat lehet aktiválni.
© SzG
2012. február 21. 11:26 | Válasz erre | #170
... illetve valamiféle oltárkövek körül lébecolnak. :D És úgy emlékszem ki kell cselezni őket, nem hat rájuk semmilyen varázslat vagy fegyver... de azért kipróbálhatod.
© SzG
2012. február 21. 10:49 | Válasz erre | #169
Huhh, nem is tudom már, legutóbb vagy 2 éve játszottam vele utoljára. :) De rémlenek valami forgószelek, igen, mintha még az elejefelé lennének, a szabadban, valami stonehenge-szerű helyek környékén. Vagy csak simán el kell navigálni-menekülni közöttük, vagy pedig el kell pusztítani őket. Mivel légneműek, ezért gondolom úgy kell támadni rájuk, mint a szellemekre, szóval vagy a Vorpal blade-val vagy a szelleműző varázslattal, bizonyos "Weaken Nonmaterial Beings"-el, lásd itt:
http://dmweb.free.fr/?q=node/195
2012. február 21. 10:42 | Válasz erre | #168
Majd ha lesz elég időm, akkor végigpróbálgatom a kiegészítőket. Egyelőre csak belenéztem az elejükbe, volt, ami nagyon szép, felújított grafikát kapott. Már a lehetőségekhez képest.

Egy kérdés: te hogy jutottál át a DM 2-ben a forgószeleken? Engem állandóan megölnek, egyszer hozzáér valamelyik az egyik karakteremhez és szedhetem össze a csontjait.
© SzG
2012. február 21. 08:18 | Válasz erre | #167
Közben megnéztem a Forest of doomosat is, hát brutális, köröket ver a Sukomvitesre. :) Vagy verne, ha rendes játék lenne, de ez ugyebár csak demó, alig van benne valami. :( Mindenesetre nagyon pöpec tényleg, gyönyörűen át van rajzolva-fel van javítva szinte az egész rendszer, nagyon hangulatos lett, meg ugye ez már követi a könyv sztoriját-cselekményét is, még Yaztromoval is összefuthatunk :) (mondjuk az is igaz, hogy így sok köze már nincs is a DM-hez, engem inkább az Isharra emlékeztet stílusilag: a fák egy részét amúgy mintha onnan vettékj volna "kölcsön" :D). Érti a dolgát az ürge, az biztos, bár ahogy nézem, mostanában már sajna nem valami aktív, ez az erdős demó is 2006-2008 körüli tán, azóta semmit nem alkotott. :( Azért még ezt igazán befejezhette volna. Hajaj.
© SzG
2012. február 21. 08:12 | Válasz erre | #166
Abszolút nem emlékszem ilyen részre, szóval én ott biztos nem akadtam el. Magyarul nem lehet olyan nehéz. :) De valszeg úgyis előlről kell majd kezdenem, mert valahol felelőtlenül eldobtam egy létfontosságú tekercset, és utólag az istennek sem találom meg. :S :D Mindenesetre elég dühítő, főleg, mert már a végefelé járok. Na mindegy.
Amúgy vannak szétverhető ajtók, mint írtam, a kardok chop funkciójával lehet betörni őket, ill. a bunkó bash-jával asszem. Érdemes mindegyik zárt ajtóval kísérletezni, néhol csak így lehet továbbjutni, lehet, hogy ott is erre van szükség (mármint ahol most elakadtál). Bár úgy emlékszem ilyen a "Prison" alszinten van először, ott meg tán még nem tartasz...
2012. február 20. 14:17 | Válasz erre | #165
Itt akadtam csak el, próbáltam átdobni nagy köveket, de mindig elrepül a sötétségbe. Visszamentem, de minden ajtó zárva van.
© SzG
2012. február 20. 13:23 | Válasz erre | #164
Fogalmam sincs, nem emlékszem már minden apróságra. Dobj át valamit a lyukon, a rálépőskapcsolóra, hátha bejön. De az is lehet, hogy nem pont a vermen kell átjutni, hanem vhol máshol van egy titkos kapcsoló vagy szétverhető ajtó, akármi.
De szerintem ha már az elején is lépten-nyomon elakadsz, akkor inkább hagyd. :)
2012. február 20. 12:52 | Válasz erre | #163
Egy veremcsapda előtt állok, a túloldalon van egy taposó kapcsoló, a veremtől balra, a fal alján pedig, egy kicsi, rejtett kapcsoló. Fogalmam sincs, hogy hogyan kell átjutni.
2012. február 20. 12:48 | Válasz erre | #162
Elintéztem, megdobáltam tőrrel (harcos-ninja karakterrel nyomulok), utána akadtam el valahol, nem tudom pontosan hol, majd megnézem.
© SzG
2012. február 20. 12:28 | Válasz erre | #161
Az gyakorlatilag a legelső alszint :D Asszem ott csak egy két lyuk közötti szörnyet kell távolról elintézni, ennyi. Ennél milliószor nehezebb részek lesznek később. :) Megjegyzem, a legtöbb ilyet simán meg lehet oldani, már csak azért is, mert az alapjátékokban is voltak hasonló részek. Azokat végigvitted, nem? Már a sima DM1-et, meg kettőt.
2012. február 20. 12:12 | Válasz erre | #160
Nincs sok időm játszani, a Sukumvitos kalandot elkezdtem, de elakadtam a fura, vörös kis démon izék utáni háromfelé ágazó, rácsos kapus résznél.
© SzG
2012. február 20. 10:09 | Válasz erre | #159
"igaz, lehetne kicsivel több trükkös rész-fejtörő, mint pl. a sima DM1-ben"
Na, a Ra-kulcsos tornyokban már azért vannak, néhány helyen el is akadtam. :) Persze általában sikerült továbbjutni azért.
Te amúgy végigvitted?
© SzG
2012. február 19. 15:52 | Válasz erre | #158
Majd megnézem. :) Most a Sukomvitosat tolom éppen, hát szerintem hatalmas, simán elmenne "gyári" kiegészítőnek is, nagyon igényes. :) Főleg az ilyen extra dolgok dobnak sokat rajta, ugye a négy különféle alapkarakter az elején (mindegyiknek van speciális képessége is, pl. a varázsló alapból képes fényt teremteni, ahogy láttam: persze ezzel a figurával nyomulok :) ), meg az átrajzolt portrék, új szörnyek (illetve ezek össze vannak szedegetve innen-onnan, pl. a Beholder 1-ből, de ez végül is mindegy :) ), új hangok-zenék-zörejek, átvezető szövegek-animációk (az a buborékban lebegő figura például :D) stb. Meg az is marha jó, hogy sokáig egyáltalán nem varázsolhatsz, egyszerűen le vannak tiltva a rúnák, és csak akkor választhatod ki őket, ha megszerezted a varázskönyvet ÉS egyenként bemásoltad a tekercseken lévő rúnákat. :D Tényleg olyan szerepjátékjellegű az egész, szinte egy új szintre emelték a DM-et. A később felvehető társakról nem is szólva, nagyon feelinges az egész, a labirintus felépítése is tetszik (igaz, lehetne kicsivel több trükkös rész-fejtörő, mint pl. a sima DM1-ben...), gyakorlatilag egész nap ezt nyomtam. :D Mondjuk a KJK-hoz nem sok köze van (konkrétan semmi, már azon kívül, hogy elvileg vannak benne valami fővarázslók, akiket próbamesternek neveztek el :D), de ez nem is baj, nem örültem vonlna túlzottan egy szimpla Halállabirintus átiratnak, így sokkal jobb.
2012. február 19. 13:02 | Válasz erre | #157
A végzet erdeje is letölthető Dungeon Master 2 küldetésként, sajnos nehezen átlátható lett, idegesítő, hogy nincs semmi támpont, amivel elkerülhető a körbe-körbe járás.
© SzG
2012. február 17. 15:56 | Válasz erre | #156
Na kész!!! Nézz/nézzetek át a BB-s topicba. Esetleges reagokat-kérdéseket, egyebeket is majd oda írjatok inkább. :)
© SzG
2012. február 17. 15:19 | Válasz erre | #155
Szép lehet. :D Na majd nemsokára sort kerítek rá, csak most más dolgom van (lásd lent :D).
© SzG
2012. február 17. 15:17 | Válasz erre | #154
Annál jóval többet kapsz-kaptok, hamarosan kikerül az első három pálya. :D (Most töltöm fel a cuccot.)
2012. február 17. 14:55 | Válasz erre | #153
Egy karakterrel kell végigvinni, 4-ből lehet választani. elég nehéz, most épp azt sem tudom, hogy mi ölt meg :D
2012. február 17. 14:45 | Válasz erre | #152
Nekem elég, ha írsz róla vagy öt mondatot!
© SzG
2012. február 17. 14:41 | Válasz erre | #151
2012. február 17. 14:36 | Válasz erre | #150
Az eddigiek nem nyerték el különösebben a tetszésemet, de most ráakadtam egy izgalmas darabra.

