Kaland Játék Kockázat – Zagor.hu Játékfüzetek: Információk:
Hátsó borító leírás: A Fekete Lovag Az Óvilág északnyugati csücskében a Szilaszirt magaslatok között találkozol egy furcsa társasággal, akiknek épp egy bátor kardforgatóra van szükségük, pont olyanra, mint amilyen TE is vagy. Reonar, a mogorva alkimista, Zharran, a meglehetősen szótlan pap, Sheila, a sötétbőrű Fekete Elf, és Regis, a mindig mókás Félszerzet rávesz, hogy tarts velük Deoras romvárába, és segíts megölni a Fekete Lovagot, aki Gallantaria határmenti falvait fosztogatja. Minden ügyességedre és leleményességedre szükségetek lesz, hogy átverekedjétek magatokat ezen a veszélyekkel teli területen, és leszámoljatok a rablólovaggal és embereivel.
A Futár Fang legnagyobb kocsmájában éppen egy korsó sör mellett mesélsz barátaidnak a kalandjaidról. Figyelmesen hallgatják, hogy hogyan győztél le egyszerre hét Orkot, és hogyan nyertél egyszer 100 Aranyat egy fogadáson. A hallgatók között van egy ismeretlen is. Egy csuklyás, sziszegő idegen. Amikor befejezted a mesélést, és megittad a söröd, elindulsz az ajtó felé. Az idegen utánad megy, és megszólít. Nekidőlsz az ajtófélfának, és végighallgatod, hogy mit akar. Felajánlja, hogy vigyél el a Tűz-szigetre egy Silur Chából származó Gyíkember eszközt! Az illető, aki a szigeten átveszi tőled a tárgyat, 1000 Aranyat fog adni neked!
Út a dicsőségbe Zagor rabszolgájaként teljesítesz fejvadász küldetéseket. Hűségedről a nyakadon viselt mágikus pánt biztosítja mesteredet. Most viszont lehetőséged nyílik a szabadulásra, amit nem szalaszthatsz el! Nehéz és veszélyes út vár rád, de szívós és rettenthetetlen ork harcosként nem hagyod, hogy bármi visszatartson. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||