A neve Sukumvit's labirynth XD

Innen letöltheted: http://dmweb.free.fr/?q=node/1423
© SzG
2012. február 17. 14:04 | Válasz erre | #149
Ja tényleg, el is feledkeztem róla. :D
OK, megpróbálom még ma felrakni az oldalamra a korábban említett "demőt".
2012. február 17. 13:56 | Válasz erre | #148
Kapunk egy kis ízelítőt?
© SzG
2012. február 17. 13:40 | Válasz erre | #147
Jó, kösz, majd nézelődök. :)
Esetleg van olyan, ami különösen jó, illetve aminek szerinted érdemes nekiugrani? Valami hosszabb (lehetőleg nem egy pályás), igényesen összerakott cuccra gondolok például. Főleg a második részhez lenne jó valami ilyen, az grafikailag-hangulatilag jobban tetszik, és ahhoz úgyse láttam még semmi kiegészítőt vagy extra kalandot. :)
Közben amúgy kísérletezek a pályaszerkesztővel, fog ez menni, nem tűnik túl nehéznek. :) Meg aztán, ha a Doom szerkesztőkkel elboldogulok, akkor valszeg ezzel is el fogok... úgyhogy lassacskán majd nekilátok egy saját cuccnak, bár még van egy félkész Doom2-es projectem, azt előbb még befejezem.
2012. február 17. 12:26 | Válasz erre | #146
Ezt szerintem érdekesnek fogod találni: http://dmweb.free.fr/?q=view/CustomDungeons

Az RTC kompatibilis dungeonokat tudod használni, kitömöríted a modules mappába, és a bejelentkező képernyőn indíthatod a különféle kalandokat.

Sajnos sok link dölgött.
Első oldalElőző oldal1234567891011121314Következő oldalUtolsó oldal